ایران کسب و کارعمومی

کولر گازی لاویتا ساخت کدام کشور است؟

کولر گازی لاویتا یکی از تجهیزات تهویه هوای پیشرفته است که برای خنک کردن هوا در محیط های داخلی به کار می‌رود. این دستگاه از تکنولوژی پیشرفته با مصرف انرژی کم برخوردار است، همچنین برای ایجاد محیطی خنک و راحت در منازل، ادارات، مغازه‌ها و سایر فضاهای داخلی به کار می‌رود. در ادامه با سایت ما همراه باشید و  تا شما را از  قیمت کولر گازی اجنرال اصل 36000 مطلع کنیم و همچنین انواع کولر های گازی را معرفی خواهیم کرد.

کولرگازی لاویتا

کولر گازی لاویتا از گازهای مبرد متنوعی مانند R410A و R32 استفاده می‌کند. این گازها به عنوان جایگزین‌های مناسب و دوستدار محیط زیست در برابر گازهای مبرد قدیمی مانند R22  مورد استفاده قرار گرفته اند.

کولرگازی لاویتا ساخت کدام کشور است؟

کولر گازی لاویتا یک محصول شرکت Lavita است که متعلق به کشور چین می‌باشد. این کولر گازی از ویژگی‌ها و مزایای متعددی برخوردار است که شامل مصرف انرژی بسیار پایین، عملکرد بی‌صدا، توانایی تهویه هوای دقیق و یکنواخت در فضاهای بزرگ، عملکرد بالا در مصرف انرژی در طول فصل های گرم سال، و امکان کنترل هوشمند با استفاده از تکنولوژی‌های هوشمند و اینترنت است.

همچنین، طراحی مدرن و زیبای کولر گازی لاویتا  با استفاده از تکنولوژی‌های نوین و استفاده از مواد با کیفیت بالا این کولرگازی به یکی از پر فروش ترین برندها تبدیل کرده است. سری اصل این کولرگازی ها از دوام و عمر طولانی برخوردار هستند. نصب و استفاده از این دستگاه بسیار آسان است و با توجه به ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به عنوان یک گزینه در میان سایر کولرهای گازی شناخته می‌شود.

Lavita air conditioner is made in which country?

ویژگی های کولرگازی لاویتا

کولر گازی لاویتا، همانند سایر کولرهای گازی، دارای ویژگی‌های متعددی است که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

سرمایش قوی: این کولر با استفاده از گاز فریون (R410a) و فناوری پیشرفته خود، دارای قدرت سرمایش بالایی است که به سرعت هوا را خنک می‌کند.

کارکرد بسیار بی‌صدا: با بهره‌گیری از کمپرسورها و فن‌های با کیفیت، کولر گازی لاویتا بسیار کم‌صدا عمل می‌کند و موجب آزار کاربران نمی شود.

کنترل هوشمند: این کولر دارای کنترل هوشمند با ریموت کنترل از راه دور است که به کاربر امکان تنظیم دما، سرعت فن، حالت عملکرد، و زمانبندی را می‌دهد.

فیلتراسیون هوا: با داشتن فیلترهای هوا با کیفیت، هوای وارد شده تصفیه شده و از ورود ذرات گرد و غبار، باکتری‌ها و ویروس‌ها جلوگیری می‌کند.

طراحی زیبا و کم‌مصرف: با طراحی مدرن و زیبا، کولر گازی لاویتا به زیبایی محیط زندگی، محیط اداری و …کمک می‌کند و در عین حال از مصرف انرژی کمتری نسبت به کولرهای آبی برخوردار است.

کنترل انرژی: با ویژگی‌هایی مانند خاموشی خودکار در صورت عدم استفاده، تایمر خاموشی، و کارکرد اقتصادی، به بهینه‌ترین مصرف انرژی برای کاهش مصرف برق کمک می‌کند.

عملکرد پایدار: با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته و مواد با کیفیت، کولر گازی لاویتا دارای عمر طولانی و عملکرد پایدار است.

قابلیت هوشمندی: برخی از مدل‌های کولر گازی لاویتا دارای قابلیت‌های هوشمندی نیز هستند، از جمله اتصال به اینترنت و کنترل از راه دور از طریق اپلیکیشن موبایل، کارکرد با صدای صداگذاری (Voice Control)، و دیگر امکاناتی که از طریق اینترنت یا اپلیکیشن‌های هوشمند فراهم می‌شود.

معایب کولرگازی لاویتا

متاسفانه، در مواردی ممکن است برخی از کولرهای گازی لاویتا به صورت تقلبی توسط کلاهبرداران با کیفیت نادرست وارد بازار شوند. در مورد کولر گازی لاویتا یا سایر محصولات، مهم است که از منابع معتبر و فروشگاه‌های مورد اعتماد خرید کنید. اما در رابطه با نمایندگی معتبر کولرگازی لاویتا در ایران می توان گفت این برند هیچ نمایندگی معتبری در ایران ندارد و تمامی محصولات موجود در بازار تقلبی هستند.

در خصوص تقلبی بودن کولرهای گازی لاویتا، برخی دیگر از معایب آن به شرح زیر است:

کیفیت پایین تر: محصولات تقلبی دارای کیفیت پایین‌تری هستند که منجر به کاهش عملکرد و عمر مفید آنها شود.

عدم تطابق با استانداردها: همان طور که می دانید  محصولات تقلبی ممکن است با استانداردها و مقررات صنعتی همخوانی نداشته باشند، که می‌تواند مشکلات ایمنی و کارکرد را به دنبال داشته باشد.

عدم پشتیبانی مطمئن: در صورت خرابی یا نقص در محصولات تقلبی، ممکن است امکان پشتیبانی و خدمات پس از فروش به مشکل برخورده و نیاز به تعمیرات یا تعویض قطعات داشته باشید.

نقص در عملکرد: ممکن است عملکرد کولر گازی لاویتا در محصولات تقلبی نادرست یا ناپایدار باشد که موجب نارضایتی کاربران شود.برای جلوگیری از خرید محصولات تقلبی، توصیه می‌شود که از فروشگاه‌ها و نمایندگی های رسمی و معتبر خرید انجام دهید. همچنین، می‌توانید با مطالعه نظرات کاربران، بررسی مشخصات فنی و مقایسه قیمت‌ها، خرید مطمئن تری داشته باشید.

بهترین کولرگازی موجود در بازار ایران کدام است؟

ظرفیت سرمایش: بر اساس متراژ فضا که می‌خواهید خنک کنید، ظرفیت سرمایش کولر گازی مهم است.

کارکرد انرژی:  برندی را انتخاب کنید که مجهز به اینورتر باشد تا مصرف انرژی بهینه تری داشته باشید.

سطح صدا: اگر در محیطی حساس به سطح صدا هستید، کولرهای با سطح صدای کمتر برای شما مناسب تر هستند.

فیلتر هوا: وجود فیلترهای با کیفیت برای تصفیه هوا از ذرات و آلاینده‌ها مهم است.

طراحی و ابعاد: طراحی جذاب و ابعاد کولر گازی بر اساس فضای موجود در منزل یا محل کار حائز اهمیت است. چرا که باید محصولی را انتخاب کنید که مناسب محیط باشد.

ما در این آموزش قصد معرفی و نحوه استفاده از ریموت کنترل کولر گازی را برای شما آماده کرده‌ایم چون بسیاری از دوستان با گزینه‌ها و دکمه‌ها و امکانات آن آشنایی نداشته و از ما در مورد نحوه استفاده از آن سوال می پرسند.قابل‌ذکر است که ریموت کنترل اکثر کولر گازی ها شبیه هم بوده و کارکردی مشابه دارند که. شاید در مواردی بسیار کم نام یا گزینه‌ای تغییر کرده باشد پس به دلیل تنوع بسیار بالای این ریموت کنترل‌ها فقط به تشریح یک مورد می‌پردازیم که با آشنایی با آن مطمئناً قادر به کار کردن با تمامی مدل‌ها خواهید بود مثلا ریموت کنترل با از لحاظ کارکرد شبیه هم میباشد.

شما با زدن این دکمه کولر را در حالت و تنظیماتی که در آخرین بار خاموش کرده‌اید روشن می‌کنید.شاید این اصلی‌ترین دکمه روی ریموت کنترل کولر گازی است که دارای ۴ حالت است و شما با هر بار فشار دادن آن می‌تواند حالت کولر را عوض کنید و نشانه یا تصویر هر یک از این ۴ حالت  بسته به نوع کولر یا روی ریموت کنترل کولر گازی یا روی صفحه‌نمایش پنل داخلی نمایش داده می‌شود.

COOl : ای گزینه که به شکل یک گوله برف است مختص فصل تابستان بوده و با فعال کردن آن شما می‌توانید از سرمایش کولر لذت ببرید

توصیه می شود از این گزینه در هر شرایطی استفاده نشود شاید بتوان مورد استفاده صحیح این گزینه را در اتاق سرور توضیح داد.

DRY : این گزینه کولر شمارا در حالت خشک یا رطوبت‌گیر قرار می‌دهد یعنی با فعال شدن این حالت مقدار خیلی بیشتری از رطوبت هوا را نسبت به حالت عادی از محیط دریافت می‌کند

این گزینه بیشتر مخصوص مناطق معتدل مرطوب یا مناطقی که داری شرجی هواست مورداستفاده قرار می‌گیرد

توجه : با فعال‌شدن این گزینه فن داخلی کولر در کندترین حالت خود به کار ادامه می‌دهد

برای زیاد و کم کردن درجه هوا به کار می‌رود که معمولاً توصیه می‌شود دما روی ۲۲ درجه تا ۲۵ درجه تنظیم شود زیرا این دمای تعادل بدن انسان است و در این دما نه بدن شما عرق می‌کند نه سرد می‌شود

۵) دکمه (Jet Cool) یا (Turbo)
برای روشن و خاموش کردن Jet Cool کار می‌رود. و با زدن گزینه Turbo در بسیاری از کولرها کولر با بیشترین قدرت خود به کار ادامه خواهد داد

۶) دکمه : Swing
برای روشن و خاموش کردن حرکت دمپرها (پره‌های تعیین سمت باد ) به سمت بالا / پایین به کار می‌رود دقت کنید که نحوه کار این گزینه در کولرهای مختلف متفاوت است مثلاً بعضی از کولرها فقط قابلیت بالا یا پایی شدن را داشته و بقیه موارد دستی می‌باشد

نکته: در صورتی که ریموت کنترل کولر شما خراب شده است میتوانید با مراجعه به صفحه  اقدام به خرید یک ریموت کنترل جدید نمایید.

نکته : دقت داشته باشید که اگر کولر شما با مشکل مواجه شد مثلاً در تابستان پرتاب باد سرد نداشت و احساس کردید تنظیمات کولر شما با مشکل مواجه شده است کولر را خاموش کرده سپس برق اصلی کولر را قطع کنید و بعد از آن باطری ریموت کنترل کولر گازی را جدا کرده و دوباره جا بزیند سپس دکمه روشن شدن کنترل را زده و آن را روی حالت COOL قرار دهید حالا دکمه خاموش شدن کنترل را بزنید و بعد از آن  و فیوز اصلی کولر را وصل کنید و با کنترل کولر را روشن کنید چند دقیقه صبر کنید اگر کولر در حالت سرمایش راه‌اندازی شد که شما موفق شدید ولی اگر سرمایی تولید نشد کولر گازی شما با مشکلی مواجه شده است که احتمالا شما قادر به حل آن نیستید پس برای سرویس و تعمیر کولر گازی خود حتماً کولر را خاموش کرده و با یک  تماس بگیرید.

دکمه بازگشت به بالا