ایران کسب و کارعمومی

یخچال فریزر دوقلو بوش نی نی سایت

باز شدن درب یخچال فریزر دوقلو بوش

درب یخچال فریزر دوقلو بوش به گونه ای طراحی شده است که رو به یکدیگر باز می شوند و جلوه ی زیباتری به آشپزخانه های شما خواهند داد .

قفسه های شیشه ای

قفسه های موجود در داخل این یخچال ها شیشه ای می باشد و که توانسته فضای داخلی را هم در یخچال و هم در قسمت فریزر زیباتر و جذاب تر نماید .

شیشه های نشکن در طبقات

وجود شیشه های نشکن در طبقات یخچال و فریزر به این دلیل بود که افراد دغدغه  ای در خصوص از بین رفتن نا به هنگام  این طبقات نداشته باشند، باید گفت که وجود طبقات شیشه ای توانست زیبایی داخلی این یخچال فریزرها را دو برابر نماید که وجود این ویژگی را در برخی از نیز مشاهده می نماییم .

تنظیم قفسه ها

تنظیم قفسه های موجود در یخچال از مهم ترین مواردی است که برای افراد اهمیت دارد چراکه افراد قادر خواهند بود بنا به نیاز های خود و هر آنچه می خواهند در این قفسه ها جایگذاری نمایند ارتفاع این قفسه ها را جا به جا نمایند .

ظرفیت این یخچال ها

ظرفیت یخچال فریزرهای دوقلو در مدل های مختلف متغیر می باشد در نتیجه افراد با توجه به نیاز خود می توانند نسبت به خرید این یخچال اقدام نمایند .

سیستم خنک کنندگی سریع

طبیعی است که یک یخچال دارای قابلیت خنک کنندگی باشد، اما مسئله ی مهم این است که این سیستم خنک کنندگی تا چه میزان دارای سرعت می باشد، قابلیت خنک کنندگی سریع در یخچال فریزر دوقلوی بوش از جمله مزیت های مهم خرید این یخچال ها می باشد که توانست وجه تمایزی میان یخچال فریزر دوقلو بوش به نسبت سایر برند های موجود در بازار باشد .

تشخیص یخچال بوش اصل المان | مارک بوش خوبه

Fresh Sense سنسور

دمای فضای داخلی یخچال ها به نسبت دمای فضای بیرون متفاوت می باشد در نتیجه لازم است سنسوری در این یخچال فریزر ها وجود داشته باشد که سبب شود این اختلاف دمای محیط سبب از دست دادن طراوت و تازگی مواد غذایی موجود در این یخچال ها نشود، در یخچال فریزر های بوش وجود  سنسور Fresh Sense این اطمینان را به شما می دهد تا مواد غذایی شما با کیفیت بالا نگهداری شده و طراوت و تازگی خود را از دست ندهد .

محفظه ی کنترل رطوبت

یکی دیگر از قابلیت هایی یخچال فریزر دو قلو بوش که مورد توجه افراد بسیاری قرار گرفته است وجود قابلیت کنترل رطوبت می باشد که باعث می شود نگهداری مواد غذایی مختلف با کیفیت بیشتری صورت گیرد .

رتبه انرژی

برچسب های موجود رتبه انرژی در یخچال فریزرهای بوش، ماشین لباسشویی بوش، و دیگر لوازم خانگی بوش بر این معناست که این لوازم تا چه اندازه مصرف انرژی خواهند داشت، که این رتبه انرژی را در یخچال فریزهای دو قلو بوش نیز مشاهده می نماییم .

قابلیت supper colling

این یخچال از دو قسمت تشکیل شده است که در یک قسمت آن برای یخچال و قسمت دیگر برای فریزر تعبیه شده است، وجود قابلیت supper colling در هر دو قسمت این نوع از یخچال ها سبب شده است تا سرمایش بیشتری را در این یخچال ها شاهد باشیم.

فضای موجود در فریزها

قسمت فریزر این یخچال فریزر های دوقلو بوش به نسبت دارای فضای بیشتر می باشد در نتیجه خانواده های پرجمعیت تمایل بیشتری برای خرید این نوع یخچال ها به نسبت خانواده های کم جمعیت دارند .

میانگین برق مصرف سالانه

از آنجایی که یخچال فریزر ها جز آن دسته از لوازم خانگی هستند که به صورت شبانه روز کار می کنند و میزان برق مصرفی آنها به نسبت سایر لوازم خانگی که تنها ساعاتی از شبانه روز مشغول کار هستند بیشتر می باشد در نتیجه به هنگام خرید باید به میزان برق مصرف سالانه توجه نمود، شرکت بوش با طراحی یخچال فریزر هایی که مصرف کمتری به نسبت گذشته دارند توانست جایگاه ویژه ای میان محصولات مشابه پیدا نماید .

قدرت انجماد در فریزر های بوش

قدرت انجماد بی نظیر فریزرهای بوش از جمله مزایای خرید این فریزرها می باشد که توانست جزئی از بارزترین ویژگی های این یخچال فریزر ها محسوب شود .

زمان ذخیره‌ سازی سرما در زمان قطع برق

قطعی برق می تواند تهدیدی بزرگ برای نگهداری مواد غذایی محسوب گردد از این رو زمان ذخیره سازی سرما در هنگام این قطعی های نامعلوم برق می تواند مسئله ای بزرگ در یخچال ها و همچنین فریزر ها به حساب بیاید. در یخچال فریزر بوش به این مسئله توجه به خصوصی شد چرا که حفظ و نگهداری مواد غذایی اولین هدف این شرکت از طراحی این یخچال های دو قلو بود.

تعداد طبقات در یخچال و فریزر

در یخچال فریزر های بوش مانند تمامی محصولات دیگر بوش به مشتریانی که از این محصولات استفاده می کنند فکر شد، در نتیجه تعداد طبقات موجود در یخچال و فریزر به گونه ای طراحی گردید که افراد بتوانند مواد غذایی خود را به راحتی در آن جایگذاری نمایند .

زنگ هشدار باز بودن درب

باز ماندن درب یخچال از گذشته برای افراد دغدغه ای بزرگ بود چرا که سرمای داخل یخچال به هدر می رفت و امکان خرابی مواد غذایی موجود در یخچال وجود داشت، در نتیجه این قابلیت به یخچال فریزر ها اضافه شد که در هنگام باز ماندن درب آن زنگ هشداری وجود داشته باشد که افراد از باز ماندن درب آگاه شوند و از هدر رفتن انرژی و دیگر عواقب ناشی از این هدر رفتن انرژی جلوگیری نمایند .

محفظه ی مخصوص نگهداری میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات از مهم ترین مواد غذایی هستند که وجود آنها در وعده های غذایی تمامی افراد الزامی است، لذا افراد نسبت به گذشته تمایل بیشتری برای نگهداری این مواد در یخچال های خود دارند، در یخچال های دوقلوی بوش برای این دسته از مواد غذایی قسمتی تعبیه شده است که شما به راحتی می توانید آنها را در بلند مدت نگهداری نمایید و نگرانی در خصوص خرابی آنها نداشته باشید .

طراحی فضای بیرون یخچال فریزر دوقلو بوش

طراحی بیرونی این یخچال فریزر ها  از جمله مواردی بود که شرکت بوش به آن اهمیت ویژه ای داد چراکه علاوه بر نحوه ی عملکرد این یخچال ها تاثیر آنها بر دکوراسیون منزل از نظر بوش مهم تلقی می شد .

تنوع در مدل ها

یخچال فریزر های دوقلوی بوش در ابعاد، رنگ ها و مدل های خاص در بازار موجود می باشد که هرکدام دارای قابلیت های متفاوتی می باشند که شما متناسب با نیاز ها و بودجه ی خود می توانید آنها را خریداری نمایید .

رقابت در بازار یخچال فریزرهای دوقلو  

رقابت شرکت های تولید کننده یخچال ها و فریزر ها امروزه بیش از هر زمان دیگری ملاحظه می شود،اما باید دانست که شرکت بوش سالیان سال است که در تولید لوازم خانگی حرف اول را می زند و هیج یک از برند های دیگر نتوانسته اند به رقابت با این برند آلمانی بپردازند، یخچال فریزردو قلو بوش با داشتن قابلیت هایی بی نظیر توانست از تمامی مدل های مشابه در بازار پیشی گیرد .

برای نصب و تعمیر یخچال فریزر بوش باید به نمایندگی تعمیر ماشین ظرفشویی بوش مراجعه کنید. در اینجا فهرست و اطلاعات تماس نمایندگی های بوش در تهران ارایه شده است.

دکمه بازگشت به بالا