عمومیایران کسب و کار

کولر گازی 24000 جنرال شکار لبخند

خیلی از افراد هستند که همیشه دغدغه‌ی تهیه و تعبیه یک وسیله‌ی دوکاره  سرمایشی و گرمایشی که هم فضای کمتری می‌گیرد و هم هزینه‌ی کمتری دارد، را در سر خود دارند. کولر گازی 24000 جنرال طرح شکار لبخند یکی از انواع مختلف کولرهای گازی ارائه شده در بازار است که می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای بیشتر عموم مردم باشد. ما در این مقاله به بررسی این کولر و ویژگی‌های متمایز کننده‌ آن می‌پردازیم.

جنرال الکتریک شرکت خوشه‌ای آمریکایی است که در زمینه‌ی طرح و تولید انواع تجهیزات فعالیت می‌کند. شرکت جنرال دارای انواع کولر گازی‌های دیواری و یا اسپلیت است. و کولر گازی‌های اسپلیت دیواری جنرال از 12 تا 30 هزار در بازار وجود دارند.

کولر گازی 24000 جنرال

 کولر جنرال طرح شکار یکی از انواع طرح‌های مختلف کولرگازی‌هاست که برای مکان‌هایی با متراژ 50 تا 80 متر مناسب است و قدرت خنک کنندگی آن‌ها بسیار بالاست. که بیشتر در شرکت و کلینیک‌ها از کولر گازی 24000 استفاده می‌کنند. و دارای مدل‌های مختلفی است که دست مشتری را در انتخاب بهترین و مناسب ترین کولر باز می‌گذارد.

کولر گازی 24000 جنرال با ظرفیت سرمایش 24000 و ظرفیت گرمای 23500 است. با این امکانی که کولر جنرال در مقایسه با سایر کولرها در اختیار مشتری می‌گذارد انتخاب راحت‌تری را برای آن‌ها رقم می‌زند.

حالت توربو اسپلیت 24 هزار جنرال

امروزه دیگر در تمام کولرهای هوشمند که دارای فناوری‌های نسل جدید هستند، حالت توربو را می‌توان مشاهده کرد. حالت توربو چه به صورت سرمایشی و چه به صورت گرمایشی بدون در نظر گرفتن دمای محیط به مدت نیم ساعت کار می‌کند. بعد از نیم ساعت کار اگر حالت توربوی کولر گازی جنرال 24000 را فعال کرده باشید کولر گازی به صورت خودکار از حالت توربو خارج شده و به حالت معمول خود باز می‌گردد.

این قابلیت برای زمانی که از محیط بیرون به داخل می‌آیید و نیاز به هوایی بسیار خنک در گرمای تابستان هستید بسیار موثر خواهد بود و می‌توان گفت یکی از کاربر پسندترین ویژگی‌ها بوده است.   General gold air conditioner

عملکرد خودکار

به جای اینکه وقت زیادی را در طول روز  جهت تنظیم باد کولر  صرف کنید می‌توانید با فعال کردن حالت خودکار کولر گازی 24 هزار  و دادن یک زمان مشخص به کولر،  با خیال راحت در طول شبانه روز به کار خود برسید. هم‌چنین می‌توان زمان مشخصی  را برای خاموش شدن کولر تعیین کنید.

مصرف کمتر

 کولر گازی جنرال شکاری 24 هزار دارای کمپرسور روتاری است. کمپرسور روتاری که از تیغه‌هایی تشکیل شده که با گردش 360 درجه گاز مبرد را که جهت طولانی شدن عمر موتور مفید است، را فشرده می‌کند. این کمپرسور به نسبت سایر کمپرسورهای دیگر انرژی و برق کمتری مصرف می‌کند.

حالت فن

اگر در روزهای گرم تابستان کولر را خاموش کنیم و بیرون برویم خانه به شدت گرم خواهد شد. که به محض ورود اگر بخواهیم کولر را روشن کنیم به موتور کولر فشار وارد می‌شود و باعث داغ کردن موتور می‌شود. حال اگر بخواهیم در طول شبانه روز کولر را روشن نگه داریم باعث افزایش هزینه می‌شود. اما کولر گازی 24000 جنرال با دارا بودن حالت فن دیگر با روشن ماندن کولر هیچ گونه هزینه‌ای برای شما نخواهد داشت. به این دلیل که کولر در صورت فعال بودن حالت فن بعد از اینکه هوای اتاق سرد شد، خاموش می‌شود.

پرتاب خنکی

اگر کولری که نصب کرده‌ایم فقط در یک جهت باد را پرتاب کند باعث خنکی یک قسمت و گرم شدن سایر قسمت‌های محیط می‌شود. کولر گازی شکار 24 هزار با پرتاب کردن باد در چهار سمت باعث یکنواختی هوا می‌شود. همچنین تا شعاع 12 متر باد را پرتاب می‌کند.

قیمت باور کردنی کولر گازی جنرال 24 هزار

در خیلی اوقات ما هزینه‌های سرسام آوری برای کولر با کیفیت خیلی کم پرداخت می‌کنیم. کولر گازی شکار جنرال با توجه به کیفیت بالا و مزیت‌هایی که دارد به نسبت سایر کولرهای موجود در بازار قیمت بسیار کمتر  یک گزینه مناسب است.

دارای لوگو مختص

انواع دیگر کولرهای جنرال علامت خود شرکت جنرال بر روی بدنه‌ی آن‌ها درج شده است. اما کولر گازی طرح شکاری لبخند دارای لوگوی مخصوص به خود است. کولر گازی شکار لبخند بر روی بدنه‌ی خود لوگوی لبخند درج شده و نیز ظاهر این مدل به شکل لبخند است که ظاهری دلنشین به این مدل داده ‌است.

ضد آب

کولرهای گازی که دارای دو بخش داخلی و خارجی هستند. که بخش خارجی آن در فضای باز مثل بالکن نصب می‌شوند. شاید این سوال  به ذهنتان خطور کند که بخش خارجی که در معرض مستقیم باد، باران و خورشید قرار دارد حتما بعد از مدتی خراب می‌شود، اما کولر گازی 24000 جنرال ضد آب هستند و بارش برف و باران هیچ خطری برای آن ایجاد نمی‌کند.

بدون نیاز به کانال کشی

واحدهای داخلی و خارجی استفاده شده در کولر گازی 24 هزار از طریق سیم برق و لوله‌ها به هم وصل می‌شوند. و نیازی به کانال و مجرای هوایی ندارد که در صورت سرمایشی کولر دیگر باعث اتلاف انرژی نمی‌شود. که باعث نصب آسان و هم‌چنین با هزینه‌ی کمتری انجام ‌می‌شود.

بدون صدا و آلودگی صوتی

کولرهای قدیمی به دلیل اینکه کمپرسور و فن‌هایشان در واحد داخلی قرار داشت باعث سر و صدای گوش خراشی برای اعضای خانواده می‌شد. کولر گازی جنرال با دارا بودن کمپرسور و فن در واحد خارجی‌اش کارکردی بدون صدا را برای شما به ارمغان می‌آورد.

هوای پاک در عین خنکی و گرمی

کولر گازی 24000 جنرال با دارا بودن فیلترهای ضد حساسیت علاوه بر پالایش هوا از گرد و غبار و ذرات معلق در هوا، بوی نامطبوع داخل اتاق را نیز از بین می‌برد. این ویژگی برای خانواده‌هایی که دارای افراد مسن، خردسال یا بیماران تنفسی دارند بسیار حائز اهمیت است و سبب می‌شود تا با خیال راحت کولر گازی را روشن کنید و در حین استفاده از هوای ایجاد شده از شر بوها هم رهایی یابید. در ضمن می‌توانید به راحتی فیلترها را خارج کرده و آن‌ها را تمیز کنید! فیلترها قابلیت شستشو دارند.

کارایی بهتر

‌کولر جنرال نیم ساعت زودتر از سایر کولرها می‌تواند اتاق را کاملا سرد کند. و به دلیل استفاده‌ی این کولر از گاز مبرد در داخل موتور خود نقطه جوش پایین‌تری را دارد و در نتیجه بازدهی و توان خنک کنندگی بالایی داشته و در نهایت سبب کاهش هزینه‌ها می‌گردد. و کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن دمای مطلوب را ایجاد کند.

معمولا هر وسایل الکتریکی در مقابل رطوبت خراب می‌شود. اما کولر گازی 24000 جنرال از آن‌جایی مناسب آب و هوای معتدل و گرم است به گونه‌ایی طراحی در آن انجام شده است که در مقابل رطوبت و گرمای شدید کاملا مقاوم باشد.

گواهینامه‌ی ای پی 24

استاندارد ای پی یک استاندارد بین المللی برای تعیین مقاومت تجهیزات الکتریکی در مقابل نفوذ ذرات خارجی و آب هست. که دارای شماره‌هایی در کنار خود هست که هر یک از این اعداد به درجه حفاظتی اشاره می‌کنند. کولر گازی شکار 24 هزار با دارا بودن استاندارد 24 که به معنی حفاظت شده در برابر اجسام جامد با قطر بزرگ‌تر از 12 میلی متر و حفاظت در برابر ورود اجسام جامد بزرگ‌تر از 1 میلی متر است.

جمع بندی

 کولر جنرال با اشغال فضای کم در محیطی که قرار می‌گیرد می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای فضاهای کوچک باشد. شما می‌توانید با خرید کولر جنرال 24000 با خیال راحت خود و خانواده‌تان بدون ترس از سرماخوردگی از باد خنک کولر گازی بهره مند شوید. امیدواریم توانسته باشیم به شما در خرید کولر کمک کرده باشیم.

https://damatak.com/ptag/24000-air-conditioning/

دکمه بازگشت به بالا