ایران کسب و کارعمومی

چگونه دستگاه های مبل شویی، مبلمان منزل را نابود میکنند؟

به گزارش تسنیم دستگاه های مبل شویی میتوانند باعث ایجاد آسیب جدی به مبلمان شود. در این گزارش از تعدادی از افرادی که تجربه مبل شویی با دستگاه را داشته اند نظرسنجی شده است. تعدادی از آنها به هیچ عنوان از نحوه شستشوی مبل توسط دستگاه های مبل شویی رضایت نداشته اند و اعلام کرده اند که بدلیل استفاده از فرچه ها و دستگاه های نامناسب و کهنه و همچنین استفاده از مواد شوینده بی کیفیت مبل مبل های آنها بسیار چرک مرده و پارچه آن چروک شده است.

آموزش شستشوی مبل در منزل بدون دستگاه | خدمات مبل شویی در منزل

برخی دیگر نیز نظری خلاف بر این داشته اند. ایشان رضایت کامل خود را از نحوه شستشو توسط تکنسین ها مبل شویی اعلام کرده‌اند. به گفته ایشام پارچه مبلمان بعد از شستشو کاملاً تمیز شده به طوری که آن را با مبلمان نو مقایسه کرده‌اند.

موردی که در اکثر مشتریان راضی مشترک بود تحیق کافی قبل از انتخاب تکنسین مبل شویی بود. آنها در اکثر موارد قبل از انتخاب پرس وجو کرده‌اند در اینترنت گشتی زده‌اند و نمونه کارهای تکنسین های این کار را در وبسایت های مخصوص مبل شویی مانند ایران تی اس ام و … دیده‌اند و در نهایت فرد مناسبی را انتخاب کرده‌اند.

به گفته این افراد استفاده از مواد با شوینده باکیفیت مانند مفرا و …، استفاده از فرچه های نو با نرمی مناسب و در نهایت استفاده از مکنده هایی با قدرت کافی سبب نتیجه عالی پس از مبل شویی با دستگاه میشود.

متن خبر را بخوانید

دکمه بازگشت به بالا