ایران کسب و کارعمومی

چگونه مانند فیلم ها دور استخر خود محوطه سازی زیبا و مدرن کنیم؟

چگونه مانند فیلم ها دور استخر خود محوطه سازی زیبا و مدرن کنیم؟

https://subia.ir/

همه ما فیلم های زیادی را دیدیم که در آن یک خانواده در خانه ای مجلل و با امکانات رفاهی لوکس در حال زندگی هستند.یکی از امکاناتی که ما را مجذوب خودش می‌کند بی شک استخر زیبا و محوطه سازی خیره کننده اطراف استخر است به گونه ای که آبی فیروزه ای استخر در میان فضاسازی سبز و کفپوش های دلربا که که صاحب خانه بر روی تخت مخصوص استخر دراز کشیده و در حال آفتاب گرفتن است،خودنمایی می‌کند.

محوطه سازی از اعمالی است که موجب جذاب شدن محیط اطراف خانه می‌شود، این روزها در امر ساخت و ساز خانه بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.حال در مکان هایی که از استخر استفاده می‌شود اهمیت محوطه سازی دو چندان می‌شود. در این مطلب قصد داریم در مورد خصوصیات کفپوش های مخصوص استخر که به فضاسازی اطراف استخر کمک کرده و موجب زینت بخشیدن به آن می‌شود صحبت کنیم.

هنگام محوطه سازی در کنار توجه به خلق فضایی زیبا و مدرن باید به اصول استانداردی که در انتخاب متریال بکار گیری در امر محوطه سازی وجود دارد دقت کنیم. بخصوص زمانی که صحبت از ساخت استخر و محل های مرطوب می‌شود. در چنین مواقعی باید از مصالح بادوام در برابر پوسیدگی،رطوبت،قارچ،حشرات و حرارت بکار گرفته شود.

طراحی دور استخر باغ | محوطه سازی

کدام کفپوش برای استخر ایده آل تر است؟

در حال حاضر وارداتی بودن انواع چوب های کفپوش موجب گرانی غیر منطقی کفپوش های چوبی مخصوص استخر شده است. در کشور ما تولیدکنندکان ایرانی توانسته اند کفپوش های مخصوص استخر تحت عنوان کفپوش چوب پلاستیک خلق کنند که نقش تعیین کننده ای در جایگزینی کفپوش های چوبی دارند. علاوه بر آن مقاومت بالای کفپوش های چوب پلاستیک و طرح و رنگ بندی کفپوش های چوب پلاست موجب تمایز آن با کفپوش های چوبی شده است.

کفپوش های چوب پلاستیک که به آن کفپوش های چوب پلاست نیز می‌گویند به دلیل ترکیب چوب و پلاستیک در برابر رطوبت مقاوم بوده و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی،قارچ خوردگی نمی‌شود و هیچ حشره ای نمی‌تواند کفپوش های چوب پلاست را بخورد چرا که تنها چوب ها محل زندگی حشرات به خصوص سوسک ها هستند و به دلیل پلاستیکی بودن کفپوش چوب پلاست هیچ حشره ای توانایی خوردن پلاستیک و کفپوش چوب پلاست را ندارد.

از ویژگی های برجسته دیگر کفپوش های چوب پلاست مخصوص استخر امکان استفاده از طرح ها و رنگ های متنوع،خاص و خلاقانه در کنار قیمت مقرون به صرفه آن است.

به این ویژگی مهم کفپوش های چوب پلاست توجه کنید

استفاده از روکش های رزینی و مواد نانو پلیمری موجب تثبیت رنگ این گونه کفپوش ها شده است. همچنین وجود پلیمر خاص ،کفپوش های چوب پلاست را در برابر خطر آتش سوزی مقاوم می‌کند.

اگر می‌خواهید یک ترکیب زیبا و هماهنگ در محوطه اطراف استخر خود داشته باشید

استفاده از کفپوش های چوب پلاست در کنار فضای سبز،ترکیبی جذاب و دلربا را اطراف استخر شما به وجود می‌آورد. لازم به ذکر است کفپوش های چوب پلاست در برابر آب و هوای مختلف مقاومت بالایی از خود نشان می‌دهد. همچنین دوام آن در برابر ضربه از خصوصیات بارز این نوع کفپوش ها است.

آیا هنوز هم کفپوش های چوب پلاست مخصوص استخر خصوصیات دیگری دارند؟

کفپوش های چوب پلاست در کنار زیبایی و حس رضایت خاطر از جذابی آن، از قابلیت شست و شو نیز برخودار هستند و همچنین در برابر سایش از خود مقاوم بالایی نشان می‌دهند. قابلیت فرم گیری این گونه کفپوش ها و به شکل و انحنای خاص در آمدن از ویژگی های بارز کفپوش های چوب پلاست می‌باشند.

در اینجا ما به کفپوش های مخصوص استخر اشاره کردیم در حالی که کفپوش های چوب پلاست کاربردهای فراوانی در جاها و مکان های مختلفی نظیر بالکن،رستوران ها،پشت بام ها،مراکز تجاری و اداری،اسکله ها و … دارند. اگر نیاز به محوطه سازی و نصب کفپوش زیبا و خیره کننده در اطراف استخر خود دارید ما می‌توانیم به شما کمک کنیم.

ظرافت چوب شکی نیست، اما ظرافت این ماده نجیب چیزی است که همه آن را به خوبی می شناسند، به خصوص زمانی که آن را در شرایط سخت بیرون قرار می دهیم: باران، برف یا آفتاب سوزان دشمنی آشکار است که می تواند به این نوع سطوح آسیب برساند. زیاد. بنابراین، اگر یک عرشه چوبی در فضای باز دارید، باید از آن محافظت کنید و اکنون می توانید با تمام ایمنی و کارایی که روغن دک بونا به ما ارائه می دهد، این کار را انجام دهید . یک کلاهک از این محصول به صورت دوره ای کافی است تا چوب شما را در برابر عوامل جوی بی عیب و نقص نگه دارد.

مراقبت و نگهداری حرفه ای از چوب بیرونی کاملاً در دست این روغن است که چوب را مقاوم می کند و عناصر مضری مانند گرد و غبار و کثیفی را دفع می کند. عمر پلت فرم خود را بدون نیاز به انجام تلاش های عمده تعمیر و نگهداری افزایش دهید. اکنون که فصل باران‌ها و برف‌های شدید فرا می‌رسد، روغن دک بونا برای دستیابی به یک عرشه هیدراته و بادوام و جلوگیری از عبور آب از شکاف‌های چوب و پوسیدگی آن با فرسایش و در نهایت کرم چوب ایده‌آل است.

این محصول متعهد به محیط زیست، یک سری مزیت دارد. این امکان را به ما می دهد که بین رنگ های مختلف (خنثی، قهوه ای و مشکی) انتخاب کنیم، هیچ قارچ کشی ندارد ، بنابراین یک محصول کاملاً ایمن برای کودکان و حیوانات خانگی است. به همین ترتیب، مانند اکثر روغن‌های معمولی حاوی کبالت نیست ، یک فلز سنگین که طبق اتحادیه اروپا می‌تواند سرطان‌زا باشد.

علاوه بر این، زیباترین محوطه سازی ویلا روف گاردن تراس فضا سازی پشت بام اطراف استخر سونا جکوزی باغ ساخت پرگولا آلاچیق نیمکت فلاور باکس کف سقف دیوار دارای فیلترهای UV است که نه تنها باران و گرد و غبار، بلکه تشعشعات مضر خورشید را نیز مسدود می کند. و در نهایت، با استفاده از این محصول نه تنها از چوب محافظت می کنیم، بلکه آن را تغذیه کرده و ظاهر آن را بهبود بخشیده و مواد را در عمق کار می کنیم. در نهایت، چوب ترمو یک سد محافظ طولانی مدت بین چوب و دنیای بیرون ایجاد می کند و زیبایی طبیعی خود را حفظ می کند.

از جدیدترین ویژگی های آن می توان به سهولت اجرا توسط افراد حرفه ای و خشک شدن سریع آن اشاره کرد. ایده آل این است که آن را یک بار قبل از تابستان و یک بار بعد از پایان این فصل استفاده کنید. روغن بقیه کارها را برای ما انجام می دهد و نتایج فوق العاده ای ارائه می دهد و تمام برجسته بودن چوب را حفظ می کند. قرار دادن این مواد در معرض عناصر دیگر مشکلی نیست: به لطف زیباترین محوطه سازی ویلا روف گاردن تراس فضا سازی پشت بام اطراف استخر سونا جکوزی باغ ساخت پرگولا آلاچیق نیمکت فلاور باکس کف سقف دیوار ، یک رهبر جهانی در نوآوری، ما می‌توانیم به حفظ کف‌های بیرونی خود ادامه دهیم .

می توانیم آن را به عنوان مقوله دیگری بر اساس طراحی منظر در نظر بگیریم. مشتریان ما که فضاهای زندگی خود را جدا ترجیح می دهند و می خواهند زندگی بزرگ و با کیفیتی داشته باشند. ما طرح های باغ را که مطابق با خواسته های شما طراحی شده اند، به درستی، دلپذیر و کاربردی ترین شکل به شما پیشنهاد می کنیم.

دیگر نیازی نیست برای نفس کشیدن به کوهستان یا مناطق پیک نیک بروید. این امکان وجود دارد که با محوطه سازی ساختار زیباترین محوطه سازی ویلا روف گاردن تراس فضا سازی پشت بام اطراف استخر سونا جکوزی باغ ساخت پرگولا آلاچیق نیمکت فلاور باکس کف سقف دیوار فضاهایی ایجاد کنید که بتوانید از عزیزان و مهمانان خود به دور از صدا، بو، گرد و غبار و دود میزبانی کنید، جایی که بتوانید از لذت راه رفتن با پای برهنه در گوشه ای از باغ خود لذت ببرید و در آنجا پرتاب کنید. انرژی بد در بدن خود را دور کنید ما در حال آماده سازی محیطی هستیم که با باغ سرگرمی خود شما را از استرس شهر دور می کند، جایی که می توانید سبزیجات یا درختان میوه کاملاً ارگانیک را پرورش دهید که می توانید از شاخه های آنها بچینید.

اپلیکیشن ویلا گاردن، در این راستا پروژه ای را با استفاده از فضای باغ شما به بهترین نحو ایجاد می کنیم. پس از تایید شما برای این پروژه های ایجاد شده با جایگزین ها، به مرحله مدل سازی سه بعدی و انیمیشن می رویم. پس از انجام اصلاحات لازم در راستای خواسته شما، وارد مرحله تولید می شویم.

کاربردهای باغ ویلا دیوارهای حائل، نرده های پانل تزئینی، دیوارهای گیاهی، گذرگاه ها، آلاچیق، کاملیا، عناصر نورپردازی با طراحی خاص، استخرهای زینتی، انواع باربیکیو، سیستم های آبیاری، نیمکت ها، زمین بازی کودکان، باغ های معلق، سنگ های تزئینی، سیستم های آبشار مصنوعی، گل های مصنوعی ، گل های زنده، باغ های رز، سبد گل، چمن، استخر، باغ های زمستانی، بسته به تصور شما می توانیم هر چیزی را که بخواهید تولید کنیم.

انواع مدل‌ها برای طراحی استخر ویلا و باغ

برای اینکه زیباترین استخرها را در ویلا و باغ داشته باشید الزاماً باید انواع مدل‌ها و طرح‌ها را بشناسید. پیشرفته‌ترین شرکت‌های طراحی فضای سبز و دکوراسیون داخلی ویلا معمولاً از ایده‌های خلاقانه برای استخر استفاده می‌کنند. ایده‌ها به صورت ترکیبی از چند ضلعی‌ها و خطوط منحنی هستد. شاید شما یک استخر را از نمای بالا می‌بینید که به شکل مستطیل است، اما گوشه‌هایی شبیه به منحنی دارد.

در مقابل، برخی از استخرها حالت دایره‌ای داشته و برخی دیگر شبیه به بیضی طراحی شده‌اند. برخی از استخرها در ویلاها شبیه به دانه لوبیا و خمیده هستند و برخی دیگر ترکیبی از شکل مستطیل و دایره را در کنار یکدیگر دارند. طرح‌های خلاقانه با توجه به محوطه‌ای که برای ساخت و طراحی استخر در اختیار دارید، قابل اجرا هستند. برای اینکه محوطه ویلای شما به صورت حرفه‌ای طراحی شود نیاز دارید تمام طرح‌ها را در کنار یکدیگر بررسی کنید.

شاید تعجب کنید اما یکی از عواملی که موجب زیباتر شدن نمای استخر می‌شود و طراحی استخر را به طرز شگفت‌انگیزی تغییر می‌دهد، استفاده از نورپردازی و سنگ‌های دکوراتیو و تزئینی در قسمت‌های مختلف اطراف استخر است. برخی تمایل دارند دیواره‌های استخر را با نورپردازی تزئین کنند و برخی دیگر استفاده از مصالح ساختمانی نظیر ترموود برای محوطه سازی اطراف استخر را پیشنهاد می‌دهند.

* ویلاهای دوبلکس و تریپلکس در شمال هم می‌توانند مجهز به استخر باشند. اگر قصد خرید بهترین ویلاهای استخردار در مازندران را دارید، مقاله ” یا خرید ویلا تریبلکس؟ کدام بهتر است؟” را مطالعه کنید. در این بحث به معرفی این نوع معماری پرداخته‌ایم و شما با مزایای خرید این مدل ویلاها بیشتر آشنا می‌شوید.

چرا ساخت و طراحی استخر در ویلا و باغ اهمیت دارد؟

اکنون که با اصول طراحی استخر در ویلا و باغ آشنا شدید شاید این سوال برای شما ایجاد شود که چرا استخر در خانه‌ها تا این اندازه اهمیت دارد. به عنوان یک توضیح کوتاه در این قسمت باید گفت که وجود استخر در ویلا و باغ یک سبک زندگی لاکچری را تداعی می‌کند. استخر، همانطور که می‌دانید یک وسیله تفریحی برای شنا و تفریحات آبی برای بزرگسالان و کودکان است. سالانه تعداد زیادی از افراد برای شنا کردن به استخرهای عمومی در خارج از خانه می‌روند که این کار می‌تواند مشکلات بهداشتی را به همراه داشته باشد.

از آنجائیکه اهمیت خصوصی بودن تفریحات آبی در ویلاهای لاکچری بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته، دنیای طراحی استخر و ساخت محوطه آبی در داخل خانه‌ها یا باغ، دچار تحول بزرگی شد. هم اکنون شاهد آن هستیم که باغ، خانه‌های بزرگ یا حتی ویلاهای لاکچری در شمال هم همگی دارای استخر هستند.

تمام مشتریان خرید ویلا لاکچری در شمال به دنبال ساختمان‌هایی هستند که دارای استخر باشند تا بدون بدون‌ داشتن نگرانی و چالش ذهنی از رفت و آمد به استخرهای عمومی و مشکلات بهداشتی در آن، به آب تنی و شنا بپردازند. از همه مهم‌تر، برای ویلاهای شمال ضرورت دارد که استخر در داخل ساختمان یا بیرون از ویلا ساخته شود؛ چرا که افرادی که به برای تفریح به شمال می‌روند، ترجیح می‌دهند در آب دریا شنا کنند که این کار بسیار خطرناک است!

برای طراحی استخر ویلا و باغ باید تمام هزینه‌ها را در نظر بگیرید. حتی اگر ویلای شما استخر ندارد، نباید خودسرانه به ساخت یک مکان برای آب تنی یا شنا اقدام کنید. بهترین راهکار این است که با کارشناسان محوطه سازی و طراحی ویلا مشورت کنید تا راهنمایی‌های لازم را برای شما داشته باشند. البته برخی از خانواده‌ها صرفاً ساخت استخر را برای بازی کودکان و تفریح آبی معمولی در باغ یا ویلا سفارش می‌دهند.

اگر از دیدگاه تجاری بخواهیم به طراحی استخر ویلا نگاه کنیم باید گفت وجود استخر در یک ویلا، چه به صورت رو باز و چه به صورت سرپوشیده، تاثیر زیادی بر مشتریان خرید ویلا در شمال خواهد داشت. دلیل آن هم تغییر سبک زندگی و رفاه بیشتر هنگام زندگی در ویلا می‌باشد.

بهترین گزینه‌های خرید ویلا لاکچری در شمال دارای استخر هستند و همین عامل، مشتریان بیشتری را به سمت آن‌ها جذب می‌کند. حتی می‌توانید در میان ویلاهای شهرکی در مازندران هم ویلاهای استخردار را پیدا کنید. برای اطلاع از گزینه‌‌های خرید ویلا استخردار در شمال با قیمت مناسب بهتر است کارشناسان املاک اول خونه مشورت کنید.

منبع :ویلاسازه

دکمه بازگشت به بالا