ایران کسب و کارعمومی

طرز کار سرخ‌کن فیلیپس 9270

آیا با طرز کار سرخ‌کن 9270 فیلیپس آشنایی دارید؟ با این سرخ‌کن می توانید غذاهای مورد علاقه خود را ترد و با چربی کمتر آماده کنید. همچنین شما قادر خواهیدبود یک دستور غذا را انتخاب کنید، آن را به سرخ‌کن خود بفرستید و روند غذای خود را از راحتی روی کاناپه نظارت کنید و زمانی که بشقاب شما آماده شد، یک اعلان دریافت خواهید کرد.

علاوه بر این، از آنجایی که سرخ می‌کند، می‌پزد، کباب می‌کند یا حتی دوباره گرم می‌کند، دنیای کاملی از امکانات را ارائه خواهدداد و کامل تر از این به ندرت یافت می شود! در ادامه با آموزش طرز کار سرخ‌کن 9270 فیلیپس با ما همراه باشید.

بررسی سرخ کن فیلیپس 9270 | بهترین مدل سرخ کن فیلیپس

طرز کار سرخ‌کن فیلیپس 9270

_ از هوای گرم برای پخت کامل غذاهای مورد علاقه خود با 90 درصد چربی کمتر استفاده کنید.

_طراحی منحصر به فرد تضمین می کند که غذای شما از بیرون ترد و از داخل لطیف و بدون روغن اضافه باشد.

_برنامه رایگان NutriU: توصیه های دستورالعمل روزانه را متناسب با ترجیحات خانواده خود دریافت کنید. هرچه بیشتر از NutriU استفاده نمایید، دستورالعمل ها را مطابق با سلیقه شما بهتر می کند.

_ سبد 1.2 کیلوگرمی آن، همراه با ظرف 6.2 لیتری، به شما امکان می دهد تا انواع مختلفی از غذاها را برای حداکثر 5 نفر بپزید.

_صفحه نمایش لمسی با 7 حالت: طرز کار سرخ‌کن 9270 فیلیپس به این صورت است که شما قادر خواهید بود با لمس یک دکمه آشپزی کنید! برنامه های از پیش تعیین شده شامل پیش غذای منجمد، سیب زمینی تازه، گوشت، ماهی، پای مرغ، کیک و حتی سبزیجات کبابی است.

_سرخ‌کنید، بپزید، آب پز کنید و حتی دوباره گرم کنید.

_آسان برای استفاده و تمیز کردن: در آموزش کار با سرخ‌کن 9270  بد نیست یادآور شویم که تمام قطعات قابل جابجایی و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند و همچنین سبد Airfryer QuickClean دارای روکش نچسب برای تمیز کردن آسان است. برای خرید بهترین سرخ کن مدل 9270 فیلیپس با نازلترین قیمت از دومینو کالا خریداری کنید.

چگونه از سرخ‌کن فیلیپس 9270 استفاده کنیم؟

طرز کار سرخ‌کن 9270 فیلیپس کاملاً بصری و آسان برای استفاده است. کشو را باز می کنید و غذایی را که می خواهید بپزید در سبد قرار می دهید. کشو را ببندید و از صفحه نمایش لمسی دیجیتال برای تنظیم دما و زمان رسیدن به مقادیر مورد نظر استفاده کرده و برای بررسی وضعیت غذای خود، می توانید هر از چندگاهی پخت و پز را متوقف کنید و در صورت لزوم عناصر را بچرخانید. پس از پخت، می توانید با قرار دادن سبد و کشو در آب گرم و مواد شوینده، Airfryer را به راحتی تمیز کنید.

چگونه سرخ‌کن فیلیپس 9270  را تمیز کنم؟

سازنده ادعا می کند که سبد و کشوی غذای Philips XL Airfryer قابل شستشو در ماشین ظرفشویی است. با این حال، برخی از کاربران گزارش داده‌اند که پوشش نچسب در ماشین ظرفشویی جدا شده و بهترین توصیه این است که کشو و سبد را بلافاصله پس از پخت خارج کرده و به آرامی در آب گرم و مواد شوینده فرو کنید.

طرز کار سرخ‌کن 9270 فیلیپس به این صورت است که بعد از غذا، زمانی که آماده تمیز کردن هستید، پوشش نچسب باعث می شود که هر غذایی به راحتی پاک شود و می توانید اقلام را در آب و مواد شوینده بشویید. همچنین چند بار در سال باید دستگاه را برگردانید و از یک برس اسکراب و پارچه تمیزکننده یکبار مصرف برای تمیز کردن عناصر و حفره کشو استفاده کنید.

اگر به دفعات زیاد از Airfryer استفاده کرده و در حین استفاده سیگار می کشید، ممکن است لازم باشد عملیات تمیز کردن دستگاه را بیشتر انجام دهید. انواع هواپز (سرخ کن) فیلیپس با نازلترین قیمت خریدرای کنید.

بررسی سرخ کن فیلیپس 9270 | بهترین مدل سرخ کن فیلیپس

سایر مشخصات

  • شماره مدل HD9270/90
  • رنگ مشکی
  • توان 2000 وات
  • وزن کالا 6 کیلوگرم
  • تایمر: بله
  • سرخ‌کن قابل شستشو در ماشین ظرفشویی: سبد، سینی داخلی
  • نشانگر دما: بله
  • لمس خنک خارجی: بله
  • طول کابل: 0.8 متر
  • گزینه های کنترل: صفحه نمایش لمسی
  • سرخ‌کن بدون روغن

آموزش کار با سرخ‌کن 9270 قبل از اولین استفاده

_تمام مواد بسته بندی را بردارید.

_هر گونه برچسب (در صورت وجود) را از دستگاه جدا کنید.

_قبل از اولین استفاده، دستگاه را کاملا تمیز کنید.

_دستگاه را روی یک سطح ثابت، افقی، هموار و مقاوم در برابر حرارت قرار دهید.

_توجه داشته باشید: هیچ چیزی را در بالا یا کناره های دستگاه قرار ندهید. زیرا این کار می تواند جریان هوا را مختل کند و بر نتیجه سرخ کردن تأثیر بگذارد.

_دستگاه عامل را نزدیک یا زیر اشیایی که ممکن است در اثر بخار آسیب ببینند، مانند دیوارها و کمد، قرار ندهید.

به خاطر داشته باشید که این تنظیمات پیشنهادی هستند. از آنجایی که مواد تشکیل دهنده از نظر منشاء، اندازه، شکل و همچنین مارک متفاوت هستند، ما نمی توانیم بهترین تنظیم را برای مواد شما تضمین کنیم. هنگام تهیه مقدار بیشتری غذا (به عنوان مثال سیب زمینی سرخ شده، میگو، تنقلات یخ زده)، مواد داخل سبد را 2 تا 3 بار تکان دهید، برگردانید یا هم بزنید تا به نتیجه ثابتی برسید.

پیشنهاد میکنیم که برای درست کردن انواع غذا با دستگاه سرخ کن بهتره مقاله آموزش طرز تهیه انواع غذا با دستگاه سرخ کن را مطالعه کنید.

دکمه بازگشت به بالا