ایران کسب و کارعمومی

تهیه زیباترین اسکین‌های بازی با خرید سی پی کالاف موبایل

معرفی بهترین اسکین های بازی کالاف دیوتی موبایل !

در بازی کالاف دوتی بازیکنان می توانند مجموعه ای از اسکین های فوق العاده و زیبا را از طریق رقابت های بتل پست و یا با  خرید سی پی کالاف دریافت کنند. همانطور که می دانید در بازی کالاف دیوتی موبایل معمولاً پوسته های بیشتری به بازی اضافه خواهد شد و همین امر باعث شده که کاربران بازی کالاف دیوتی موبایل جلب شود. در میان تمامی اسکین های بازی کالاف دیوتی موبایل ۵ نمونه از آنها جزو اسکین های برتر می باشند، که بسیاری از بازیکنان در تلاشند بتواند آنها را به دست آورند، من در این مطلب تصمیم گرفته ام که در رابطه با این ۵ اسکین برتر و فوق العاده صحبت کنم و اطلاعات لازم را در اختیار شما قرار دهم.

به دست آوردن اسکین ها در بازی کالاف دیوتی موبایل برای بسیاری از کاربران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است در ادامه با من همراه باشید تا ۵ اسکین برتر و نادر را در بازی کالاف دیوتی موبایل به شما معرفی کنم.  اسکین Outrider Skeleton یکی از اسکین های نادر و پرطرفدار در بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد و شما می توانید به طور شانسی این سبک این را به دست آورید همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید این اسکین از طراحی زیبا و فوق العاده ای برخوردار است و معمولاً می توانید در loot box این اسکین را به دست آورید، از طرفی شما می توانید این اسکین را از طریق فروشگاه نیز تهیه کنید.

 اسکین Magical Eye Knife یکی از اسکین های فوق العاده و پرطرفدار در بازی کالاف دیوتی موبایل می باشد که بسیاری از بازیکنان در تلاش اند آن را به دست آورند اما تنها تعداد محدودی از بازیکنان بازی کالاف دیوتی موبایل می توانند این اسکین را به دست آورند و آن دسته از بازیکنانی که امتیاز بسیار بالایی داشته باشند به راحتی می‌توانند این اسکین را در اختیار بگیرند.  اسکین فوق العاده Pumpkin Head AK-47 را دقیقاً می توانید از طریق loot box ها بدست آورید و از آنجایی که این اسکین تنها برای جشنواره هالووین طراحی شده است در طول همان جشنواره از طریق قرعه کشی نیز ممکن است این اسکین را به دست آورید البته اگر از بازیکنان خوش شانس باشید.

اگر شما برای شرکت در رقابت های بتل پس و سایر رقابت ها در بازی کالاف دیوتی موبایل سی پی کافی نداشتید می توانید با موبایل از وب سایت موجو شاپ در تمامی رقابت ها شرکت کنید.  فوق العاده و پرطرفدار به راحتی در اختیار بازیکنان قرار نخواهد گرفت اگر شما جزو آن دسته از بازیکنانی بودید که نسخه های بتا را اجرا کرده‌اید قطعا توانسته این اسکین را به دست آورید اما بازیکنان دیگر مجبور بودند که در رقابت‌های بتل رویال شرکت کنند تا بتوانند این اسکین را به دست آورند البته تنها تعداد معدودی از آنها و اگر هم خوش‌شانس بوده باشند توانستند این اسکین را به دست آورند و آن را از آن خود کنند.

 شما می توانید این اسکین را تنها از طریق فروشگاه به دست آورید و البته که باید جزو افراد خوش شانس باشید که بتواند از طریق فروشگاه نیز این است که این را خریداری کنید اما معمولاً در black friday و یا همان جمعه های سیاه شما می توانید این اسکین را در فروشگاه بازی کال آف دیوتی موبایل مشاهده کنید. تمامی مطالبی که در بالا ذکر شد با توجه به تجربه شخصی من و سایر گیمر های بازی کالاف دیوتی موبایل در سراسر جهان تهیه شده است اگر شما نیز در رابطه با به دست آوردن اسکین هایی که در بالا در رابطه با آنها صحبت شد اطلاعاتی دارید خوشحال می شوم که اطلاعات خود را با من وسایل بازیکنان بازی کالاف دیوتی موبایل به اشتراک بگذارید.

بهترین سایت های خرید سی پی کالاف | خرید سی پی کالاف

CP کالاف دیوتی

از محبوب ترین آیتم های دیجیتالی کاربردی در بین طرفداران بازی های ویدئویی کمپانی اکتیویژن (Activision)، می توان به سی پی کالاف دیوتی موبایل(CP Call of Duty )  اشاره کرد. این آیتم، نوعی پول درون برنامه ای است که دسترسی به امکانات و قابلیت های متنوع این بازی را برای کاربران ممکن می سازد.

همین محبوبیت باعث شده تا خرید CP کالاف دیوتی موبایل مورد توجه بسیار  از کاربران قرار بگیرد؛ چرا که همگی می توانند با خرید این آیتم ارزشمند، ضریب موفقیت خود را در میادین نبرد کال آف دیوتی افزایش دهند. همچنین از آنجایی که کسب و حفظ سی پی کالاف دیوتی موبایل یک کار طاقت فرسا و نه چندان محبوب بین کاربران است، خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل یکی از اقدامات موثر برای تسهیل دستیابی به مزایای آن خواهد بود. در ادامه این مطلب، شما را با CP کالاف دیوتی و نحوه خرید آن آشنا خواهیم کرد.

 بازی کال آف دیوتی (Call of Duty)

بازی کالاف دیوتی (Call of Duty)  در سبک اکشن است که نسخه کامپیوتر آن توسط اکتیوژن در سال 2003 انتشار یافت و پس از استقبال بسیار از سمت گیمرها، نسخه مخصوص کنسول های بازی نیز ساخته شد. اتفاقات ابتدای بازی در زمان جنگ جهانی دوم رخ میدهد؛ اما در نسخه های بعدی به زمان حال و حتی آینده می رسد. با اینکه کال آف دیوتی توسط اکتیویژن معرفی شد، شرکت هایی همانند اینفینیتی وار و تری اچ به توسعه بازی های کالاف دیوتی کمک کرده اند. همچنین کمپانی تنسنت گیمز در توسعه بازی کالاف دیوتی موبایل نقش بسزایی ایفا کرده است. این گیم در میان بازی های سبک اکشن از لحاظ شخصیت پردازی و گرافی، بیشترین محبوبیت را دارد. هر چه شما به مراحل بالاتری در بازی کالاف دیوتی ارتقا پیدا کنید بیشتر متوجه ویژگی های خاص و متمایز این بازی می شوید.

یکی  از ویژگی هایی که کالاف دیوتی را نسبت به بازی های رقیب خود متمایز میکند وجود مود های مختلف در بازی است، مود Battle Royale ، Multi Pleyer و یا مود زامبی از مودهایی هستند که شما میتوانید انتخاب کنید. هرکدام از این مود ها تجربه های خاصی برای بازیکنان به وجود میاورد که باعث میشود لذت بیشتری از بازی کردن با کالاف دیوتی ببرید. بازی های موبایلی در سبک و سیاق های متنوع ای در سطح وب موجود هستند که یکی از پرطرفدار ترین این سبک ها، سبک بتل رویال است. بازی کالاف دیوتی یکی از پردانلود ترین و پرطرفدار ترین بازی های سبک بتل رویال موبایل است که طرفداران زیادی دارد. در این بازی ارزی به نام سی پی وجود دارد که با تهیه آن می توانید به امکانات قابل توجه ای در بازی برسید.

شخصیت های کالاف دیوتی با توجه به مرحله (Level) شما قابل انتخاب هستند، دیوید میسون – الکس میسون – کاپیتان پرایس – توماس مریک و سایمون گاست برخی از شخصیت هایی هستند که شما میتوانید در بازی کال آف دیوتی از آنها بهره ببرید که هرکدام با توجه به ویژگی های خاص خود میتوانند به شما در مبارزه هایتان کمک کنند. امکان شخصی سازی شخصیت ها هم به شما کمک میکند ویژگی های شخصیت خود را بالا ببرید و بتوانید حرفه ای تر به مبارزه بپردازید. برای بهره مند شدن از این قابلیت باید از سی پی کالاف دیوتی(CP)  استفاده کنید. برای خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل با قیمت مناسب می توانید از این صفحه اقدام نمایید.

کاربرد CP کالاف دیوتی موبایل

شما میتوانید از قسمت فروشگاهِ (Store) داخل بازی با سی پیCall of Duty  برای شخصیت خود سلاح های پیشرفته، مهمات و لباس مناسب برای محیط مبارزه خریداری کنید. بخش Call of Duty Point تنها راه خرید اسلحه ها و اسکین هاست. استفاده از سلاح های پیشرفته درسطح های بالایی بازی به شما امکان میدهد هیجان بیشتری را تجربه کنید. در واقع برای بالاتر بردن هیجان بازی، شما باید جدید ترین اسلحه ها و به روز ترین اسکین ها را با استفاده از ازcp  کالاف دیوتی خریداری کنید.  در واقع سی پی کالاف دیوتی بعنوان یک راه میانبر برای هیجان انگیز تر کردن بازی و همچنین برای سرعت بخشیدن به پیشرفت شما در بازی قرار داده شده است.

همچنین شما با داشتن سی پی کالاف دیوتی موبایل میتوانید در گردونه شانس نیز شرکت کنید و برنده جوایز گردونه شانس بشوید؛ برای شرکت در گردونه شانس کالاف دیوتی شما باید حداقل 80 سی پی کالاف دیوتی داشته باشید. وبسایت  امکان خرید CP کالاف دیوتی را برای شما فراهم کرده است تا شما در میان مدعیان رقابت در کالاف دیوتی بمانید.

چگونه سی پی بخریم؟

برای خرید سی پی ارزان Call of Duty  می توانید از طریق همین صفحه از سایت خرید سی پی ارزان جم، مراحل زیر را انجام دهید:

  • بر روی بسته مورد نظر خود کلیک کنید.
  • در صفحه ای که برای شما باز میشود اطلاعات اکانت خود را به طور صحیح وارد کنید.
  • سپس وارد صفحه پرداخت شده تا خرید شما تکمیل شود.

سی پی یا CP چیست؟ نحوه خرید سی پی ارزان

سی پی یکی از رایج ترین ارز های موجود در بازی کالاف دیوتی موبایل است که از آن می توان برای موارد مختلفی در بازی استفاده کرد. سی پی به شخصیت و کاراکتر بازی شما امکانات قابل توجه ای همچون خرید لباس، سلاح و… را می دهد تا بتوانید در مقایسه با سایر گیمر های دیگر، چند رده بالاتر باشید. موضوعی که در این بخش وجود دارد این است که شما برای آن که بتوانید پیشرفت قابل توجهی در بازی داشته باشد، باید به تعداد زیادی سی پی دسترسی پیدا کنید که این فرایند البته سخت و زمان بر است!

یکی از بهترین روش هایی که می توان در مدت زمان کم به وضعیت قابل استنادی رسید، خرید سی پی کالاف دیوتی است. البته شما به عنوان کاربر ایرانی در صورتی که کارت اعتباری خارجی نداشته باشید امکان خرید برای شما وجود نخواهد داشت.
در همین خصوص شما باید از سایت های واسطه ایرانی ای که چنین خدماتی را به شما ارائه می دهند استفاده کنید تا بتوانید حساب کاربری خود را در بازی کالاف دیوتی به خوبی شارژ کنید تا بتوانید با استفاده از سی پی های به دست آمده، امکانات قابل توجه ای را برای کاراکتر خود آزاد کنید.

آیا حتما باید سی پی را خرید؟ نمی توان به صورت رایگان آن را به دست آورد؟

روش های زیادی برای به دست آوردن سی پی رایگان در بازی کالاف دیوتی وجود دارد اما بعضا تمامی آن روش ها به شدت زمان بر بوده و در برخی از موارد مقدار کمی سی پی به شما تعلق خواهد گرفت که عملا این شرایط کمی سخت گیرانه خواهد بود. شما می توانید از این بخش در سایت ارزان جم، سی پی را با قیمت مناسب و ارزان خرید کنید. در این بخش در قسمت پایین می توانید انواع پکیج های سی پی را با قیمت مناسب مشاهده کنید و در صورت لزوم آن ها را تهیه و خریداری کنید.

ارزان ترین سی پی ای که می توان تهیه کرد، چه میزان قیمت دارد؟

در حالت کلی تمامی وبسایت هایی که در حال فروش سی پی هستند، معیار های مختلفی را برای قیمت گذاری این ارز ها در اختیار دارند و نمی توان قیمت ثابت و مشخصی را برای آن ها در نظر گرفت. با این حال در سایت ارزان جم می توانید به تهیه و خرید سی پی ارزان بپردازید. شما می توانید دسته بندی های متنوع ای از سی پی را مشاهده کنید و شما می توانید متناسب با خواست و نیاز خود مناسب ترین و ارزان ترین آن را خریداری کنید.

چطور می توان شخصیت های متنوع بازی کالاف دیوتی را آزاد کرد؟

شخصیت های بسیار زیادی در بازی کالاف دیوتی در حالت غیر فعال قرار دارند که با توجه به level و مرحله ای که در آن قرار دارید می توانید اقدام به آزاد سازی شخصیت هایی همچون دیوید میسون – الکس میسون – کاپیتان پرایس – توماس مریک و سایمون گاست کنید. البته برای آزاد سازی این شخصیت ها نیاز به پرداخت سی پی است.

بازی کالاف دیوتی، کارکترهای مختلفی دارد که تعداد آنها 8 تا است و هرکدام ویژگی‌ها و توانایی‌ های خاص خود را دارند. شما برای ارتقاء این توانایی ‌ها و همچنین خرید سلاح و تجهیزات به روز و قوی نیاز به پرداخت درون برنامه ‌ای دارید؛ یعنی باید پول بازی را خرج کنید تا چیزهایی که می‌خواهید را به دست آورید. برای خرید سی پی کالاف دیوتی، که پول رایج بازی است، شما می‌توانید پک‌های مختلف سی پی را از ما خریداری کنید.

منبع :

klarna.com

packattackstore.com

دکمه بازگشت به بالا