ایران کسب و کارعمومی

مشخصات استخر ایزی ست اینتکس 76*305

استخر ایزی ست اینتکس 76*305 پرفروش ترین محصول ارائه شده از شرکت اینتکس است که دارای ظرفیت آب بالایی می باشد. به این ترتیب افراد به راحتی و به صورت دست جمعی می توانند از داشتن این محیط لذت ببرند. محصول دارای وزن کم می باشد که در نتیجه می توان به راحتی آن را با خود حمل و نقل نمود. در این صورت کسانی که قصد رفتن به مسافرت را دارند و تمایل به داشتن امکانات لازم برای تفریحات آبی را نیز دارند می توانند استخر ایزی ست مد نظر را با خود به همراه داشته باشند و در صورت مساعد بودن شرایط به نصب آن اقدام کنند. برای نصب این محصول تنها به یک پمپ باد نیاز است. پمپ باد به بخش بادی بدنه که لبه های آن را شامل می شود متصل می گردد و در نتیجه به سرعت شروع به باد کردن آن می نماید.

تماس با کارشناسان اینتکس ایران

نام مرکز: فروشگاه اینتکس ایران
آدرس: تهران – جنت آباد شمالی – بلوار اصلی – بالاتر از گلزار شرقی – جنب شیرینی فروشی دادلی – پلاک 313 – واحد همکف
شماره های تماس: شماره تماس : 02156190840   –   09376668146   –   09026668146   –   02144824155
همراه:  0935666814609356668826

استخر ایزی ست اینتکس 76*305 در این زمان دیواره ها مستحکم شده و بالا می آیند و بدنه مقاوم استخر ایزی ست ایجاد می شود. این کار در زمان کمی صورت می گیرد و نیاز به آموزش ندارد. در نتیجه هر کس که اقدام به خرید این محصول می کند به راحتی قادر به نصب و راه اندازی آن نیز خواهد بود و در صورت تمایل نیز جمع آوری آن را انجام می دهد. جمع آوری نیز از طریق تخلیه باد لبه های بادی صورت می گیرد. اگر قصد خرید استخر ایزی ست اینتکس 76*305 را دارید می توانید به صورت اینترنتی و حضوری به فروشگاه اینتکس ایران مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل وب سایت استفاده نمایید.

استخر بادی قارچی در آب بر | استخر بادی قارچی در اراک

نقد و بررسی استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس

استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس از مدل استخر های ساخته شده به صورت ایزی ست گرد با قطر بیش از 3 متر می باشد که البته آن را نیز می توان در دسته استخر های ایزی ست سایز کوچک قرار داد که به همین واسطه کودکان نیز می توانند بدون نگرانی از استخر استفاده کنند . این نوع از استخر ها راه اندازی بسیار ساده ای داشته و از این نظر بسیار محبوب هستند، اما در ادامه مطلب به نحوه طراحی و تولید استخر ، ویژگی ها و مزایای آن ، جنس ، لوازم جانبی همراه و نحوه راه اندازی و مراقبت از محصول اشاره خواهیم کرد.

تولید و طراحی استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس

استخر های آماده شرکتی در سه دسته پیش ساخته، بادی و ایزی ست تقسیم  بندی می کنند که استخرهای ایزی ست به صورت نیمه بادی و نیمه پیش ساخته می باشد و علت نام گذاری آن ها به ایزی ست یا فست ست نیز راه اندازی سریع و راحت آن ها می باشد. استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس از یک لبه بادی تشکیل شده است که به صورت یک حلقه می تواند بر روی آب شناور مانده تا داخل استخر را با آب پر کنید. دیواره های استخر غیر بادی بوده و در بدنه آن نیز دریچه هایی برای نصب پمپ تصفیه آب و تخلیه آب قرار دارد. بخش داخلی استخر و دیواره های آن به صورت طراحی چاپی سرامیکی می باشد که داخل استخر را به مانند استخر های بتنی کف سرامیک نشان می دهد.

ویژگی های استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس

از ویژگی های بسیار خوب و مزایا عالی استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس که در ابتدا نیز به آن اشاره شد، می توان به راه اندازی سریع استخر در کمتر از 20 دقیقه اشاره کرد. همچینن این استخر برای قرار گیری بر روی زمین طراحی شده و نیازی به حفاری زمین نیز نخواهید داشت. وجود پمپ تصفیه آب نیز از دیگر مزیت های این استخر کامل می باشد . حجم بسته بندی کم و وزن سبک آن همچنین می تواند به شما اجازه دهد تا در صورت نیاز به استخر از آن استفاده کرده و در غیر اینصورت استخر را در ابعاد کوچکی بسته بندی کنید.

جنس استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس

با توجه به ساختاری که استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس دارد می توان گفت که استخر از دو بخش ساخته شده است که از نظر جنسی نیز کمی تفاوت دارند. بخش لبه بادی این استخر از pvc  ساخته شده است که با نام وینیل یا پلاستیک طبیعی منعطف نیز شناخته می شود و هیچگونه حساسیت پوستی را برای بدن ایجاد نمی کند چرا که مواد آن غیرشیمیایی و غیر سمی است. این جنس کاملا ضد آب بوده و طول عمر بالایی دارد زیرا در برابر تمامی عوامل محیطی مقاوم است، از ویژگی های بسیار خوب سبب شده است تا از پی وی سی در بخش دیواره ها نیز استفاده شود. البته دیواره های استخر از پی وی سی برزنتی ساخته شده است که الیاف پارچه ای برزنتی نیز در آن قرار دارد تا بدنه بتواند به خوبی وزن آب را تحمل کند.

پمپ تصفیه آب استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس

استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس دارای ظرفیتی 3856 لیتری بوده و به همین دلیل نیز شرکت اینتکس برای استخر خود پمپ تصفیه آبی از نوع فیلتری در نظر گرفته است که می توانید با استفاده از آن مرتب آب استخر را تصفیه کنید و از کثیف شدن و کدر شدن آب جلوگیری نمایید . این پمپ دارای فیلتر کاغذی با قدرت جذب بسیار خوب است که در بخش مخزن پمپ قرار گرفته است که قابلیت تعویض نیز دارد .

راه اندازی استخر پیش ساخته ایزی ست 76×305 اینتکس

شما می توانید برای راه اندازی ساده و سریع تر استخر حتی از پمپ های باد نیز استفاده کنید تا بخش لبه بادی استخر را باد کنید . تنها نیاز برای راه اندازی استخر همین بوده و تنها بایستی لبه بادی را باد کرده و سپس پمپ تصفیه را نصب کنید تا با پر کردن استخر با آب شاهد راه اندازی اتوماتیک آن باشید . به همین دلیل نیز نیازی به نصاب نبوده و خودتان نیز می توانید در کمتر از 20 دقیقه استخر را نصب کنید .

جنس بدنه و لبه استخر

جنس بدنه ای که برای استخر پیش ساخته ایزی ست در نظر گرفته شده از پلاستیک PVC وینیل بوده که با الیاف شمعی ترکیب شده است تا در برابر فشار و دمای آب مقاومت لازم را از خود نشان دهد. جنس بدنه ای که با وجود داشتن ضخامت قابل قبول به راحتی در ابعاد و حجم کوچکتری جمع شده که نشان دهنده انعطاف بالای آن می باشد از همین رو امکان حمل توسط انواع وسیله های نقلیه را فراهم می سازد.

جنس لبه استخر نیز از پلاستیک PVC وینیل تولید شده اما فاقد الیاف شمعی می باشد تا به راحتی باد شده و وزن کمی به خود بگیرد. در صورت استفاده از این استخر در فضای باز و در معرض نور آفتاب هیچ آسیبی به آن وارد نخواهد شد بنابراین تنها با استفاده از یک زیرانداز مطمئن مانند فوم و یا تاتامی می توان محلی مناسب برای استفاده از این استخر در فضای باز ایجاد کرد. مهمترین ویژگی جنس بدنه این کالا قابلیت تعمیر و ترمیم آن بوده بنابراین هر گونه آسیبی که به بدنه وارد شود به راحتی قابل تعمیر و استفاده مجدد خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

استخر ایزی ست 3 متری گرد اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 305 سانتی متر، ارتفاع: 76 سانتی متر) بوده که ابعادی بسیار مناسب برای تفریحات آبی و حتی پرورش ماهی های کوچک خواهد بود. این ابعاد در حالت جمع شده بسیار کمتر شده به همین دلیل به راحتی قابل حمل در مکان های مختلف بخصوص مسافرت ها خواهد بود. از نظر ابعاد این استخر در میان مدل های کوچک قرار گرفته و ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه باد شو خواهد بود.

برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید این استخر به 65 الی 70 سانتی متر رسیده که با توجه به حجم داخلی ظرفیت آب آن 3853 لیتر خواهد بود. مدت زمان پر شدن این استخر از آب بستگی به فشار آب خواهد داشت بنابراین هر چقدر فشار آب بیشتر باشد این استخر در کوتاه ترین زمان مممکن پر خواهد شد. وزن بسته بندی این محصول با احتساب جعبه بسته بندی به 8.5 کیلوگرم رسیده که با توجه به کیفیت بالای آن وزنی قابل قبول محسوب می شود.

دکمه بازگشت به بالا