ایران کسب و کارعمومی

بهترین مارک‌های دوچرخه برای کودکان در سال 2023

آیا یک والد نگران برای کودک خود هستید و یا به دنبال گسترش کسب‌وکار و توسعه فروشگاه دوچرخه خود هستید؟ در هر دو حالت مطمئناً به دنبال بهترین مارک‌های دوچرخه برای کودکان در سال ۲۰۲۳ می‌گردید. با ما همراه باشید؛ در ادامه برندهایی را معرفی می‌کنیم که شاید در ایران تنوع و تعداد آنها کم باشد، اما در سطح جهانی جزو پرفروش‌ترین‌ها و بهترین برندهای دوچرخه کودکانه به شمار می‌روند.

بهترین برند دوچرخه کوهستان | بهترین دوچرخه تا ۱۰ میلیون

برترین مارک‌های دوچرخه برای کودکان (2023)

خرید یک دوچرخه استاندارد و باکیفیت یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های هر پدر و مادری برای کودک خود است. امکان دارد شما نیز به‌مانند بسیاری از افراد چنین باور داشته باشید که کمپانی‌های مطرح و بزرگ دوچرخه‌سازی در جهان مطمئناً در زمینه دوچرخه‌های کودکانه نیز به‌خوبی عمل کنند، اما تجربه و زمان ثابت کرده است که چنین نیست. در حال حاضر برندها و مارک‌های متعددی وجود دارند که در زمینه تولید دوچرخه کودکانه به‌صورت کاملاً جدی و تخصصی کار می‌کنند. ازجمله بهترین آنها می‌توان موارد زیر را عنوان کرد:

برند viva

یکی از تولیدکنندگان مطرح در زمینه دوچرخه‌سازی را می‌توان برند viva عنوان کرد که استانداردهای جدیدی را در ساخت دوچرخه‌های کودکانه خود به کار برده و محصولاتی در نهایت فوق‌سبک و کاملاً ارگونومیک عرضه کرده است. این کمپانی یکی از دوچرخه‌سازانی است که به جای کاهش وزن دوچرخه‌های بزرگ‌سالانه و تبدیل آنها به دوچرخه‌های کودکانه، به طور خاص و تخصصی دوچرخه‌های مختص کودکان را طراحی تولید و توسعه داده است. وزن دوچرخه‌های کودکانه این برند در حالت کلی ۴۰ درصد کمتر از دوچرخه‌های استاندارد کودکانه است و ازاین‌جهت هندلینگ و مانورپذیری بسیار بیشتری را در اختیار آنها قرار می‌دهد.

این کمپانی در تایوان قرار دارد و محصولات آن انتخاب بسیار مناسبی برای کودکان مخصوصاً در حین سواری‌های طولانی‌مدت به شمار می‌رود. از برترین و پرفروش‌ترین تولیدات این کمپانی می‌توان به دوچرخه‌هایی همچون مدل رایدر، مدل آلیس، مدل 2035 VIVA VORTEX، VIVA BARBIE 12 WITH PUSHBAR و مدل 20135 VIVA SPINNER21 اشاره کرد.

برند OLYMPIA

کمپانی دوچرخه‌سازی OLYMPIA Bicycle یک شرکت قدیمی تولیدکننده دوچرخه چینی است که برای اولین بار دفتر مرکزی آن در مونیخ آلمان قرار تاسیس شد و از سال ۱۸۹۳ کار خود را به طور رسمی شروع کرد. این برند به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین شرکت‌های دوچرخه‌سازی در جهان توسط کارلو بورگی تأسیس شد و توانست تا در سال 1960، به‌عنوان بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده دوچرخه در جهان شناخته شود. این کمپانی اکنون یک برند بین المللی است که به دلیل طراحی های بی مانند خود جایزه های زیادی را کسب کرده است. از جمله آنها میتوان به جایزه نوآوری Expobici 2013 و 2014 اشاره کرد.

در حال حاضر اما دوچرخه  المپیا به دست خانواده فونتانا منتقل شده است و مخصوصاً در زمینه تولید دوچرخه‌های کودکانه فعالیت زیادی دارد. ازجمله بهترین دوچرخه‌های این کمپانی را باتوجه‌به نظرسنجی‌های انجام شده، می‌توان مواردی چون دوچرخه کودک المپیا مدل  Olympia S07، مدل Olympia 20249و مدل Olympia 20249 عنوان کرد.

بهترین برند دوچرخه کوهستان | بهترین دوچرخه تا ۱۰ میلیون

برند RAPIDO

یکی از بهترین مارک‌های دوچرخه برای کودکان در سال 2023 را می‌توان برند RAPIDO عنوان کرد. این کمپانی با محصولات متنوع خود برای کودکان شناخته می‌شود که در بین آنها انواع پسرانه آن بیشترین طرفدار را دارند. دوچرخه‌های ساخته شده توسط این برند از قیمت بسیار مناسبی برخوردار هستند و وزن سبکی دارند. همچنین متناسب با آناتومی بدن کودکان طراحی شده و بیشترین میزان راحتی را برای آنها به ارمغان می‌آورند.

ویژگی‌هایی همچون فریم مقاوم و محکم، زین و دسته قابل‌تنظیم به همراه چرخ‌های بغل‌بند قابل‌جابه‌جایی از جمله مشخصات دوچرخه‌های ساخته شده توسط این برند هستند که به کودکان اجازه می‌دهند تا به راحتی به یادگیری دوچرخه‌سواری پرداخته و در طی سال‌ها از آن به راحتی استفاده کنند.

مقاومت بالای این دوچرخه‌ها در برابر ضربات و موانع از جمله ویژگی‌های مثبت آنها به شمار می‌رود. از جمله معروف‌ترین دوچرخه‌های کودکانه این برند را می‌توان مواردی چون دوچرخه بچه گانه راپیدو سایز 16 مدل 3 آر 15،  Rapido R98 16، دوچرخه کودک راپیدو سایز 16 مدل آر 93 و دوچرخه کودک راپیدو 20 مدل 3 آر 15 عنوان کرد.

برند Canary

یکی از برندهای دوچرخه‌سازی محبوب و مطرح در جهان که به‌عنوان تولیدکننده دوچرخه‌هایی مقرون‌به‌صرفه، قابل‌اعتماد و باکیفیت شناخته می‌شود را می‌توان برند Canary یا قناری عنوان کرد. دوچرخه‌های تولید شده توسط این برند به‌عنوان یکی از بهترین گزینه‌ها برای آموزش دوچرخه‌سواری در مراحل ابتدایی یادگیری به شمار می‌روند. طراحی خاص محصولات این کمپانی به نحوی است که هر بخش با جزئیات دقیق کار شده تا در روزهای ابتدایی دوچرخه‌سواری اعتمادبه‌نفس کودک را افزایش دهد.

کمپانی قناری در اکثر دوچرخه‌های بچگانه خود از آلیاژ فولادی دولایه استفاده می‌کند تا مقاومت و مانورپذیری بالایی را در اختیار کودکان قرار دهد. برند Canary به‌عنوان یکی از بهترین مارک‌های دوچرخه برای کودکان در سال 2023، طیف گسترده‌ای از دوچرخه‌های کودکانه را از جمله دوچرخه‌های تعادلی، دوچرخه‌های پدال اول، دوچرخه‌های هیبریدی، دوچرخه‌های شهری، دوچرخه کوهستانی و دوچرخه پیست و جاده‌ای تولید کرده و در سراسر جهان عرضه می‌کند. از معروف‌ترین تولیدات این شرکت می‌توان به مواردی چون دوچرخه بچه گانه قناری 16 مدل لئوپارد، CANARY Free Style 12، CANARY Bulldozer 16، دوچرخه بچه گانه قناری 12 مدل هانی، Canary Jenny 16 و دوچرخه کودک قناری 12 مدل جنی اشاره کرد.

برای خرید بهترین دوچرخه‌های کودکانه از بهترین مارک‌های ایرانی و جهانی کافی است تا سری به فروشگاه آریا چرخ بزنید. این فروشگاه تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و خدمات پس از فروش معتبر در اختیار شما قرار می‌دهد و می‌تواند خیالتان را از بابت برخورداری از دوچرخه حرفه‌ای و کاربردی برطرف سازد.

دکمه بازگشت به بالا