ایران کسب و کارعمومی

بهترین آرایش چشم ساده

همه ما می‌دانیم چشم‌ها ظریف‌ترین و جذاب‌ترین عضو صورت هستند و بر ظاهر کلی مدل آرایش تاثیر بسیار زیادی دارند. آرایش جذاب و بی‌نقص چشم‌ها می‌تواند زیبایی فوق‌العاده‌ای به صورتتان ببخشد و لازم است در انجام این کار دقت و حساسیت کافی را به خرج دهید.برای اینکه بیشتر متوجه تاثیر میکاپ چشم در تغییر ظاهر شوید، به عکس‌های ارائه شده از مدل‌ها و بازیگران در قبل و بعد آرایش آنها توجه کنید. با یک نگاه به راحتی می‌توانید بفهمید اولین و برجسته‌ترین تغییر در آنها به سبب آرایش چشمانشان است و این واقعیت درباره میکاپ شما نیز صدق خواهد کرد.

آرایش چشم ساده همه آن چیزی است که انتظار شما را از یک تغییر جزئی و در عین حال زیبا برآورده می‌کند. حتی اگر فرصت آرایش کردن نداشته باشید، آرایش چشم دخترانه ساده تنها چند دقیقه وقت‌تان را خواهد گرفت و در عوض به مراتب جذابیت‌تان را افزایش خواهد داد. هدف از آرایش چشم ساده که حالتی کاملا طبیعی و سبک است، صرفا برطرف کردن نقص های احتمالی ناحیه اطراف چشم همچون پف یا تیرگی اطراف چشم و همچنین حالت دادن به چشم و نشان دادن زیبایی و جذابیت آن است.

ابزار و محصولات مورد نیاز برای آرایش چشم

 قبل از شروع به اعمال هرگونه آرایش چشم، اولین کاری که باید انجام دهید، حصول اطمینان از در دسترس بودن وسایلی است که لازم دارید. این نکته را در نظر داشته باشید سرمایه گذاری بر روی براش‌ها و ابزارهای خوب در میکاپ چشم و خرید آنها از بهترین سایت های فروش لوازم آرایشی، تضمین کننده داشتن آرایشی یکنواخت، جذاب و طبیعی خواهد بود.

پرایمر

برای داشتن سایه چشم جذابی که تمام طول روز بدون تغییر، جزئی از آرایش شما باقی بماند، استفاده از پرایمر سایه قبل از شروع آرایش امری ضروری است. قبل از آرایش، کمی کرم دور چشم به پوست اطراف چشمتان بزنید و سپس مقداری پرایمر سایه را با ضربه‌های نرم انگشتان در تمام قسمت‌های پوست دور چشم پخش کنید؛ بعد از حدود 10 دقیقه مکث، حالا پوست شما آماده پذیرش میکاپ است.

پرایمر آرت دکو، محصول فوق‌العاده‌ای است که در نقش زیرساز میکاپ و سایه چشم، می‌تواند تضمین کننده کیفیت آرایش چشمانتان باشد. این پرایمر سه کار مهم اصلاح کردن، پنهان کردن و افزایش دوام آرایش را برای آماده سازی پوست، قبل از میکاپ انجام می‌دهد. به طور یکدست روی پوست پخش شده و جلوه ماتی به آن می‌بخشد. همچنین به سبب بافت نرم و سبکی که دارد ناهمواری‌های پلک را می‌پوشاند و ضمن افزایش درخشش و جذابیت سایه روی پلک‌ها، به بهترین نحو پوستتان را آماده پذیرش بخش های دیگر میکاپ چشم می‌کند.

سایه چشم

پرکاربردترین وسیله آرایشی برای میکاپ چشم، سایه است که در انواع و اقسام مختلف شاین، مات و … موجودند و بنابر سبک آرایشتان می‌توانید از آنها استفاده نمایید. امسال با ترند سال جدید، استفاده از انواع سایه‌های شاینی و براق دوباره رواج پیدا کرده است.

پالت سایه‌ای فوق‌العاده که بنابر سلیقه و استایل خود، می‌توانید طیف رنگ مورد نظرتان را انتخاب نمایید. فرمولاسیون خاص سایه دبورا از ترکیبات معدنی کربنات منیزیم و لوپرتاک بسیار ریز تشکیل شده که باعث سهولت پخش و قرارگیری یکدست سایه بر روی پلک‌ها می‌شود. بافت این سایه نیز بسیار سبک و با لطافت بوده و باعث ایجاد حس سنگینی روی پلک‌هایتان نخواهد شد.

براش سایه

داشتن براش سایه مناسب هم از ضروریات میکاپ چشم به شمار می‌رود. براش سایه مرغوب و با کیفیتی که لطیف باشد و ضمن انتقال غلظت مناسبی از سایه روی پلک‌ها، باعث خراش و آسیب آنها نشود می‌تواند بسیار کمک کننده باشد. همچنین استفاده از براش مناسب سرعت کار را نیز بالا می‌برد.

براش‌های گلدن رز دو طرفه هستند و دو کاربرد ضروری را در آرایش چشم پوشش می‌دهند؛ یک طرف آن اپلیکاتور اسفنجی سایه بوده که با هربار استفاده غلظت مناسبی از سایه را روی پلک‌ها انتقال می‌دهد و با لطافت و نرمی آن را پخش می‌نماید و قسمت دیگر آن برسی با موهای باکیفیت و نرم است که برای فید کردن سایه و ایجاد سایه روشن پشت پلک می‌توانید از آن استفاده کنید.

خط چشم

یکی از محصولاتی که در ست آرایش چشم ضروری است و به نوعی تکمیل کننده آرایش چشم به شمار می‌رود انواع خط چشم است؛ هر چه شما مهارت بیشتری در استفاده از انواع خط چشم داشته باشید میکاپ نهایی شما حرفه‌ای تر و شیک تر خواهد بود.

نکته قابل توجهی که در استفاده خط چشم برای میکاپ چشم وجود دارد، زمان استفاده از آن قبل از ریمل است.

این محصول دارای اپلیکاتور مویی بسیار نرمی است که به وسیله آن می‌توانید ظریف‌ترین خطوط ممکن را روی پلک‌هایتان خلق کنید. همچنین مایع آن غلظت مناسبی دارد و از نظر رنگدانه نیز بسیار غنی و مشکی بوده و ظاهری مات و طبیعی را ایجاد می‌کند.

ریمل

استفاده از ریمل، با پرپشت کردن و حالت دادن به مژه‌ها، باعث برجسته شدن جلوه چشمانتان می‌شود . راستش را بخواهید آرایش چشم بدون استفاده از ریمل اصلا معنایی ندارد. بنابراین بهتر است برای ریمل خوب هزینه کنید.

ام تو بیوتی، از بهترین مارک‌های ریمل موجود در بازار است که با عملکرد سه جانبه خود یعنی حجم دادن، بلند کردن و حالت دادن به مژه‌ها، جذابیت خاصی به چشم‌هایتان می‌بخشد. این ریمل رنگدانه‌های بسیار مشکی و غنی دارد که با غلظت مناسبی ارائه شده و تمام مژه‌های شما را به واسطه برس فوق‌العاده‌اش کاور کرده و حالت بسیار جذابی به آنها می‌بخشد.

آموزش آرایش چشم در ۱۰ قدم

۱. اولین و مهم‌ترین مرحله برای داشتن بهترین آرایش چشم، زیرسازی درست است. برای این کار بهترین گزینه استفاده از یک پرایمر سایه است که باید آن را به وسیله براش پشت چشم پخش کنید. می‌توانید از کرم چشم یا کانسیلر هم استفاده کنید.

۲. بعد از آن باید یک سایه چشم ملایم و نزدیک به رنگ پوست خود را انتخاب کنید و آن را توسط یک براش سایه بزرگ روی قسمت فرورفتگی بالای پلک به خوبی پخش کنید.

۳. اگر به دنبال بهترین آرایش چشم ساده هستید همین قدر سایه کفایت می‌کند، وگرنه می‌توانید با کمی سایه تیره‌‌تر در گوشه چشم نوعی کانتور ایجاد کنید و قسمت میانی را نیز به وسیله یک سایه براق یا روشن برجسته‌ کنید تا چشمانی درشت‌تر داشته باشید.

۴. خط چشم تغییر بسیار زیادی در چشم ایجاد می‌کند پس از آن غافل نشوید. می‌توانید اندازه و پهن بودن خط چشم را با توجه به موقعیت تغییر دهید. به علاوه اگر تازه کار هستید از خط چشم‌های ماژیکی و نمدی استفاده کنید.

۵. برای ظاهر طبیعی‌ و نچرال‌تر، می‌توانید به جای خط چشم از یک مداد استفاده کنید و تنها بن مژه را پررنگ کنید. همچنین می‌توانید از سایه قهوه‌ای یا مشکی نیز برای این کار استفاده کنید.

۶. شکل مژه‌ها نقش مهمی در ایجاد بهترین آرایش چشم بازی می‌کند. فراموش نکنید از فرمژه استفاده کنید تا مژه‌هایی تابدار و زیبا داشته باشید.

۷. بعد از فر کردن مژه‌ها، نوبت به ریمل می‌رسد. ریمل را با توجه به نوع مژهای خود انتخاب کنید، مثلا اگر مژ‌ه‌های بلند و کم پشتی دارید مدل حجم دهنده را انتخاب کنید و اگر مژه‌های کوتاهی دارید به سراغ مدل‌های بلند کننده بروید. مژه‌های پایین‌ را هم حتما ریمل بزنید.

۸. ابروها را فراموش نکنید. شکل ابروها تاثیر مهمی در آرایش چشم می‌گذارد. به کمک سایه ابرو یا مداد ابرو متناسب با رنگ ابروهای خود یا حتی ژل ابرو، می‌توانید ابروهایی مرتب و زیبا داشته باشید که به تکمیل چهره‌ی شما کمک می‌کنند.

۹. برای درشت‌تر نشان دادن چشم‌ها، استفاده از یک مداد چشم سفید بهترین راه است. این مداد باید کاملا نرم و راحت باشد و به کمک آن داخل قسمت زیری چشم را سفید کنید تا تاثیر فوق‌العاده‌ی آن را ببینید.

۱۰. اگر خط چشمتان کج شد یا سایه‌ای که می‌زنید به اطراف پخش شد اصلا نگران نباشید، با داشتن یک گوش پاک‌کن یا پد تا شده آغشته به میسلار واتر به راحتی می‌توانید آن قسمت را پاک کنید.

منبع:

https://www.youtube.com/watch?v=zyOogF7BwTM

آتوسا خوش خواهد

من آتوسا، خبرنگاری که تعهدی عمیق به خدمت به مردم دارم. در این سایت، با تمرکز بر مسائل مهم اجتماعی و اقتصادی، تلاش می‌کنم تا صدای گروه‌ه‌های نادیده گرفته شده را به گوش شما برسانم و برای ایجاد عدالت و برابری در جامعه تلاش کنم.
دکمه بازگشت به بالا