ایران کسب و کارعمومی

جدیدترین پرفروش ترین طرح فرش ماشینی

معرفی طرح جدید فرش ماشینی

اعلام طرح جدید فرش ساویز بافت آسان نیست، چرا که امروزه تولیدکنندگان و فروشندگان مختلف مدل‌های‌ گوناگونی را تولید می کنند، همچنین پرفروش‌ترین طرح فرش ماشینی بر اساس منطقه سکونت، فرهنگ و سبک زندگی مردم می‌تواند متفاوت باشد. فرش 1200 شانه گل‌ برجسته، فرش افشان با طراحی چشمگیر و بی نظیر مورد استقبال بسیاری از مشتریان ماهور است. این از کلکسیون بهاره برند ماهور در دو زمینه رنگ فیلی و نوک مدادی بافته شده است.

بهترین فرش ماشینی 1200 شانه | فرش با قیمت مناسب در تهران

فرش وینتیج، جدیدترین طرح فرش

یا فرش کهنه نما یکی از جدیدترین مدلی های است که به تازگی مورد استقبال بسیاری از مشتریان فرش ماشینی قرار گرفته است. در فروشگاه ماهورمارکت انواع مدل های را در رنگ بندی های مختلف می توانید انتخاب کنید. در ادامه فرش الیا و فرش 8014 از نمونه های پرفروش فرش ماهور را می توانید مشاهده بفرمایید. جهت خرید فرش کودک لطفا کلیک کنید.

پرفروش ترین فرش ماشینی از نظر تعداد شانه و تراکم

همان‌طور که می دانید فرش‌ها‌ در گروه‌بندی‌های‌ مختلفی از لحاظ تعداد شانه و تراکم به بازار عرضه می شوند. از فرش‌های‌ 500 شانه و کمتر گرفته تا فرش‌های‌ 1500 شانه، که البته برای هر شانه ممکن است تراکم‌های‌ مختلفی وجود داشته باشد. به طور کلی خریداران خانگی به سه دسته اقبال بیشتری نشان می دهند، ، و .

فرش‌های‌ 700 شانه استحکام، دوام و پاخوری بالایی دارند و برای خانه‌های‌ دارای فرزند مناسب هستند، ضمن آنکه زیبایی آنها نیز تاحدودی قابل قبول است. از می توان در پذیرایی، اتاق خواب، هال و … استفاده کرد. قیمت مقرون به صرفه فرش 700 شانه در انتخاب آن بی تاثیر نیست. شاید بتوان گفت پرفروش ترین فرش ماشینی برای قسمت‌هایی‌ به جز فرش اتاق پذیرایی، فرش 700 شانه است. بهترین تراکم فرش 700 شانه 2550 می باشد.

جدیدترین طرح فرش ، فرش افشان

فرش‌های‌ 1200 شانه در سال اخیر به جایگاه پرفروش ترین فرش ماشینی نزدیک شده‌اند. این فرش‌ها‌ که زیبایی و چشم نوازی بیشتری در مقایسه با رقبای خود دارند برای استفاده در اتاق‌های‌ پذیرایی یا برای فرش جهیزیه انتخاب می شوند. طبیعتا قیمت آنها در نسبت با فرش‌هایی‌ که شانه و تراکم کمتری دارد، بیشتر است اما در مقایسه با فرش‌های‌ دستباف و فرش‌های‌ ماشینی 1500 شانه قیمتی مقرون به صرفه و مناسب دارند.

بنابراین علاقمندان فرش‌های‌ دستباف نیز به سراغ فرش‌های‌ دستباف گونه از جمله فرش‌های‌ 1200 شانه می روند. فرش‌های‌ 1200 شانه گل برجسته نیز در سال‌های‌ اخیر بخشی از بازار فرش را به تصاحب خود درآورده‌اند و رضایت گروهی از خریداران را جلب کرده‌اند. بالاترین تراکم فرش‌های‌ 1200 شانه 3600 می باشد.

پرفروش ترین فرش ماشینی از لحاظ رنگ بندی

انتخاب رنگ کاملا سلیقه‌ای‌ است. پس حتی اگر رنگی به عنوان پرفروش ترین رنگ فرش ماشینی معرفی شد اما با روحیات شما جور نبود یا با دکوراسیون منزلتان همخوانی نداشت، لزومی به انتخاب آن نیست. به طور کلی رنگ‌هایی‌ چون سرمه ای، کرم، گردویی، آبی، فیلی، بژ، فیروزه‌ای‌ و … جزء رنگ‌های‌ محبوب بازار فرش هستند.

طرح‌های‌ پرفروش فرش ماشینی

فرش‌های‌ ماشینی طرح‌های‌ متنوعی دارند که هر سال نیز بر تعداد آنها اضافه می گردد. برخی از طرح‌ها‌ در شانه و تراکم مختلف، از 700 تا 1200 شانه بافته می شوند اما برخی طرح‌ها‌ نیز تنها در یک یا دو دسته بافته شده و قابل خریداری هستند.

طرح افشان از جمله طرح‌های‌ محبوب فرش دستباف است که در دوران اخیر به یکی از طرح‌های‌ پرفروش فرش ماشینی تبدیل شده است. خصوصیت اصلی این طرح عدم وجود لچک و ترنج است و البته خود دارای زیرمجموعه‌های‌ مختلفی مانند افشان درباری، افشان اسلیمی، افشان رز و … است. جذابیت طرح افشان باعث شده تا همواره استقبال خوبی از آن در بازار وجود داشته باشد. طرح افشان به علت محبوبیت در شانه و تراکم‌های‌  مختلف از 500 شانه گرفته تا 1500 شانه بافته می‌شود.

تاثیر کیفیت در پرفروش بودن یک فرش

فراموش نکنید که فرش‌های‌ ماشینی پرفروش صرفا به علت ظاهر و جذابیت و زیبایی ظاهری مورد استقبال قرار نگرفته‌اند. بلکه این فرش‌ها‌ در درجه اول دارای کیفیت مناسب و قابل قبول هستند. بنابراین زمانی که فرشی در بازار فروش بیشتری دارد، به این معناست که کیفیت الیاف و بافت آن نیز مورد پسند خریداران قرار گرفته است. پس شما هم اگر همانند بخشی از جامعه به دنبال شناخت پرفروش ترین ماشینی موجود در بازار هستید، نگران کیفیت و اصالت آنها نباشید چون معمولا فرش‌های با دوام و ماندگار به این جایگاه دست پیدا می‌کنند.

فرش خوب از کجا بخرم؟

فرش ماشینی خوب چی بخرم ؟ جزء یکی از دغدغه های است، که همه ما و زوج های جوان قبل از ورود به خانه های خود با آن روبرو می شوند و یا کسانی که قصد دارند فرش کهنه خود را با فرش جدید جایگزین کنند.از آنجایی که فرش قصه بازی با رنگ ها است و نقش و نگار آن می تواند نقش بسزایی در روحیات و زیبایی منزل ما داشته باشد، نمی توان آن را با عجله انتخاب و خریداری کرد. پس در هنگام خرید فرش، باید دقت بیشتری داشته باشیم و یا از مشاوران خبره این صنعت کمک بگیریم. تا بتوانیم فرشی متناسب با نیاز و سبک و سیاق دکوراسیون منزلمان تهیه کنیم.

فرش ماشینی خوب چی بخرم؟

ما در این مقاله قصد داریم شما را با نکات مهم در خرید فرش ماشینی مانند : کدام فرش خوب است؟ بهترین برند فرش ماشینی، رتبه بندی فرش ماشینی و… که در هنگام خرید باید به آن توجه کنید را به آن اشاره خواهیم کرد تا شما به راحتی بتوانید فرش مورد نیاز خود را نسبت به سلیقه و دکوراسیون منزلتان از سایت ساویز بافت انتخاب وخریداری کنید.

بهترین مارک فرش ماشینی ایران

با توجه به اینکه که شرکت های بسیار زیادی در حال تولید فرش ماشینی با برند های مختلف در ایران مشغول به فعالیت هستند،و این امر باعث شده تا بسیاری از هموطنان عزیز ما در هنگام خرید فرش، به دنبال بهترین مارک فرش ماشینی ایران باشند. این امر کاملاً طبیعی است که ما در هنگام خرید فرش ماشینی از نام و برند تولید کنند اطلاع داشته باشیم؛ اما منظور از بهترین برند فرش ماشینی چیست؟ و اینکه چگونه بهترین برند فرش را انتخاب کنیم؟، تا فرش مورد نظر متناسب با قیمت آن، از کیفیت و زیبایی بسیار مطلوبی هم برخوردار باشد.

چطور فرش را متناسب با سلیقه  خود انتخاب کنیم؟

انتخاب یک فرش با سلیقه خود در کمترین زمان می تواند دردسرساز باشد، اگر نکات خرید فرش را به خوبی ندانیم و به آن توجه نکنیم. در اولین گام ما باید انتخاب فرش خود را نسبت به سلیقه و دکوراسیون منزل خود انتخاب و خریداری کنیم، و یا فرشی را که می خواهیم تهیه کنیم بدانیم مربوط به کدام قسمت از منزل ما است؟ تا بتوانید فرش متناسب به آن فضا را تهیه کنیم. مثلاً: فرش راهرو، فرش پذیرایی، فرش آشپزخانه و یا فرش اتاق خواب ما با یکدیگر متفاوت هستند. و نمی توانند از یک طرح و رنگ استفاده شوند.

فرش چند متری بخریم، خوبه؟

همه ما قبل از  ورود به خانه های جدید مان مانند: زوج های جوان با این سوال روبرو می شوند، که فرش چند متری بخریم؟ تا فضای منزلمان زیبا تر دیده شود. برای پاسخ به این سوال باید  ما به صورت جزئی تر  آن را مورد برسی قرار دهیم تا  شما بتوانید فرش به اندازه دلخواه را برای منزل خود انتخاب و تهیه کنید.

ابعاد و سایز های استاندارد در تولید فرش ماشینی

به دلیل اینکه فرش ماشینی توسط دستگاه های پیشرفته صنتعتی طراحی و تولید می شود،  اما اندازه آن با قالی های دستباف متفاوت است. زیرا سرعت تولید فرش های ماشینی نسبت به قالی های دستباف بسیار بیشتر است و این امر باعث شده تا فرش ماشینی بسیار ارزانتر و پرطرفدارتر باشد. اما این نکته را هم باید در نظر بگیریم که قالی های دستباف بسیار با کیفیت تر از نوع ماشینی آن است.

قبل از اینکه فرش مورد نظر خود را انتخاب و تهیه کنیم، باید بدانیم یکی از عوامل موثر در انتخاب فرش ماشینی سایز و ابعاد آن است و آن فرش را برای کجا و کدام فضای منزل خود نیاز داریم؟ برخی مشتریان ممکن است ابعاد فرش ماشینی را به درستی نداند و تصور غلطی از سایز های آن داشته باشند، مانند سایز فرش ۹ متری،  که به اشتباه سایز آنرا ۳*۳ می دادند، ولی ابعاد فرش ۹ متری ماشینی ۳/۵*۲/۵ با مساحت ۸/۷۵ متر مربع است. که در اینجا نحوه تشخیص سایز استاندارد در تولید فرش ماشینی کاشان مورد استفاده قرار می گیرد را برای شما مطرح می کنیم تا در انتخاب و تهیه آن تسهیل تر شود.

فرش چه طرحی بخریم، خوبه؟

بعد از به نتیجه رسیدن درباره اینکه چه نوع سایزی باید برای فضاهای مورد انتخابی خود تهیه کنیم، نوبت به طرح آن می رسد که خیلی دقیق باید به آن توجه کنیم، زیرا فرش پس از پهن شدن نقش بسزایی در روحیات ما می تواند داشته باشد و نمی توان آن را سرسری انتخاب کرد. در اینجا به چند نمونه از طرح های شناخته شده در بازار فرش ایران که از محبوبیت بالایی برخوردار است را برای شما معرفی می کنیم.

فرش های طرح افشان:

فرش های افشان به نقش فرش های گفته می شود که بدون لچک و ترنج هستند. در طراحی این نقشه فرش ها تمام بند و نگاره های فرش به صورت پیوسته و تداوم یافته با یک دیگر ارتباط کاملی دارند. اصولاً فرش های با طرح افشان به گونه ای طراحی می شوند که گل و بوته ها یا شاخ و برگ های آن به صورت قرینه نبوده و یکدست بافته می شوند.

فرش های طرح شکارگاه:

طرح و نقشه فرش های که روایت کننده یک داستان در نقش شکار و شکارگاه است، به نحوی که در قسمت های مختلف شکارچی سوارکار با کمان و نیزه خود دنبال شکار آهو یا سایر جانوران دیگر است.

فرش های طرح خشتی (قابی):

در طراحی این نقشه فرش ها، بوم آن از مربع و مستطیل های تشکیل می دهند که به طور منظم کنار هم قرار گرفته اند و درون هر کدام از آن قاب ها با نقش و نگار های متنوع تزئین شده است.

فرش های طرح گل برجسته:

برای نشان دادن گل های برجسته در این نوع فرش ها از نخ هایبالک استفاده می کنند، وقتی که فرش از دستگاه جدا می شود نخ هایبالک مانند نخ اکریلیک هیت ست و دیگر نخ ها به یک اندازه و یک دست هستند. و زمانی که آن را به قسمت آهار کارخانه ارسال می کنند بر اثر گرما این نخ به حالت فشرده در می آید یا در اصطلاح آب می شود. و این باعث می شود قسمت های برجسته فرش نمایان شوند.

فرش های  طرح سه بعدی

با پیشرفت تکنولوژی، شرکت های تولید کننده فرش ماشینی کاشان هم متقابلاً با این تکنولوژی پیشرفت کرده اند، تا بتوانند نسبت به درخواست های مشتریان خود جوابگو باشند و بتوانند فرش را بر اساس پیشرفت آن جامعه طراحی و تولید کنند. به همین دلیل ایده طراحی فرش سه بعدی در بین تولیدکنندگانی که این توانایی را دارند مطرح شد  و پس از برسی تولید انبوه آن در شرکت های فرش ماشینی کاشان صورت گرفت. از آن روز تا به امروز فرش های سه بعدی توسط برخی شرکت های تولید کننده مانند “شرکت فرش ساویز”  در طرح و اندازه های  مختلف تولید می شود. تا در هنگام پهن شدن در دکور خانه می تواند جلوه نمایی زیبا و فوق العاده  به فضا بدهد.

منبع: ikea

دکمه بازگشت به بالا