ایران کسب و کارعمومی

جدیدترین مدلهای باکس گل خواستگاری

خرید گل خواستگاری

روز خواستگاری یکی از مهم ترین و به یاد ماندنی‌ترین روزهای زندگی هر زوج است. از این رو خرید گل خواستگاری از اهمیت بالایی برخوردار است. معمولا برای این مناسبت از سبد گل، جام گل نامزدی یا بله برون، باکس گل خواستگاری لاکچری استفاده می‌شود که هرکدام به شکلی بینظیر و خلاقانه به دست هنرمندان رزگاردن با ظرافت و زیبایی منحصربفردی تزئین می‌شوند.

باکس گل خواستگاری بزرگ | باکس گل خواستگاری جدید

مدل دسته گل خواستگاری 2022 – 1401

یکی از انواع مدلهای گل خواستگاری که محبوبیت زیادی دارد، دسته گل است. دسته گل شیک و ساده حالت صمیمانه‌تری دارند و حس راحتی بیشتری می‌دهد. معمولا گل رز قرمز پایه دسته گل‌های خواستگاری است. باکس گل در حال حاضر از جمله ایده های محبوب و زیبا به عنوان یک هدیه دوست داشتنی و شیک می باشد که توانایی بالایی در ابراز احساسات به بهترین شکل و ایجاد شادی و شوق در فرد مقابل و مخاطب دارد.

حتما اطلاع دارید که هر کدام از گل ها غیر از زیبایی و جذابیت ظاهری که دارند، دارای مفهومی خاص بوده و نماد یک مفهوم منحصر به فرد می باشد، مثلا گل رز سنبل عشق و علاقه بوده و از گذشته ها جهت ابراز عشق و محبت به کار گرفته می شود. جعبه های گل در رنگها، طرحها و اندازه های گوناگونی وجود دارند و با یکدیگر متفاوت هستند.

سبد گل خواستگاری

گروه دیگر از گل های مناسب خواستگاری، سبد گل می‌باشند. سبدهای گل رسمی‌تر هستند. اگر با خانواده عروس آشنایی کمی دارید و مجلس خواستگاری یک مجلس رسمی است، سبد گل گزینه بهتری است.

باکس گل خواستگاری

جعبه گل از دیگر محصولات پرطرفدار برای روز خواستگاری می‌باشد. مزیتی که جعبه گل در مقایسه با سایر محصولات مانند سبد گل و دسته گل دارد این است که به دلیل جنس محکم باکس، از گل‌ها بیشتر محافظت می‌شود و چون دارای اسفنج خیس است، رطوبت مورد نیاز گل را تامین می کند.

جام گل نامزدی / بله برون

جام گل نامزدی جزو محصولات گران قیمت و از گل های لاکچری به شمار میرود. جام گل با ابعاد بزرگی که دارد میتواند جلوه زیادی به مراسم شما بدهد. معمولا در جام گل‌ها از گل های لوکس و لاکچری مانند ارکیده و رز استفاده میکنند. اگر به دنبال یک گل هدیه لوکس و شیک برای مراسم خواستگاری یا بله برون هستید، جام گل بهترین گزینه برای شماست.

انواع گل های استفاده شده در گل‌های خواستگاری

انتخاب نوع گل برای خواستگاری اغلب متناسب با سلیقه عروس خانوم دلنشین‌تر است. اما برخی از گل‌ها گزینه‌های مناسب‌تری برای این مراسم می‌باشند.

    گل رز: دسته گل خواستگاری رز یکی از زیباترین و عاشقانه‌ترین گل‌ها میباشد. گل رز دارای رنگ‌های مختلفی است که می‌توانید یکی از آن‌ها و یا ترکیبی از آن‌ها را انتخاب کنید.

    ارکیده: اگر می‌خواهید سبد گل خاص و لاکچری تهیه کنید، می‌توانید از گل ارکیده برای آن استفاده کنید. این گل به خاندان سلطنتی انگلیس نسبت داده شده‌است. به همین سبب یکی از لوکس‌ترین و خاص‌ترین گل‌ها شناخته می‌شود که خانم‌ها علاقه‌ی بسیار زیادی به آن دارند.

    گل لیلیوم اورینتال: لیلیوم از دیگر گل‌های مناسب برای سبد گل برای خواستگاری می‌باشد. این گل دارای رنگ‌های متنوعی است که می‌توانید آن‌ها را به صورت ترکیبی و یا تک رنگ تهیه کنید. لیلیوم اورینتال یکی از انواع لیلیوم است که از دیگر نمونه‌های آن بزرگ‌تر است و بوی بسیار خوشی دارد. بوی خوش این گل‌ها می‌تواند حس خوبی را به افراد بدهد.

قیمت گل خواستگاری

قیمت گل به ابعاد و نوع گل های استفاده شده در آن بستگی دارد. برای انتخاب و خرید اینترنتی گل خواستگاری نگران نباشد. گلفروشی آنلاین رزگاردن با تیمی مجرب و حرفه ای از طراحان عرصه گل آرایی در کنار شما هستیم. در صفحه مربوط به گل خواستگاری میتوانید مدل های مختلف را همراه با قیمت مشاهده کنید.

خرید آنلاین گل خواستگاری

تدارکات مراسم خواستگاری معمولا زمان‌بر و سخت است. با توجه به اینکه برای خرید گل باید حتما در همان روز اقدام کرد،‌ بهتر است در نظر داشت که مشغله زیاد قبل از مراسم خواستگاری و انجام کارهای زیاد می‌تواند باعث ایجاد استرس در این روز شود. یک راه خوب سفارش آنلاین گل خواستگاری است. با این روش زمان بیشتری برای کارهای دیگر دارید و می‌توانید با آرامش بیشتری برای مراسم آماده شوید.

شما می‌توانید با آرامش به فروشگاه سایت رزگاردن مراجعه کنید تا در فرصت کافی مدل‌های سبدهای گل یا دسته گل‌ها را بررسی و مقایسه کنید. در نهایت مناسب‌ترین گزینه را انتخاب کرده و آنلاین سفارش را ثبت کنید. در آخر گل خود را درب منزل دریافت کنید. همچنین می‌توانید به صورت آنلاین با همکاران پشتیبان ما در واتساپ راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید. در صورتی که نمونه خاصی از گل خواستگاری در اینستاگرام مدنظرتان بود، می‌توانید عکس آن را برای همکاران ما ارسال کنید تا به صورت سفارشی و اختصاصی برای شما گل آرایی نمایند.

سوالات متداول

چرا برای مراسم خواستگاری یا بله برون باید گل ببریم؟

از گذشته رسم بوده که خانواده داماد برای خواستگاری به خانه دختر برود. یکی از رسوم زیبای مراسم خواستگاری ، اهدای گل و شیرینی توسط خانواده خواستگار به خانواده دختر است. در این مراسم مهم و به یاد ماندنی ارکان مهمی تاثیرگذار هستند. انتخاب گل مناسب برای خواستگاری یکی از این ارکان می‌باشد.

برای خواستگاری چه گلی بخریم ؟

مناسب ترین انتخاب برای مراسم خواستگاری با توجه به توضیحات قبلی با شماست و می توانید سبد گلِ خواستگاری، باکس گلِ خواستگاری و یا جام گلِ خواستگاری را در نظر بگیرید. شما عزیزان با توجه به رسمی بودن مراسم و با در نظر گرفتن میزان هزینه ای که برای گلِ خواستگاری در نظر گرفته اید میتوانید از میان این محصولات انتخاب کنید و سفارش دهید.

چگونه برای خرید دسته گلِ خواستگاری اقدام کنیم؟

میتوانید با مراجعه به دسته گلِ خواستگاری، مدل های مختلف این محصولات را ملاحظه کنید و با توجه به مناسبت مراسم و مقدار هزینه ای که برای سفارش گلِ خواستگاری در نظر گرفته اید، از انواع این محصولات مدل مد نظرتان را انتخاب و سفارش دهید. محصول مد نظر شما در ساعت و تاریخ انتخابی شما به آدرس مد نظرتان به صورت رایگان ارسال خواهد شد.

آیا قبل از ارسال محصول تصویر محصولمان برایمان ارسال می شود؟

شما مشتریان عزیز میتوانید با هماهنگی واحد فروش رزگاردن عکس محصول خود را از طریق نرم افزار whatsapp و یا ایمیل دریافت و مشاهده نمایید.

آیا سفارش ما سالم به دستمان میرسد و پژمرده نمیشود؟

در مورد سلامت و کیفیت محصول تحویلی ، گل فروشی آنلاین رزگاردن به شما تضمین خواهد داد که سفارش شما مطابق با عکس داخل سایت آماده و ارسال خواهد شد.

هزینه ارسال گل خواستگاری چه قدر میشود؟

هزینه ارسال گل با هر سایزی در شهر تهران رایگان میباشد؛ اما اگر بخواهید به شهر های اطراف تهران گل ارسال کنید هزینه ارسال شامل سفارش شما خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا