عمومیایران کسب و کار

معتبرترین مرکز آموزش نصب و راه اندازی دوربین های مداربسته

آموزش نصب دوربین مدار بسته

در این مقاله می‌خواهیم یک مجموعه فوق‌العاده حرفه‌ای و اصولی را جهت آموزش نصب دوربین مدار بسته به شما معرفی کنیم. مطمئن باشید هر کارآموزی با سپری کردن دوره آموزش آنلاین نصب دوربین مدار بسته با طعم لیمو، به دنیای بزرگی از فرصت‌های شغلی خوب وارد می‌شود. این فرصت‌های کاری به تعداد مغازه‌ها، ساختمان‌های تجاری و اداری و حتی منازل مسکونی گسترده و وابسته است. دوره‌هایی که متناسب با نیاز عموم مردم هستند، بسیار پر رونق‌تر از دیگر دوره‌های آموزشی می‌باشند. امروزه نصب دوربین مدار بسته به یک امر ضروری در ساختمان‌های مسکونی، تجاری و اداری تبدیل شده است.

اموزش انلاین نصب دوربین های مداربسته

مراحلی که باید در نصب دوربین مدار بسته به آن‌ها توجه کنید، عبارتند از:

  1. مشخص کردن نوع دوربین مدار بسته
  2. بازدید محل مورد نظر برای نصب دوربین و ایجاد نقشه نصب و سیم‌کشی آن
  3. مشخص کردن محل دقیق قرارگیری و زاویه‌‌های دوربین
  4. تعیین نوع NVR یا DVR مناسب برای دوربین‌های انتخاب شده
  5. مشخص کردن محل دقیق عبور کابل‌ها که برای مثال می‌تواند کف، داکت، سقف کاذب و… باشد.
  6. اتصال سوکت‌های BNC و شبکه CAT5 و کابل‌کشی و سیم‌کشی دوربین
  7. اتصال هارد دیسک HDD به درون NVR یا DVR
  8. انجام تمامی تنظیمات دوربین مدار بسته برای ضبط حرکت، آلارم و…
  9. اتصال سیم‌کشی برقی سیستم و اداپتورها (منبع تغذیه)
  10. متصل کردن یکی از لوازم جانبی همچون تلویزیون، مانیتور، میکروفن و ماوس به NVR یا DVR

درآمدزایی مشاغل مرتبط با نصب دوربین مدار بسته

قبل از هر چیز باید بگوییم که درآمد شغل نصب دوربین مدار بسته، درآمد مشخص و ثابتی نمی‌باشد. به طور کلی مزد نصب دوربین‌های مدار بسته توسط افراد حرفه‌ای، به عوامل مختلفی همچون ارتفاع محل نصب دوربین، نوع دوربین، کابل‌کشی، راه‌ اندازی سیستم انتقال تصویر و… بستگی دارد. امروزه با توجه به تعرفه خدمات نصب دوربین مدار بسته می‌توان شاهد درآمد بالای این شغل بود. برخی دوربین‌ها همراه با تجهیزات جانبی و پایه مخصوص خود نصب می‌شوند، که از این تجهیزات می‌توان به میکروفن اشاره کرد.

فرد نصاب می‌تواند برای نصب هر یک از تجهیزات و با فروش دوربین‌های مدار بسته برای خود اجرت دریافت کرده و کسب درآمد کند. در نتیجه آموزش نصب دوربین مدار بسته می‌تواند فرصت‌های کاری بسیار خوبی برای علاقه‌مندان به این حرفه به وجود آورد. از این رو مجتمع آموزشی آنلاین پل، با ارائه پکیج آموزش لیمو این فرصت را برای شما فراهم کرده است. پیشنهاد می‌کنیم این فرصت استثنایی را برای شرکت در دوره آنلاین لیمو از دست ندهید.

مجتمع آموزشی پل

تجهیزات مورد نیاز نصب دوربین مدار بسته

پس از آموزش نصب دوربین مدار بسته با طعم لیمو، در انجام عمل نصب باید تجهیزات و لوازم مورد نیاز را فراهم کنید. تجهیزات مورد نیاز نصب دوربین مدار بسته شامل موارد زیر می‌باشند.

  1. نوع دوربین: دوربین تحت شبکه IP و یا دوربین آنالوگ یا HD نسبت به نیاز خود
  2. دستگاه NVR ان وی آر: جهت ضبط تصاویر و مدیریت در دوربین‌های تحت شبکه
  3. دستگاهDVR : جهت ضبط تصاویر در دوربین‌های آنالوگ و HD و مدیریت آن‌ها
  4. بسته کابل :RG59 جهت متصل کردن و انتقال تصاویر دی وی آر به دوربین
  5. هارد دیسک :HDD به عنوان فضای مورد نیاز جهت ضبط فیلم‌ها و تصاویر دوربین‌های مدار
  6. اداپتور یا منبع تغذیه: به عنوان تامین برق مورد نیاز دستگاه NVR یا DVR و دوربین‌های مدار بسته استفاده می‌شود.
  7. کابل CAT6 وCAT5 : جهت انتقال و اتصال تصاویر دوربین تحت شبکه آی پی به NVR
  8. فیش CAT5 و:CAT6 برای نصب و سیم‌کشی دوربین مدار بسته تحت شبکه آی پی
  9. فیشBNC : برای نصب و سیم‌کشی دوربین آنالوگ و دوربین مدار بسته AHD
  10. میکروفن: جهت ضبط تمامی صداهای اطراف دوربین‌های مدار بسته
  11. کانکتور برق: سوکت اتصال برق برای سیم‌کشی برق در دوربین‌ها
  12. مانیتور، تلویزیون یا نمایشگر: برای مشاهده تمامی تصاویر ضبط شده در دوربین مدار بسته و همچنین مشاهده تنظیمات آن

حال ممکن است سوالات بسیاری در مورد نوع دوربین، انتخاب دوربین، تعداد دوربین و… به ذهن شما خطور کند که با شرکت در دوره آنلاین لیمو می‌توانید تمامی جزئیات را به طور کامل فراگرفته و پاسخ سوالات خود را دریافت کنید.

معتبرترین مرکز نصب دوربین های مداربسته

اجرای تنظیمات پس از نصب دوربین مدار بسته

نکته‌ای که در آموزش نصب دوربین مدار بسته بسیار حائز اهمیت است؛ انتخاب دوربین مناسب برای پروژه نصب است. بعد از اتمام کامل نصب صحیح دوربین‌ مدار بسته، طبق برند و مدل دوربین نرم‌افزارهای خاصی استفاده می‌شود. این نرم‌افزارها باعث می‌شوند بتوانید تصاویر ضبط شده توسط دوربین را بر روی یک نمایشگر مانند مانیتور، تلویزیون و یا حتی گوشی تلفن همراه خود ببینید. زاویه دید دوربین‌ها نیز در این مرحله قابل تنظیم است.

لازم است برای نصب اصولی دوربین‌ها به آموزشگاه فنی پل مراجعه کرده و در دوره‌های آنلاین آموزش نصب دوربین مدار بسته با طعم لیمو شرکت کنید. امروزه مراکز بسیاری در حال برگزاری این دوره‌های آموزشی هستند، اما بهترین مرکز آموزش نصب دوربین مدار بسته در ایران قطعا آموزشگاه پل می‌باشد، زیرا پس از اتمام دوره می‌توانید از این مرکز مدرک معتبر بین‌المللی دریافت کنید.

نصب و راه‌اندازی دوربین مدار بسته

یکی از راهکارهای نظارتی و حفاظتی موفق در سراسر دنیا، نصب و راه‌اندازی سیستم‌های مدار بسته می‌باشد. قبل از هر اقدامی برای نصب دوربین مدار بسته، بهتر است اطلاعات کاملی از آن دریافت کنید. آموزشگاه پل در دوره های آنلاین لیمو مطالب و نکات مفیدی در ارتباط با تمامی مسائل مربوط به دوربین مدار بسته در اختیار شما قرار می‌دهد‌. نکاتی که در نصب و را‌ه‌اندازی دوربین مدار بسته باید رعایت شود شامل موارد زیر می‌باشد.

  • سیم‌کشی و کابل‌کشی دوربین به هیچ عنوان نباید در معرض دید قرار بگیرند. از این رو از یک لوله فلکسی برای کابل‌کشی استفاده می‌شود. جنس این لوله‌ها فلزی یا معمولا پلاستیک است‌.
  • باید توجه کنید که مانعی همچون ستون، آویز، گلدان و… که موجب اختلال در زاویه دید دوربین مدار بسته می‌شود، سر راه آن قرار نگرفته باشد.
  • زاویه دید دوربین نباید در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار بگیرد.
  • ارتفاع مناسبی را برای نصب دوربین مدار بسته در نظر داشته باشید تا از دسترس سارقین به دور باشد.
  • دوربین‌های مدار بسته به هیچ عنوان نباید در معرض وزش باد و باران قرار بگیرند و تا حد ممکن باید فضای مناسبی برای آن‌ها در نظر داشت.

آموزش های ویژه بازار کار با مدرک بین المللی

سخن آخر

در صورتی که جزء افرادی هستید که به رشته‌های فنی علاقه داشته و از شغل‌های فنی به دنبال کسب درآمد هستید، می‌توانید در دوره‌های مختلف آموزشگاه پل از جمله آموزش نصب دوربین مدار بسته، آموزش تعمیرات موبایل و آموزش تعمیرات لپ تاپ و کامپیوتر شرکت کنید. آموزشگاه فنی پل در دوره‌های لیمو سعی کرده آموزش نصب دوربین مدار بسته را به طور کلی ارائه دهد. یعنی بیشتر نصب دوربین‌های مدار بسته در برندهای رایج را به مخاطبان آموزش می‌دهد. در نهایت ناگفته نماند که با دریافت مدرک معتبر فنی حرفه‌ای از آموزشگاه پل می‌توانید به راحتی با آن جواز کسب دریافت کنید.

دکمه بازگشت به بالا