ایران کسب و کارعمومی

برای تبدیل شدن به یک تعمیر کار موبایل به چه مواردی نیاز داریم؟

با گران شدن روز به روز گوشی های موبایل دیگر بسیاری از افرادی که توانایی این را داشتند که هر سال یا هر دو سال یکبار گوشی موبایل خود را تعمیر کنند، از پس هزینه های خرید گوشی جدید بر نیامده و خرید گوشی جدید را یک خرید مازاد نسبت به بسیاری دیگر از هزینه های زندگی خود میدانند. در چنین شرایطی شخص در صورتی که گوشی موبایلش خراب شود ترجیح میدهد تا با هزینه کمتری نسبت به تعمیر آن اقدام کند و گوشی جدیدش را تا زمانی دیگر مطمئن شود گوشی قبلی تعمیر پذیر نیست و یا تعمیر آن صرفه اقتصادی ندارد نمیخرد.

در این بین بازار تعمیرات موبایل روز به روز داغ تر می شود و افراد بیشتری تمایل پیدا میکنند تا با ورود به این بازار، از مسیر تعمیر گوشی موبایل افراد کسب درامد داشته باشند. در این بخش از پرشین وی قصد داریم تا به شما بگوییم در صورتی که قصد دارید به یک تعمیرکار موبایل حرفه ای تبدیل شوید به چه مواردی میبایست توجه کنید و آنها را از قبل تهیه کنید، از این رو با ما تا انتها همراه باشید.

ابزار آلات تعمیر موبایل | تعمیرات موبایل

گذراندن دوره های مقدماتی و تخصصی تعمیرات موبایل

اولین قدم برای آنکه بتوانید به یک تعمیرکار موبایل حرفه ای تبدیل شوید این است که دوره های مقدماتی و حرفه ای تعمیرات موبایل را سپری کنید. آموزشگاه های مختلفی در تهران و بعضا شهرستان ها وجود دارند که میتوانید در آنها آموزش تعمیر موبایل دیده و در نهایت پس از سپری کردن دوره های آموزشی نسبت به دریافت مدرک معتبر فنی حرفه ای اقدام نمایید.

همچنین دوره هایی به صورت ویدیویی نیز وجود دارند که با خرید آنها میتوانید به صورت غیر حضوری و در منزل خود تعمیرات موبایل را یاد بگیرید. توجه داشته باشید که تعمیرا موبایل سرفصل های مختلفی دارد و شما این فرصت را خواهید داشت تا یا به صورت یک تعمیرکار عمومی کلیه قطعات موبایل را تعمیر کنید و هم میتوانید به صورت تخصصی تمرکز خود را بر روی تعمیر یک یا چند قطعه خاص از موبایل ها قرار داده و در این زمینه به خصص بالایی برسید.

اجاره مغازه یا طراحی سایت

برای اینکه در دید مشتریان قرار داشته باشید دو راه پیش روی شما قرار دارد. در اولین و سنتی ترین قدم شما میتوانید مغازه ای در یک پاساژ یا محدوده ای از شهر محل سکونت خود اجاره کنید و منتظر بمانید تا افرادی که گوشی شان آسیب دیده است به شما مراجعه کرده و گوشی شان را تعمیر کنید.

در روش دوم میتوانید مدرن تر رفتار کنید و با طراحی سایت و سرمایه گذاری بر روی سئو سایت در سرچ های مرتبط با تعمیرات موبایل به صفحه اول و لینک های اول گوگل برسید و از این مسیر مشتریان بی شماری حتی از سایر شهرهای ایران نیز داشته باشید. این امکان برای شما وجود دارد که حتی از ترکیب این دو مسیر استفاده کنید و در کنار اجاره مغازه، سایتی هم داشته باشید تا هم مشتریان حضوری و هم غیر حضوری را جذب کرده و درامد خود را افزایش دهید.

ابزار آلات تعمیر موبایل | تعمیرات موبایل

تهیه ابزار آلات تعمیر موبایل

برای آنکه بتوانید کسب و کار خود در عرصه تعمیر موبایل را راه اندازی کنید نیازمند ابزارهای مختلفی هستید که از جمله مهمترین آنها میتوان به لوپ تعمیر موبایل، سشوار صنعتی، منبع تغذیه و دستگاه التراسونیک اشاره کرد. در کنار این ابزارها به بسیاری دیگر از ابزارهای ریز مانند پنس، قلع و سیم قلع کش، هویه و… نیز نیاز خواهید داشت.

ابزار آلات تعمیر موبایل | تعمیرات موبایل

یافتن تامین کننده برای خرید قطعات موبایل

حال که آموزش دیدید، مغازه خود را راه اندازی و ابزار آلات مورد نیاز خود را نیز خریداری کرده اید، وقت آن است که با تامین کننده قطعات موبایل وارد مذاکره شوید. مجموعه های مختلفی در حال حاضر وجود دارند که میتوانند انواع قطعات موبایل را در اختیار شما قرار دهند. باید به این موضوع توجه داشته باشید قطعات کپی و های کپی و حتی فیک در بازار به وفور وجود داشته و اگر قصد دارید با قطعات اصلی موبایل مشتریان را تعمیر کنید میبایست به دنبال تامین کننده ای مطمئن باشید تا بتوانید قطعات موبایل اصلی شامل ال سی دی موبایل، باتری موبایل و بسیاری دیگر از قطعاتی که برای تعمیر موبایل مشتریان به آنها نیاز دارید را خریداری کنید.

در این بین مجموعه جرمن پارت یکی از جمله بهترین مجموعه هایی است که در راستای خریداری قطعات موبایل اصلی میتواند به شما کمک کند. در صورتی که قصد دارید تا قطعات موبایل اصلی مورد نظر خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایید میتوانید به سایت آنها به آدرس https://gpgsm.ir/  مراجعه کنید.

منبع: https://persianv.com/goonagoon/%D8%AA%D8%A8%D8%AF%DB%8C%D9%84-%D8%B4%D8%AF%D9%86-%D8%A8%D9%87-%DB%8C%DA%A9-%D8%AA%D8%B9%D9%85%DB%8C%D8%B1-%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84.html

دکمه بازگشت به بالا