رئیس جمهور: در هر مداخله ونسخه‌ای برای مملکت باید گروه آسیب پذیر را ببینیم

در آئین روز ملی صادرات؛

مسعود پزشکیان در همایش روز ملی صادرات گفت: دغدغه ما گروه هایی است که ممکن است تصمیمات ما آنان را به زیر خط فقر ببرد. ما موظف هستیم آن ها را دیده و اجازه ندهیم صدمه ببینند. هر مداخله و نسخه‌ای که برای مملکت می نویسیم باید گروه آسیب پذیر را ببینیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، مسعود پزشکیان، رئیس جمهور کشورمان امروز یکشنبه (۲۹ آنلاین ماه) با حضور در آیین بیست و هشتمین دوره روز ملی صادرات، در رابطه با تحولات اخیر در منطقه اظهارکرد: رژیم صهیونیستی و آمریکا تمام مدارس و پناهگاه‌ها و مجامع عمومی را هدف قرار می‌دهند که یک نفر را بخواهند ترور کنند و بعد بنشینند و دم از حقوق بشر بزنند؟ کدام وجدان بیداری این را از اینها بپذیرد که چنین آدم‌هایی دم از انسانیت، دموکراسی، حقوق‌بشر و آزادی بزنند؟

وی افزود: می‌گویند اینها تروریست هستند، تو اگر مرد هستی همان تروریست را بکش، شما ادعا می‌کنید که تروریست هست، تمام مردم را از سرزمین و کاشانه‌شان بیرون کردید که چه؟ میخواهید تروریست را بکشید؟ وحشیانه‌ترین کارها را انجام می‌دهند و بعد می‌گویند اینها تروریست هستند و ما با تروریست‌ها در حال جنگ هستیم.

رئیس جمهور گفت: تعداد آدم‌هایی که اینها کشته‌اند، تعداد ترورهایی که رسماً آمریکا و دارودسته آن کشته‌اند ببینید چقدر است؟ تهمت می‌زنند که تروریست است و آنها را می‌کشند.

 

در حال بروزرسانی…

دکمه بازگشت به بالا