علمی

باید بهینه ترین زمان محدودیت ها را اعمال کنیم/حاشیه شهرها یکی از نقاط مهم و آسیب پذیر است

به گزارش شفاف ، سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی در یک کنفرانس ویدئویی مشترک با فرمانداران ، دولت ها و مقامات بهداشتی در سراسر کشور در وزارت کشور گفت: “ما در حال مقابله با قلدری و تعطیلی تجارت هستیم. ما کاری نداریم اما امیدواریم که پیشرفت کنیم. شیوع این بیماری یکی از بزرگترین تحولات اقتصادی ، سیاسی و اقتصادی در کشور است ، با این وجود ما یکی از اولین کشورهایی بودیم که تصمیم گرفتیم اقتصاد کشور و مدیریت بیماری را کنترل کنند.

وی در صحبت با فرمانداران ، بخشداران و سرپرستان بهداشت در سراسر کشور اظهار داشت: “ما باید از محدودیت ها به موقع استفاده کنیم و بهترین پاداش برای کسانی که کار را به خوبی انجام می دهند این است که پناهگاه مدیران از قرمز تا نارنجی” ، از نارنجی به نارنجی. زرد و زرد تا سفید.

دکتر. نمکی افزود: ما این را در مرحله اول پیشگیری از بیماری تجربه کردیم و همه حوادث کشور اتفاقی را که در کمتر از دو ماه رخ داد را به نشانه همدلی و همبستگی تأیید کرد.

وزارت بهداشت گفت: امروز خدا را شکر می کنیم ، با عطوفت ، همکاری و راهنمایی رئیس اجرایی ، و در تدوین برنامه جدید این کار را بهتر از همیشه انجام خواهیم داد.

وی اظهار داشت: اولویت اول ما باید كاهش استرس بیمارستانی باشد كه تا زمانی كه برای افزایش بیمارستان ها با افزایش مسافت ، ایجاد تسهیلات بیشتر ، آموزش عمومی و بالاتر از همه آگاهی بیشتر از بیمار و بیمارستان ، در جهت كمك به بیمارستان ها كمك نكنیم ، این مسئله قابل حل نیست.

نمکی گفت: امید ما این است که طی یک ماه بتوانیم با کاهش تعداد بیمارستانهایی که می توانند به بیماران بستری مراجعه کنند و سپس بازگشت به فرهنگ ، فرصتهای بیشتری را برای کارمندان بهداشت فراهم کنیم.

وزارت بهداشت افزود: در این جنگ مناطق وسیع و مناطق دیگر از اهمیت زیادی برخوردار هستند. برخی مناطق با 12 میلیون نفر جمعیت یکی از مناطق مهم و آسیب پذیر هستند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا