علمی

استراتژی موثر چین در اعمال محدودیت‌ها برای مهار کرونا

طبق مطالعه کارشناسان دانشگاه پکن، چین قانون «تحمل صفر» را برای از بین بردن مشکلات عروق ویروس کرونا با حذف محدودیت‌های سفر وضع می‌کرد و روزانه بیش از 630000 بیمار کووید-19 را ثبت نام می‌کرد.

به گزارش اخبار ایران من، در گزارشی که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های چین منتشر کرد، ریاضیدانان گفتند که چین بدون دو عامل کلیدی نمی تواند زنده بماند. واکسن خیلی خوبیه یا درمان ویژه متوقف کردن.

کارشناسان در این مطالعه از آمار کرونری در ایالات متحده، بریتانیا، اسپانیا و فرانسه در ماه اوت استفاده کردند و نتایج را با این واقعیت مقایسه کردند که چین از همان رویکرد بین المللی برای مبارزه با طاعون Quaid 19 استفاده کرد.

در این گزارش آمده است که اگر چین واکنشی مشابه با ایالات متحده اتخاذ کرده بود، دوز روزانه کووید 19 در این کشور حداقل 637 هزار و 155 نفر بود.

همچنین حجم کووید 19 در این کشور در صورتی که همان مسیر بریتانیا را طی کند به 275 هزار و 793 مورد و در صورت طی مسیر مشابه فرانسه به 454 هزار و 198 تن در روز می رسد.

به گزارش رویترز، مقامات بهداشتی چین امروز (یکشنبه) اعلام کردند که 23 مورد جدید کووید 19 در 27 نوامبر (دیروز) در این کشور گزارش شده است که 25 مورد کاهش نسبت به روز گذشته نشان می دهد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا