ایران کسب و کارفرهنگی

اجرای طرح گردشگری آسان و ارزان با همکاری وب سایت های گردشگری از اول آذر

چند سالی است که به دلیل افزایش هزینه های مستقیم و غیر مستقیم مرتبط با گردشگری، سفر رفتن برای خانواده های ایرانی بسیار سخت و پر هزینه تر از قبل شده است، در همین راستا تعدادی از وب سایت های اینترنتی در صدد آسان سازی سفر برای خانواده های ایرانی با همکاری یکدیگر طرحی را با نام طرح گردشگری آسان و ارزان ترتیب داده اند که در آن میتوان به صورت اقساط بلند مدت هزینه های مرتبط با سفر خود را پرداخت نمایید. در ادامه به معرفی این وب سایت ها خواهیم پرداخت.

خرید تور قسطی | خرید تور گردشگری

پیله های عصر پرواز

پیله های عصر پرواز را میتوان یکی از تازه ترین موسسات گردشگری در ایران دانست. این مجموعه با ارائه تورهای گردشگری به مقاصد مختلف در قالب سفر اقساطی توانسته است نام خود را بر روی زبان ها اندازد. شما میتوانید با مراجعه به آدرس سایت این مجموعه به نشانی https://www.pilehparvaz.com/ از شرایط اقساط برای خرید تورهای گردشگری آنها اطلاعات بیشتری کسب کنید.

سفر مارکت

سفر مارکت نیز یکی از جمله نام آشناترین وبسایت های گردشگری در ایران است که نسبت به ارائه تور اقساطی اقدام نموده است. با مراجعه به وب سایت این مجموعه به آدرس https://safarmarket.com/ میتوانید انواع تورهای گردشگری داخلی نظیر تور مشهد، تور کیش، تور قشم، تور شیراز و… را به صورت اقساطی خریداری نموده و در قالب اقساط بلند مدت نسبت به بازپرداخت هزینه تور خود اقدام نمایید.

لست سکند

اگر قصد سفر به جزایر جنوبی ایران و یا شهرهای خارجی در قالب تور گردشگری را دارید و مایلید تا هزینه آنرا به صورت اقساطی بلند مدت پرداخت کنید لست سکند نیز یکی از جمله وبسایت هایی است که شرایط این را فراهم کرده است تا شما بتوانید به راحتی نسبت به خرید تور اقساطی مورد نظر خود اقدام نمایید. برای این منظور کافی است تا به وب سایت این مجموعه به آدرس https://lastsecond.ir/ مراجعه نمایید.

کایت

وبسایت کایت از دیگر وب سایت هایی است که در زمینه ارائه تورهای گردشگری مختلف و متنوع فعالیت داشته و شما میتوانید با مراجعه به آدرس سایت این مجموعه به آدرس https://kite.ir/ به راحتی تور گردشگری مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس با استفاده از محاسبه گر اقساط آنلاین این سایت تعداد اقساط و مبلغ تور مورد نظر خود را وارد نمایید تا شرایط پرداختی را پیش از اقدام برای شما مشخص کرده و در صورت تایید بتوانید تور مورد نظر خود را خریداری نمایید.

فراگشت

فراگشت از دیگر مجموعه های فعال در عرصه گردشگری است که میتواند شما را به تور دلخواهتان با شرایط اقساطی برساند. با مراجعه به وب سایت این مجموعه به آدرس https://faragasht.com/ و مطالعه شرایط خرید تور گردشگری قسطی در خواهید یافت که میتوانید تنها با پرداخت 50 درصد مبلغ تور داخلی یا خارجی مورد نظر خود و الباقی مبلغ به صورت اقساطی نسبت به خرید تور مورد علاقه خود اقدام نمایید.

بزن بریم سفر

بزن بریم سفر را میتوان بهترین وبسایت در عرصه ارائه تورهای گردشگری به صورت اقساطی دانست. شما با مراجعه به وب سایت این مجموعه به آدرس https://letsgotrip.ir/ در کنار اینکه میتوانید از انواع تورهای ارائه شده در این وبسایت نظیر تور مازندران، تور لاهیجان، تور ماسوله، تور نمک آبرود، تور آستارا، تور بندر انزلی و تور رشت بهره مند شوید، میتوانید در خصوص جاذبه های گردشگری ایران نیز اطلاعات کاملی به دست آورید تا در زمانی که به شهری از ایران سفر کردید به راحتی و با آشنایی کامل نسبت به جاذبه های گردشگری آن شهر بتوانید در مدت زمانی که در سفر هستید از کلیه این جاذبه ها دیدن کرده و خاطره خوشی از سفر خود کسب کنید.

تا کنون سابقه خرید تور گردشگری قسطی را داشته اید؟ هزینه ها و شرایط آن نسبت به خرید نقدی چقدر متفاوت بوده است؟ آیا خرید تور قسطی برای شما به صرفه بوده است یا خیر؟

منبع: زوم تراول

دکمه بازگشت به بالا