ایران کسب و کارمردم و اجتماع

بهترین بازی های ps4 2023 برای کودکان

بازی های جدید ps4 2023؛ مورد انتظارترین بازی های پلی استیشن ۴ برای کودکان در سال ۲۰۲۳

برای شناخت بهترین بازی PS4 2023 و نحوه خرید اکانتps4 باما همراه باشید که در این مقاله تصمیم به معرفی بازی های پی اس 4 سال 2023 و بازی های اکانتی ps5 را داریم که بی شک تا کنون نمونه آنرا کمتر دیده اید. در ادامه لیست بازی های جدید ps4 2023 باما همراه باشید. بازی های بچه گانه ps4 در مقاله ای بصورت اختصاصی مورد بررسی قرار گرفته است.

امروزه نسل بازی های پی اس فور ۲۰۲۲ در حال پایان است زیرا صنعت ساخت بازی به قدری پیشرفت داشته که میتوان هرهفته انتظار عرضه یک بازی جدید برای پلتفرم های مختلف اللخصوص PS4 را داشت. با این اوصاف براساس نیاز شما تصمیم به تهیه لیستی از بازی های پلی استیشن ۴ ۲۰۲۳ را گرفتیم که در این میان میتوانید شاهد معرفی بازی های خوبی باشید که بی شک در آینده ای نه چندان دور انتظارات بسیاری را برآورده خواهند نمود و سبب کسب امتیازات خوبی از سوی کاربران خواهند شد. با پلازا همراه باشید.

بازی بچه رئیس برای ps4 | بازی های ps4 مناسب سن هشت سال

بهترین بازی PS4 2023؛ بازی های جدید ps4 2023

برای آنالیز بازی های پی اس 4 سال 2023 فاکتور های مختلفی مورد بررسی قرار گرفت زیرا در این زمینه باید نیاز کاربران و سبک تک تک بازی ها مورد بررسی قرار میگرفت که برای آشنایی شما با بهترین بازی های پلی استیشن ۴ ۲۰۲۳ تصمیم به انجام اینکار گرفتیم. پیشنهاد میشود بهترین بازی های پی اس فور ۲۰۲۲ را نیز از دست ندهید که در این مقاله بازی های خوب زیادی را برایتان معرفی نموده ایم.

1. بازی Minecraft Legends بازی های جدید ps4

  • تاریخ انتشار: 2023
  • توسعه دهنده: Mojang Studios, Blackbird Interactive
  • ناشر: Xbox Game Studios
  • پلتفرم ها: نینتندو سوئیچ، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

بی تردید این نسخه از بازی ماینکرافت جزو بهترین بازی های کامپیوتری 2023 خواهد بود. بازی Minecraft Legends نسل جدیدی از بازی های محبوب ماینکرافت بوده که به افسانه‌های ماینکرافت نیز معروف بوده است. در خط داستانی بازی با یک سرزمین جدید و زیبا مواجه خواهد شد که اسرار های بسیاری در آن وجود داشته است که شما در نقش یک ماجراجو باید به تمامی آنها رسیدگی کنید. خوشبختانه منابع غنی بسیاری در این بازی وجود داشته که با دستیابی به آنها می توانید بر اصلی ترین دشمنان خود یعنی پیگلن ها غلبه کنید. باید بدانید سرزمینی که در آن حضور دارید توسط دشمنان نامبرده تحت خطر قرار گرفته است که اگر فکری برای تقویت آن و یا جلوگیری از حملات آنها نکنید باید شاهد نابودی این سرزمین باشید که هدف اصلی شما جلوگیری از این اتفاق ناگوار بوده است.

2. بازی Resident Evil 4 remake بهترین بازی سال 2023 ps4

  • تاریخ انتشار: 4 فروردین 1402
  • توسعه دهنده: Capcom
  • ناشر: Capcom
  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

بازی خوب دیگری که در این لیست توانسته رتبه دوم را کسب کند ریمیک رزیدنت اویل ۴ بوده که بر اساس اطلاعات منتشر شده از شرکت کپکام قرار است شاهد یکی از بهترین بازی های سال ۲۰۲۳ باشیم این بازی با دریافت نمودن یک طراحی بهبود یافته می تواند یک بازی جدید در سال جاری شناخته شود. البته باید بدانید که خط داستانی وفادار به نسخه اصلی بوده که همین مورد سبب خواهد شد تا دوستداران بازی های ترسناک به ویژه دوستداران بازی های رزیدنت اویل به سمت این گیم روی آورند بر اساس اطلاعات به دست آمده ۴ فروردین ماه ۱۴۰۱ می‌توان شاهد انتشار این بازی از شرکت کپکام بود. باید بدانید نام این بازی در میان مورد انتظارترین عناوین پلی استیشن ۵ قطعی بوده است.

3. بازی Crash Team Rumble بازی های استراتژیک ps4

  • تاریخ انتشار: 15 فروردین 1402
  • توسعه دهنده: Activision
  • ناشر: Activision
  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس

شنیدن نام کراش ناخودآگاه ذهن گیمر های بسیاری به سمت بازی های پلی استیشن سوق داده خواهد شد. اولین نسخه از این بازی محبوب برای نسخه پلی استیشن در نظر گرفته شده بود که همین مورد سبب شده تا گیمر های بسیاری با آن آشنایی داشته باشند. شرکت نام‌آشنای اکتیویژن وظیفه ساخت و انتشار بازی Crash Team Rumble را بر عهده داشته که در این نسخه قرار است شاهد یک گیم پلی چند نفره آنلاین باشیم که تمامی شخصیت های محبوب به همراه شخصیت های جدید در آن ایفای نقش خواهند نمود طبق اطلاعات به دست آمده ۱۵ فروردین ماه۱۴۰۱ می‌توانید به این بازی محبوب دسترسی داشته باشید. بی شک این بازی از بهترین بازی های 2023 Xbox خواهد بود.

4. بازی Final Fantasy 16 بهترین بازی های انحصاری ps4 در سال 2023

  • تاریخ انتشار: 1 تیر 1402
  • توسعه دهنده: Creative Business Unit III
  • ناشر: Square Enix
  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۵

دنیای فانتزی در فاینال فانتزی ۱۶ مانند نسخه‌های پیشین بوده شرکت اسکوئر انیکس با انتشار خبر ساخت این بازی توانست گیمر های بسیاری را امیدوار به آینده خوب نماید. در طول این بازی با باس فایت های بسیاری مواجه خواهید شد که این مورد بازگوکننده یک گیم پلی دشوار بوده است با استفاده از مهارت هایی که برای شما در نظر گرفته شده باید از سد رقبا و دشمنان که پیش رویتان هستند عبور کنید. این بازی در ۱ تیر ماه ۱۴۰۲ عرضه خواهد شد که اطلاعات تکمیلی آن متقابلاً به سمع حضورتان خواهد رسید. میتوان این بازی را گزینه خوبی در میان بهترین بازی های آفلاین 2023 دانست.

5. بازی TEKKEN 8 بهترین بازی انحصاری ۲۰۲۳ پی اس فور

  • تاریخ انتشار: 1 تیر 1402
  • توسعه دهنده: Bandai Namuko
  • ناشر: Bandai Namuko
  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۵، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

بازی های تیکن یکی از بهترین مجموعه های دنیای بازی بوده که شرکت بندی نامکو با انحصاری نمودن آن به نام خود توانست سود عظیمی را از ساخت این بازی کسب کند. حال در سال ۲۰۲۳ شاهد نسخه هشتم از این بازی خواهیم بود که بر اساس اطلاعات به دست آمده می توان آن را جزو سه بازی برتر فایتینگ دانست. طراحی فوق العاده و گرافیک دیدنی از اصلی ترین مزایای بازی بوده که این مورد در کنار جذابیت های بسیار و خط داستانی جدید می تواند شما را برای مدت زمان طولانی سرگرم نماید. پیشنهاد میشود از بازی های برتر گیمینگ موبایل 2023 عبور نکنید. لازم به ذکر است بدانید که تاریخ انتشار بازی های جدید ps4 برای هریک از گزینه های نامبرده مشخص شده است که اگر تغییری در آنها دیدید میتوانید آنرا در بخش نظرات برایمان ارسال کنید.

6. بازی Dragon Age 4 لیست بازی های جدید ps4

  • تاریخ انتشار: 2023
  • توسعه دهنده: BioWare
  • ناشر: Electronic Arts
  • پلتفرم ها: پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز

با انتشار تریلر سینماتیک بازی عصر اژدهای ۴ خبر خوبی برای گیمر ها به ثبت رسید که این بازی یک محصول تک نفره ولی جذاب بوده که در آن شاهد جذابیت های بسیاری در بخش گیم پلی خواهید بود. خوشبختانه شرکت نام‌آشنای الکترونیک آرتز وظیفه انتشار این بازی را بر عهده داشته است که در این میان می‌توان انتظار یک طراحی گرافیکی با جذابیت بالا را داشت. پروسه ساخت بازی طبق اطلاعاتی که از ناشر به دستمان رسیده در وضعیت بسیار خوبی قرار داشته است که برای تجربه آن نیاز به سه گانه اصلی دیگر که در گذشته انتشار یافته نخواهید داشت. این بازی یکی دیگر از مورد انتظارترین بازی های 2023 ps4 بوده است که داستان و جذابیت بسیاری را در اختیار داشته است. در ادامه لیست مربوط به معرفی بازی های جدید ps4 2023 با پلازا همراه باشید.

7. بازی Hogwarts Legacy؛ لیست بازی های رایگان PS4 برای سال 2023

  • تاریخ انتشار: 10 فوریه 2023
  • توسعه دهنده: Avalanche Software
  • ناشر: Warner Bros. Interactive Entertainment
  • پلتفرم ها: نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس و سری اس، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، مایکروسافت ویندوز

برای برخی گیمرها بازی میراث هاگوارتز یک رویای واقعی درنظر گرفته میشود زیرا از بسیاری جهات به بازی هری پاتر شبیه بوده است. گیمرهای زیادی در انتظار ساخت یک بازی ایده آل مشابه به هری پاتر بوده اند که شرکت برادران وارنر با ساخت Hogwarts Legacy تصمیم به پایان دادن رویای آنها دارند.

داستان بازی در یک مدرسه جادویی جریان داشته که باید نانوشته های دنیای کنونی خود را تغییر دهید و با اسرار ناشناخته بسیاری که تا کنون برای شما یک خیال بوده است را یاد بگیرید. مهم نیست از کجای کره خاکی هستید زیرا این مدرسه میتواند به شما آموزش های خوبی را برای تبدیل شدن به یک جادوگر بدهد. برای دستیابی به عصای جادویی باید مسیرهای دشوار بسیاری را طی کنید که بازی Hogwarts Legacy به شدت با شما مقابله خواهد نمود زیرا گیم پلی دشواری در بازی حکمرفرماست که این مورد یک ویژگی بارز بشمار میرود.

در میراث هاگوارتز چلاش های نوین بسیاری وجود داشته است که با حضور در آنها میتوانید برای مدت زمان طولانی سرگرم شوید. در ادامه لیست بازی های جدید ps4 2023 باما همراه باشید.

8. بازی Assassin’s Creed Mirage؛ بازی های آفلاین رایگان PS4 در سال 2023

  • تاریخ انتشار : 2023
  • توسعه دهنده: Ubisoft
  • ناشر: Ubisoft
  • پلتفرم ها: PC, PS4, PS5, Xbox One, Xbox Series X/S

به بغداد خوش آمدید. در بازی جدید یوبی سافت با عنوان Assassin’s Creed Mirage قرار است بار دیگر به ریشه های فرنچایز این بازی ویدیویی برگردید. هدفی که در مورد عبور از یک شهر بزرگ برای شما درنظر گرفته شده بی شک شمارا با اخوان مسلمین بسیاری مواجه خواهد نمود که برای رسیدن به اهدافتان و اهداف مردم باید از هر راهی برای پیشبرد آرمان های خود استفاده کنید.

بازی Assassin’s Creed Mirage با دارا بودن آموزش های مخفی کاری و هنرهای ترور کاری میتواند گزینه خوب و جدیدی در میان بازی های اساسین باشد. نگران نباشید زیرا همان طور که گفته شد این بازی ریشه اصلی خود را دنبال خواهد نمود و در نقش یک قاتل کهنه کار تحت نظر باید در دردسر های بسیاری حضور پیدا کنید و یا باعث و بانی بوجود آمدن آنها شوید.

بازی Assassin’s Creed Mirage با قرار دادن شما در شهر بغداد تصمیم دارد نسل جدیدی از بازی های اساسین را به تصویر بکشد که در این میان با گیم پلی دشواری سروکار خواهید داشت. در این مقاله می توانید با تاریخچه بازی های اساسین آشنا شوید. در ادامه گزینه های بیشتری در خصوص بازی های جدید ps4 2023 معرفی شده که نباید از دستشان دهید.

9. بازی Street Fighter 6؛ مورد انتظارترین بازی های PS4 در سال 2023

  • تاریخ انتشار: 2023
  • توسعه دهنده: Capcom
  • ناشر: Capcom
  • پلتفرم ها: PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S, PC

پس از انتشار ناموفق Street Fighter 5 شرکت کپکام تصمیم به ساخت نسخه جدیدی گرفت تا بتواند فرنچایز این بازی جذاب را تغییر دهد. با وجود اینکه برای بازی های این کالکشن سال ها بروزرسانی انجام گرفت اما هنوز بوی نسخه بدی که در سال گذشته شاهد انتشار آن بوده ایم به میان می آید. کپ کام با درنظر گرفتن محتوای تک نفره برای بازی Street Fighter 6 تصمیم به ابتکار عمل جدیدی دارد که با حضور در حالت کمپین گسترده گیمر بتواند در یک محیط جهان باز کاوش نماید.

اولویت بندی در بازی Street Fighter 6 کار اسانی نخواهد بود زیرا بطور یکسان باید از گیمرهای معمولی و FGC پذیرایی شود که این مورد نیازمند آزمایش های بسیار روی بازی بوده است. با این اوصاف میتوان انتظار یک طراحی دیدنی و جذاب را در این بازی داشت که جدا از این مورد صدای عالی بازی که از تریلر ها قابل لمس بوده میتواند شمارا در یک محیط عالی با گیم پلی روان قرار دهد. بازی در تاریخ نامشخصی در سال 2023 عرضه خواهد شد.

10. بازی Path of Exile 2؛ بازی های 2023 پلی استیشن فور رایگان

  • تاریخ انتشار: 2023
  • توسعه دهنده: Grinding Gear Games
  • ناشر: Grinding Gear Games
  • پلتفرم ها: Xbox One, PS4, PC

اگر بدنبال یک بازی نقش آفرینی و اکشن جدید هستید که گیم پلی سرگرم کننده ای را ارائه دهد پیشنهاد میشود بدون فکر کردن به سراغ بازی Path of Exile 2 بروید. این بازی باشکوه در راه است که بعد از انتشار آن شاهد امتیازات بالا و بررسی های عالی خواهید بود. شرکت سازنده با درنظر داشتن مزایای ظاهری قصد دارد یکی از گرافیکی ترین بازی های سال 2023 را به خود اختصاص دهد.

تیم سازنده بازی Path of Exile 2 مدت ها ثابت نموده که در زمینه سرگرم نگه داشتن گیمرها مهارت بالایی داشته است. برای رفع مشکلات بازی بروزرسانی و آپدیت های وسیعی  درنظر گرفته شده که در این میان میتوانید به کشف و غارت های جدید دست داشته باشید.

دکمه بازگشت به بالا