ایران کسب و کارمردم و اجتماع

مقایسه اسپرسو ساز دوقلو مدل BCO421 با مدلBCO431  دلونگی

شرکت دلونگی یک شرکت تولیدکننده لوازم خانگی در ایتالیا بوده که دفتر اصلی آن مستقر در شهر ترویزو ایتالیا است. این شرکت به عنوان یک کارگاه کوچک قطعه ساز صنعتی در سال 1902 میلادی، تأسیس شد و در سال 1950 میلادی، به ثبت رسید. کمپانی دلونگی همیشه با نام محصولات با کیفیت خود شناخته می شود، که در ایران به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب طرفداران زیادی دارد.

از سری محصولات بسیار با کیفیت این برند اسپرسو ساز های دلونگی می باشد که در انواع طرح, رنگ, کاربرد و … تولید می شوند. به علت داشتن تنوع بالا در اسپرسو ساز های دلونگی انتخاب کمی دشوار است، که ما در این مطلب قصد مقایسه دو عدد از با کیفیت ترین و پر فروش ترین اسپرسو ساز های دلونگی را داریم. پس برای انتخاب راحت تر در ادامه مطلب همراه ما باشید.

کاربرد اسپرسو ساز های دوقلو

اسپرسو ساز دو قلو دلونگی یک دستگاه حرفه ای می باشد که می تواند همچون باریستای ماهر انواع نوشیدنی ها اعم از اسپرسو، قهوه فرانسه، کاپوچینو، قهوه کرما و لاته ماکیاتو را برای شما آماده کند. این محصول دارای توان بسیار بالایی بوده که کم تر از 1 دقیقه طول می کشد تا دستگاه آماده به کار شود.

اسپرسو ساز دلونگی | اسپرسو ساز دلونگی 420

اسپرسو ساز دوقلو مدل BCO421

اسپرسوساز دلونگی BCO421 دستگاهی بسیار باکیفیت است. ظاهر این دستگاه بسیار جذاب بوده و بدنه‌ی آن از استیل ساخته شده است. این دستگاه امکان تهیه‌ی قهوه فرانسه، کاپوچینو و اسپرسو را دارد. برای تهیه‌ی قهوه فرانسه یک مخزن قهوه و آب مجزا در قسمت چپ دستگاه وجود دارد. داخل مخزن قهوه‌ی فرانسه یک فیلتر دائمی وجود دارد و به‌راحتی می‌توان آن را با استفاده از دسته‌اش خارج کرد. همچنین  این دستگاه امکان تهیه‌ی 10 فنجان قهوه فرانسه را فراهم کرده است.

دستگاه دارای دو نازل خروجی برای اسپرسو است و در تمپر دستگاه امکان ریختن پودر یا گذاشتن پد مخصوص وجود دارد. این دستگاه دارای صفحه‌ی گرم ‌نگه‌دار برای 10 عدد فنجان است و در قسمت زیر نازل اسپرسو، سینی چکه‌گیر وجود دارد؛ همچنین این دستگاه امکان تهیه‌ی کف‌شیر و آب‌جوش را نیز دارد. اسپرسوساز دلونگی BCO421  به صورت مجموع عملکرد 1750 وات توان مصرفی دارد که شامل 800 وات و 900 وات برای قسمت اسپرسو ساز و قهوه فرانسه و همچنین پرت انرژی دستگاه است.

مشخصات اسپرسوساز دلونگی BCO421

توان مصرفی 1750 وات
فشار بخار 15 بار
ظرفیت مخزن آب 1.2 لیتر
حجم مخزن پودر قهوه 50 گرم

 

اسپرسو ساز دوقلو مدل BCO431

یکی دیگر از محصولات باکیفیت و دوست‌داشتنی شرکت دلونگی، اسپرسو ساز دوقلو مدل BCO431 است که در کشور چین تحت لیسانس ایتالیا تولید و عرضه می‌شود. این محصول دارای توان مصرفی 1750 وات بوده و از توان بالایی بهره‌مند است. این مدل دستگاه اسپرسوساز یکی از بهترین تولیدات شرکت دلونگی بوده و بسیار کاربردی می باشد. جالب است بدانید که این محصول دلونگی هم قابلیت استفاده در منزل و هم کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ ها را دارد.

با اسپرسوساز دلونگی مدل BCO431 شما این امکان را دارید که بتوانید نوشیدنی‌های متنوع درست کنید. در واقع این محصول قابلیت استفاده برای تهیه نوشیدنی‌هایی نظیر آب جوش، اسپرسو، کافه لاته، کاپوچینو، شیر گرم فرانسه و غیره دارد. هم‌چنین شما می‌توانید علاوه‌بر پودر قهوه از پد قهوه نیز جهت تهیه اسپرسو در این دستگاه استفاده کنید.

یکی از ویژگی‌های جالب این محصول تهیه قهوه فرانسوی در کنار اسپرسو است. در واقع می‌توان از این مدل اسپرسوساز به عنوان یک دستگاه چندمنظوره نیز یاد کرد. دیگر ویژگی مفید دستگاه اسپرسوساز مذکور این است که مجهز به 3 نازل استیل رنگ با ارتفاع مناسب بوده و که هر کدام از آن‌ها دارای کارایی جداگانه‌ای هستند. به نحوی که اولی برای اسپرسو، دومی برای بخار و دیگری مختص قهوه فرانسوی است.

مشخصات اسپرسو ساز دوقلو مدلBCO431

توان مصرفی 1750 وات
فشار بخار 15 بار
ظرفیت مخزن آب 1.2 لیتر
حجم مخزن پودر قهوه 50 گرم

 

مقایسه مدل BCO421 با مدل BCO431

از لحاظ کیفیت و کارایی هر دو مدل تفاوت چندانی با هم ندارند؛ همانگونه که در مشخصات مشاهده کردید هر دو شامل توان مصرفی و فشار بخار یکسان بوده و کیفیت بالایی دارند. اما تنها تفاوت این دو مدل با هم وجود صفحه نمایشگر مدل BCO421 با مدل BCO431  می باشد. در مدل BCO431 صفحه نمایشگری تعبیه شده است که می توانید میزان غلظت قهوه را در آن ببینید که این ویژگی در مدل BCO421  وجود ندارد و این مدل دارای صفحه نمایشگر نمی باشد.

یکی دیگر از تفاوت ها وجود تایمر 24 ساعته و قابل برنامه ریزی در BCO431   بوده که مدل BCO421  تایمر ندارد.

قیمت اسپرسو ساز دوقلو مدل BCO421  با مدلBCO431

برند معروف و مشهور دلونگی همیشه سعی کرده است در کنار کیفیت بالای محصولاتش قیمت مناسبی برای محصولات خود در نظر بگیرد. هر دو این محصولات نسبت به کیفیت بی نظیری که دارند؛ دارای قیمت مناسبی می باشند. تفاوت چندانی در قیمت این دو محصول وجود ندارد. اسپرسو ساز دوقلو مدلBCO431  به دلیل وجود صفحه نمایشگر قیمت بالاتری از اسپرسو ساز دوقلو مدل BCO421 دارد.

خرید اسپرسو ساز دوقلو مدل BCO421  و مدلBCO431

شما برای خرید خرید اسپرسو ساز دوقلو مدل BCO421  و مدلBCO431 ، لازم است به یک فروشگاه معتبر مراجعه نمایید که نسبت به محصول خریداری شده، مطمئن باشید. فروشگاه دلونگی تک، یک فروشگاه عرضه‌کننده برند دلونگی است که نمایندگی اسپرسو ساز های دلونگی نیز محسوب می‌شود و می‌توانید این محصول و بسیاری محصولات دیگر دلونگی را از فروشگاه دلونگی تک تهیه نمایید.

فروشگاه اینترنتی دلونگی تک

دلونگی تک به عنوان تنها نماینده رسمی دلونگی در ایران بیش از 12 سال سابقه کاری در مرکز بازار فعالیت خود را آغاز کرده و تنها فروشگاهی است که تمامی محصولات را به صورت حضوری به آدرس نمایشگاه دلونگی تک در تهران، سه راه امین حضور، اول زیر گذر امام علی، نبش کوچه علیرضا توکلی، پ 33 مراجعه کرده و یا به صورت آنلاین محصولات را با گارانتی اصلی و 24 ساعت مهلت تست می توانید از نمایندگی دلونگی تک خریداری کنید.

دکمه بازگشت به بالا