ورزشی

بایرن‌مونیخ با توخل ادامه می‌دهد

سران باشگاه بایرن‌مونیخ با وجود نتایج ناامیدکننده توماس توخل با این تیم در فصل جاری قصد برکناری او را ندارند.

به گزارش اخبار ایران من، بایرن‌مونیخ یکشنبه‌شب در هفته بیست‌ودوم بوندسلیگا به مصاف بوخوم رفت و با نتیجه سه بر دو شکست خورد. بایرن در حالی در این بازی برابر حریفش شکست خورد که هفته قبل هم برابر بایر لورکوزن صدرنشین با سه گل شکست خورده بود. از سال ۲۰۱۹ تاکنون این برای نخستین بار است که بایرن در دو بازی پیاپی در بوندسلیگا شکست می‌خورد.از سال ۲۰۱۹ تاکنون این برای نخستین بار است که بایرن در دو بازی پیاپی در بوندسلیگا شکست می‌خورد.

به این ترتیب انتقادها از توماس توخل بسیار بالا گرفته و گمانه‌زنی‌ها درباره اخراج او و بازگشت هانسی فلیک به آلیانس‌آره‌نا زیاد است. با این حال فابریتزیو رومانو، خبرنگار سرشناس ایتالیایی، اعلام کرد توماس توخل به حضورش در بایرن ادامه خواهد داد و سران این باشگاه آلمانی فعلا قصد اخراجش را ندارند.

در جدول رده‌بندی بوندسلیگا بایر لورکوزن با ۵۸ امتیاز در صدر قرار دارد. بایرن‌مونیخ با ۵۰ امتیاز در رده دوم ایستاده است.

انتهای پیام

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا