ورزشی

گراهام آرنولد: کره شرایط مطلوبی مثل ما دارد/ حال خوش مهم است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار اعزامی آنلاین به قطر، گراهام آرنولد در نشست خبری قبل از بازی تیم‌های ملی استرالیا و کره جنوبی گفت: موضوع مهم در دیدار فردا سرحال شدن بازیکنانم است. ما بازیکنانمان را یک روز استراحت دادیم تا انرژی‌هایشان بازگردد. ما برای بازی فردا آماده هستیم. ما انتخاب‌های زیادی داریم. آن‌ها تمرین خوبی داشتند و انرژی زیادی دارند و این چیزی است که من می‌خواهم. ما به خودمان ایمان داریم و می‌خواهیم لذت ببریم و برنده شویم.

سرمربی استرالیا در واکنش به تلاش بازیکنان کره جنوبی تا دقایق پایانی افزود: ما باید تمرکز زیادی داشته باشیم. آن‌ها وضعیت قدرتمندی دارند. ما باید بدانیم چه کار کنیم. ما روی نقاط قوت کره کار کرده‌ایم. ما از نظر دفاعی آماده هستیم و عملکرد خوبی هم در بازی قبلی‌مان داشتیم اما باید ببینیم فردا فوتبال برای ما چه می‌خواهد. ما جلو می‌رویم و می‌بینیم که در این جام چه اتفاقی می‌افتد.

آرنولد تصریح کرد: ما و کره از نظر رنکینگ نزدیک به هم هستیم. ما عملکردمان را بهبود بخشیدیم و می‌خواهیم مردم استرالیا را فردا خوشحال کنیم تا آن‌ها افتخار کنند. ما باید آرام باشیم و فوتبال بازی کنیم و تمرکز داشته باشیم.

آرنولد درباره راهکارش برای مقابله با سرعت کره در خط حمله بیان کرد: ما باید روی آن‌ها زمانی که توپ را در اختیار دارند فشار بگذاریم. کره‌ای‌ها بازیکنان تکنیکی‌ای هم هستند و ما باید از این نظر هم در کل ۹۰ دقیقه فشار بگذاریم. ما فردا به عنوان یک گروه به مصاف کره می‌رویم.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا