ایران کسب و کارورزشی

5 مدل کلاه دوچرخه سواری بچه گانه در بازار ایران

دوچرخه، اسکوتر، اسکیت کفشی یا اسکیت بورد همگی ورزش هایی عالی برای کودکان هستند. این ورزش ها مهارت های حرکتی کودک را تقویت می کند و انرژی اضافی آن ها را مصرف می کند. عقل سلیم حکم می کند که انجام این فعالیت ها تحت نظارت والدین و در شرایط ایمن صورت پذیرد. هیچ کدام از فعالیت های بالا بی خطر نیستند. موقع انجام آن ها ممکن است آسیب هایی شامل بریدگی، کوفتگی، رگ به رگ شدن و کشیدگی عضلات، شکستن استخوان و حتی آسیب های جدی به سر اتفاق بیافتد. در بین این خطرها خطرناک ترین مورد آسیب رسیدن به سر است که ممکن است حتی منجر به ضربه مغزی یا مرگ شود.

متاسفانه هر سال تصادفاتی که یک طرف از دوچرخه است، موجب مرگ یا مصدومیت تعداد بالایی از کودکان می شود. هر بار که فرزندتان قصد دوچرخه سواری می کند، مطمئن شوید که حتما کلاه ایمنی استاندارد بر سر داشته باشد. کلاه ایمنی حتی در مسافت های کوتاه هم می تواند ایمنی فرزند شما را تضمین نماید.

خرید کلاه دوچرخه سواری کوهستان | راهنمای خرید کلاه دوچرخه سواری

اغلب کودکان حداقل با دوچرخه، اسکیت یا اسکوتر سر و کار دارند و وقت قابل توجهی را به استفاده از آن اختصاص می دهند. پوشیدن کلاه ایمنی راحت ترین و ایمن ترین راه برای کاهش صدمات وارده به ناحیه سر خواهد بود. برای اطمینان بیشتر، موقع تهیه کلاه ایمنی بچگانه چک کنید تا تاییدیه های ایمنی لازم را داشته باشد. همچنین از خرید سایر وسایل ایمنی دوچرخه سواری و اسکیت غافل نشوید.

با توجه به آنچه که گفته شد، در ادامه نکات مهم در خرید کلاه ایمنی بچه گانه را به شما معرفی می کنیم و سپس لیست 15 مدل از بهترین کلاه های موجود در بازار را به همراه ویژگی های آن ها برای شما گرد آورده ایم.

انواع کلاه ایمنی

کلاه ایمنی دارای انواع مختلفی است که  برای کاربرد های متنوع شما تولید شده است اگر به دنبال کلاه ایمنی برای سفر های دورن شهری هستید و یا کلاه ایمنی را برای موقیعت های کوهستانی می خواهید کافیست با دقت به موارد گفته شده در این مقاله توجه کنید. در این بخش به بررسی انواع کلاه ایمنی می پردازیم:

کلاه مسافرتی / تفریحی

این نوع از کلاه ها به صورت متنوعی در دسترس هستند اما همه ی آن ها به صورت استاندارد یک دسته از شیار ها با قطر های یکسان دارند که پوشش مناسبی به کلاه شما می دهد، این نوع از کلاه مناسب افرادی است که می خواهند به جمعی بپیوند و شروع به دوچرخه سواری کنند. اگر در حال حرکت به سمت دوچرخه برقی خود هستید این نوع از کلاه را هرگز فراموش نکنید.

کلاه ایمنی کراس کانتری

یا همان کلاه ایمنی جاده ، اغلب این نوع از کلاه وزن کمی دارد و به شکلی  طراحی شده که علاقه مندان به دوچرخه سواری در مسیر های طولانی بتوانند به راحتی از آن استفاده کنند چراکه دارای سیستم تهویه است و فضای داخل کلاه،  شما را آزار نمی دهد.

کلاه ایمنی تمام کوهستانی یا تریل

این کلاه به دلیل استفاده در مناطق کوهستانی با قدرت پوشش بیشتر طراحی شده است ، به خصوص در قسمت پشت سر برای موارد غیر قابل پیش بینی به عقب می افتد اگر شما فردی هستید که دوست دارید با دوچرخه برقی خود در مسیرهای پیاده‌روی یا خارج از جاده حرکت کند، این این کلاه انتخاب مناسبی برای شما است!

اندازه گیری سر خود

برای به دست آوردن دور سر خود، یک نوار اندازه گیری انعطاف پذیر بردارید و آن را به صورت افقی در اطراف شقیقه های سر خود بپیچید: حدود یک اینچ بالاتر از ابروها و گوش های خود. اندازه گیری بر حسب سانتی متر است زیرا  بیشتر نمودارهای اندازه کلاه دوچرخه در این ارائه شده است. اگر متر نواری قابل انعطاف ندارید، یک تکه نخ (یا یک بند کفش!) بردارید، آن را دور سر خود بپیچید، سپس رشته را اندازه بگیرید. پس از تکمیل، به دنبال اندازه کلاه ایمنی باشید که با اندازه گیری شما مطابقت داشته باشد.!

کلاه ایمنی دخترانه soy luna دیزنی کد ۶۰۵۹۴

کلاه ایمنی دخترانه دیزنی بسیار سبک و راحته و برای محافظت از بچه ها هنگام اسکوتر سواری، دوچرخه سواری، اسکیت کردن و… یک وسیله ضروریه. این کلاه ایمنی کودک یک پد نرم 8 میلیمتری در قسمت داخلی، یک بند دارای پد قابل تنظیم و یک بند قابل تنظیم دیگر داره که زیر چانه کاملا فیکس میشه.

سایز این کلاه ایمنی دخترانه soy luna دیزنی مدیوم (M) و برای کودکان با دور سر 54 تا 56 سانتی متر کاملا مناسبه. روی کلاه 11 حفره برای عبور هوا هم وجود داره. رنگبندی و طراحی جذاب این کلاه دخترانه ایمنی میتونه انتخابی مناسب برای دختر بچه هایی باشه که عاشق دوچرخه سواری، اسکوتر سواری و اسکیت کردن هستند. پس اگر دنبال یک هدیه دخترانه ورزشی میگردین شک نکنین که این محصول میتونه حسابی دختر کوچولوی شما رو خوشحال کنه! شما میتونین در کنار این محصول مچ بند، زانو بند و آرنج بند دخترانه از همین برند به عنوان ست همین کلاه ایمنی هم انتخاب کنید.

دکمه بازگشت به بالا