شرایط نساجی به یک « مو» بند است/ نتیجه عادلانه نبود – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، ساکت الهامی در نشست خبری بعد از بازی و تساوی بدون گل با استقلال خوزستان با بیان اینکه بازیکنانم خوب بازی کردند و از کیفیت بازی رضایت دارم، گفت: خوشبختانه نساجی روند رو به رشدی را طی می‌کند.

وی با بیان اینکه در این شرایط نیاز داریم تا سه امتیاز یک بازی را بگیریم و بتوانیم از استرس کنونی خارج شویم، ادامه داد: این دیدار یکی از بهترین بازی‌ها بود اما قسمت این بود که یک امتیاز آن را کسب کنیم.

وی با عذرخواهی از هواداران گفت: اتفاقات بازی گویای مسیر پیشرفت تیم است.

سرمربی تیم نساجی مازندران با اظهار اینکه شرایط تیم به گونه‌ای است که به یک مو بند است، تصریح کرد: هرچند نسبت به اینکه پنالتی گرفته نشد اعتراضی نداریم اما اگر وی‌ای آر بود ورق برمی‌گشت و اگر آن پنالتی نبود من از مربیگری می‌روم.

الهامی با بیان اینکه صابر تا زمانی که در بازی بود فوق العاده بازی کرد، ادامه داد: مطمئنم ناصری از این شرایط خارج می‌شود اما هواداران نیز حق دارند و و مهم این است که چهار بازی هنوز شکست نخوردیم.

الهامی با اظهار اینکه اردوی پیش فصل خوبی داشتیم اما بازیکنانی که اضافه شده‌اند بعد از اردو بوده است، افزود: فکر می‌کنم امروز نتیجه عادلانه نبود واز این که گل نزدیم نشان می‌دهد که قطعاً مشکلاتی داریم.

سرمربی تیم نساجی مازندران با بیان این که بازیکنان با نظر من جذب شدند، افزود: از هفته جاری تلاش می‌کنیم که همه بازیکنان را داشته باشیم.

دکمه بازگشت به بالا