اقتصادی

ثبت یک رکورد جدید در ترافیک اینترنت کشور

اختلال در اینترنت جهانی برای کاربران تلفن همراه، کیفرخواست و پذیرش یک شرکت ایرانی و تراکم ترافیک کشور از مهم ترین موضوعات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در هفته گذشته بود.

به گزارش اخبار ایران من، در هفته گذشته، سازمان فناوری اطلاعات ایران تعداد دستگاه های متصل به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت را بیش از 100 دستگاه و اتصال دهنده سازمان برنامه و بودجه کشور و مرکز آمار کشور اعلام کرد. ایران. به گفته مدیرکل دفتر نظارت و نظارت بر اجرای دولت الکترونیک فاز اول اتصال دستگاه ها به پنجره ملی سرویس های اطلاعاتی دولت در حال تکمیل است و در گام بعدی به دنبال افزایش کیفیت هستیم. از خدمات ارائه شده در این وب سایت

وی گفت: عدم بهره برداری از برخی ابزارهای پیشرفته در ارتباط با پنجره سرویس های اطلاعاتی کشور به دلیل نبود پنجره واحد، نبود سیستم مرکزی و امکان احراز هویت الکترونیکی، عدم تحویل است. از دیگر وظایف انجام شده توسط این ابزارها و از بین رفتن داده ها در سایر مراکز ذخیره سازی ملی به عنوان مهمترین مشکلات می باشد.

با شماره تلفن های شورای مسابقات تماس گرفته شد

چند روز پیش شورای رقابت با انتشار گزارشی اعلام کرد که در پی تصمیمی مبنی بر انتقاد از شرکت تلفن به دلیل رفتار ضدرقابتی با افزایش قیمت گوشی های ارائه شده توسط شورای رقابت، این شرکت اقدام به کاهش قیمت تمام شده تلفن کرده است. تلفن های مرکز ملی مسابقات. به عبارت دیگر، شورا اعلام کرد که شرکت مخابرات ایران به شکلی دیدنی و با توجه به تلاش سازمان رقابت برای برخورداری مردم از حق مقابله با افزایش قیمت تلفن ثابت، تمامی خطوط را قطع کرد. ارتباط بین شورا و مرکز مسابقات کشوری.

اما مدیرکل ارتباطات و امور بین الملل شرکت مخابرات ایران به اخبار ایران من اعلام کرد که خبر منتشر شده صحت ندارد. وی دلیل این امر را این است که اگر سازمان یا سازمانی نیاز به سقف بیشتری داشته باشد، با اعلام و درخواست، وام کاهش می یابد و بر اساس آنچه شورای رقابت در مورد قطع گوشی های شورا اعلام می کند. و شرکت مخابرات ایران اعلام کرد طبق ضوابط، چندین خط شورای رقابت به دلیل بدهی های قدیمی به صورت سیستمی لغو شده است. اعداد بالا اضافه شده و شماره های بالا لینک شده اند.

عصر روز دوشنبه اعلام شد که اینترنت بین‌المللی کاربران موبایل به روی کاربران بسته شده و به نظر می‌رسد فقط اینترنت خانگی در دسترس است و متأسفانه برای اطلاع از علت این موضوع از سازمان‌های ذیربط پیگیری می‌شود. نه نتیجه

از بهانه و تنبیه تا واقعیت

اتحادیه اروپا نیز تحریم های جدیدی را علیه ایران اعلام کرد که در آن نام یک شرکت ایرانی نیز دیده می شود. نام یک شرکت ارائه دهنده خدمات بین المللی که در زمینه فناوری ابری فعالیت می کند، با حضور در فعالیت های وزارت ارتباطات و فناوری و سازمان فناوری اطلاعات ایران در سال های اخیر در میان اعتبارسنجی ها قرار گرفت. خبر این بود که اندکی قبل از انتشار خبر تحریم های اتحادیه اروپا، ایمیل های بسیاری از مشاغل ایرانی در فضای مجازی منتشر شد که به ایمیل های مقامات قضایی پاسخ داده شد.

در بیشتر موارد در تمام نقاط جهان چنین ایمیل هایی برای کسب و کارهای اینترنتی به ویژه پلتفرم ها و ارائه دهندگان زیرساخت ارسال می شود و این ارائه دهندگان باید به قوانین وضع شده توسط نهادهای حاکم بر مناطق و کشورهای ارائه دهنده آن پاسخ دهند. کار؛ در این میان ایمیل هایی از ابر آروان نیز منتشر شد که کاربران شبکه های اجتماعی را به اقدام واداشت.

حذف پلتفرم های ایران و تحریم ها ادامه دارد

اگرچه حذف برنامه های ایرانی از فروشگاه های آنلاین آمریکا سابقه چندین ساله دارد اما اخیرا چندین برنامه و پیام رسان ایرانی نیز به دلیل تحریم ها از گوگل پلی حذف شدند و تحقیقات اولیه نشان می دهد که گوگل این برنامه ها را به دلیل تحریم ها حذف کرده است.

در همین رابطه میثم عسگری، مدیرعامل یکی از پلتفرم های حذف شده از گوگل پلی، توضیح داد: این موضوع جدید نیست و آیفون و اپل سه سال پیش از این فرآیند استفاده می کردند و اکنون اندروید نیز در چند روز گذشته این کار را اجرا کرده است. علیه پیام رسان های ایرانی اقدام کرده است.

بسیاری از کاربران می خواهند از طریق گوگل پلی برنامه ها را پیدا و نصب کنند، از اینجا چندین کاربر به گوگل پلی اطمینان داشتند و نمی توانستند برنامه های خارج از این محیط را دانلود و نصب کنند. اما ممکن است این نگرانی وجود داشته باشد که اگر سرویس خارج از گوگل پلی ادامه پیدا کند، ممکن است به دلیل امنیت و قوانین گوگل و گوگل پلی باعث بروز مشکلات دیگری مانند حذف برنامه روی گوشی شود. کار بسیار دشوار است

خودروهای این کشور به جام جهانی رسیدند

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز با انتشار پستی در پیام رسان خانگی گفت: امسال با برنامه ریزی خوب سازمان صدا و سیما پخش بازی های جام جهانی به استثنای پلتفرم های داخلی انجام شد. از. تلویزیون و رادیو من به همراه چند نماینده در اتاق جلسات سرویس بازی ها را از تلویزیون تماشا کردم، راستش کیفیت تصویر خوب بود. البته ارائه این کیفیت حاصل تلاش همکاران در بخش های مختلف خدمات و همکاری کارکنان مخابرات در هفته های گذشته است که دیدن این تصاویر تجربه خوبی برای دوستان عزیز خواهد بود. .

افزایش تعداد نقاط تبادل ترافیک اینترنتی (IXps) در شهرهای تهران، شیراز، اصفهان، تبریز و مشهد، رفع مشکل سردرگمی کارگران، گسترش تجهیزات مورد نیاز کار و بسترهای پخش زنده و چندین اقدام دیگر از کارهای انجام شده. در طول این مدت. خوشحالم که اعلام کنم در بازی ایران و انگلیس ترافیک داخلی ۱۵۰۰ گیگابیت بر ثانیه افزایش یافت و رکورد جدیدی در این زمینه ثبت شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا