فرهنگی

محمدحسین‌زاده از دست‌اندرکاران راهیان نور تقدیرکرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، سرهنگ روح الله محمدحسین زاده دبیر ستاد مرکزی راهیان نور به مناسبت روز پایانی راهیان نور بیانیه‌ای صادر، و از دست‌اندرکاران این‌اردوها تقدیر کرد.

مشروح متن این‌بیانیه به ترتیب زیر است؛

«بسم الله الرحمن الرحیم

دوران هشت سال دفاع مقدس برگ زرینی در تاریخ چندین هزار ساله ملت ایران است که بهترین و برگزیده‌ترین فرزندان این آب و خاک جان خود را برای حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و اعتلای نام اسلام فدا کردند.

در هشت سال دفاع مقدس ملت ایران در مقابل زیاده خواهی استکبار جهانی که صدام حسین را برای ضربه زدن به نظام نوپای اسلامی اجیر کرده بود ایستادگی کرد تا آزادی و آزادمردی خود را به رخ جهانیان بکشد.

سلام خداوند بر ارواح طیبه شهدا، همانانی که پیکرهای پاره پاره شده شأن، مظلومیت ملت آزاده ایران را در سراسر تاریخ فریاد زد و درود بر ایثارگران، رزمندگان، آزادگان، خانواده‌های معظم شهدا و همه آنانی که قدم در راه ایثار نهادند تا اینکه ایران و ایرانی در مقابل دشمنان قسم خورده سر خم نکند.

بی‌شک زنده نگه داشتن یاد و خاطره بزرگ‌مردان ایران زمین به‌ویژه شهدای گلگون کفن یکی از وظایف همه آحاد ملت ایران است که راهیان نور می‌تواند این بستر را در جامعه فراهم سازد.

ستاد مرکزی راهیان نور کشور با گرامیداشت روز ملی راهیان نور، از همه مسؤولان، فرماندهان نظامی و انتظامی، مدیران، خادمان شهدا، راویان دفاع مقدس، مبلغین و دست اندرکاران راهیان نور کشور که برای پاسداشت یاد و خاطره شهیدان خدایی قدم در این راه برداشتند تقدیر می‌کند و از خداوند منان توفیق روز افزون برای همگان در راه بزرگداشت نام و یاد شهیدان را مسئلت می‌نماید.»

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا