ایران کسب و کارمردم و اجتماع

آشنایی با بهترین وکیل ملکی در شرق تهران و ویژگی هایش

اگر تا به حال درگیر پرونده ای ملکی شده باشید، می دانید که حل و فصل این شکل از پرونده ها و مشکلات متنوعی دارد.

وکیل تهران 24 با تکیه بر تجربه و دانش و کلای خود به شما تضمین می کند که اگر همراهی و یاری بهترین وکیل ملکی تهران در داشته باشید، شانس شما برای گرفتن نتیجه دلخواه بسیار بالاتر خواهد بود.

ما در ادامه این مقاله شرحی خواهیم داد از ویژگی های یک وکیل ملکی خوب و توانایی هایی که برای حل این شکل از پرونده ها دارد. با ما همراه باشید تا با بهترین وکیل ملکی شرق تهران آشنا شوید.

داشتن همراهی بهترین وکیل ملکی شرق تهران علاوه بر اینکه شانس شما برای گرفتن حق حقوقتان را در مشکلات اراضی و ملک بالاتر می برد، می تواند سبب شود تا نگرانی تان از بابت ضررهای مالی را نیز از بین ببرد. زیرا زمانی که یک وکیل ملکی با تجربه پرونده شما را در دست می گیرد، به این معنا است که تمامی امور لازم برای پرونده را به انجام خواهد رساند.

وکیل ملکی در شرق تهران

وکیل امور ملکی کیست؟

وکیل امور ملکی شخصی است که از تخصص لازم در حوزه دعاوی ملکی برخوردار بوده و در این زمینه فعالیت می‌ کند. البته وکیل ملکی می‌ تواند در ارتباط با سایر انواع دعاوی به طور مثال دعاوی خانواده هم مشغول به کار شود. با این حال وکیل املاک از پرداختن به این دعاوی خودداری کرده و تنها روی پرونده های مربوط به امور ملکی متمرکز می شود.

دعاوی ملکی با اموال غیرمنقول در ارتباط هستند. اموال غیرمنقول یعنی نوعی از اموال که امکان جا به جا کردن و نقل مکان آنها وجود ندارد. در یک دسته بندی اموال غیرمنقول دربردارنده املاک و اراضی هستند. در دسته بندی دیگر می توانیم اراضی را به دو نوع تقسیم کنیم:

  1. اراضی داخل محدوده شهری
  2. اراضی خارج محدوده شهری

تقسیم بندی دیگری هم وجود دارد که طی آن املاک به دو نوع مسکونی و تجاری از هم تفکیک می شوند. به همین جهت دعاوی گوناگونی در ارتباط با تقسیم بندی فوق قابل طرح است. وکیل ملکی در شرق تهران قادر است در رابطه با تمامی این دعاوی به فعالیت بپردازد. ناگفته نماند انواع دعاوی ملکی عبارتند از:

  • دعاوی ملکی حقوقی
  • دعاوی ملکی کیفری
  • دعاوی ملکی ثبتی

خلع ید، الزام به تنظیم سند رسمی، تصرف عدوانی، اخذ پایان کار، جعل سند، فروش مال غیر و… چند مورد از دعاوی ملکی هستند که در حوزه کاری وکیل ملکی خوب شرق تهران قرار می ‌گیرند.

کمک گرفتن از یک وکیل خوب در تهران مزایای بسیاری را برای متقاضیان به دنبال دارد. به طور مثال مانع از وارد آمدن خسارت های مالی زیاد به افراد می ‌شود. وکیل ملکی در شرق تهران کمک می ‌کند که نگارش و تنظیم انواع قراردادهای ملکی بدون بروز خطا و اشتباه صورت گیرد. از طرف دیگر چنانچه هر گونه اختلاف و نزاعی بر سر امور ملکی بین افراد پیش آید وکیل املاک می ‌تواند دعاوی ملکی را به نحو مطلوب حل و فصل کند. اینها تنها چند نمونه از فواید داشتن یک وکیل ملکی خوب در شرق تهران است.

وکیل ملکی در شرق تهران

یک وکیل ملکی حرفه ای چه ویژگی هایی دارد؟ 

مسلما همه دوست دارند از خدمات یک وکیل ملکی حرفه ای در رفع نیازهایشان بهره مند شوند. وکیل ملک حرفه ای کسی است که علاوه بر داشتن مهارت کافی در فن وکالت منش و شخصیت خوبی هم داشته باشد. به بیان دیگر وکیل املاک حرفه ای شخص اخلاق مداری است که ارزش های والای انسانی در او به چشم می خورد. در این بخش می ‌توانید با بعضی از ویژگی های ارزشمند وکیل ملکی حرفه ای شرق تهران آشنا شوید.

صداقت

از وکیل امور ملکی حرفه ای انتظار می ‌رود که در کار خود صداقت داشته باشد. صداقت در پیگیری پرونده های ملکی مصادیق گوناگونی را به خود اختصاص می دهد. وکیل ملکی باید وکالت پرونده‌ هایی را قبول کند که می‌ داند امکان کسب نتیجه در آنها به طور نسبی وجود دارد. البته ممکن است در برخی مواقع افراد مراجعه کننده مصر باشند که یک وکیل ملکی پرونده آنها را به دست گیرد.

یک وکیل ملکی خوب و صادق به دلیل این که از اخلاق حرفه ای برخوردار است وعده های دروغ به موکلین خود نمی دهد و آنها را بیهوده امیدوار نمی ‌کند. بسیاری از افراد تصور می ‌کنند که فریب دادن دیگران یک نوع زیرکی است. صداقت وکیل ملکی در شرق تهران مانع از آن می‌ شود که بخواهد مراجعه‌ کنندگان را فریب دهد. چنین کسی از گفتن واقعیت به مراجعین هر چند که تلخ و به زیانش باشد ابایی ندارد. رازداری و عدم پذیرش پیگیری پرونده های ناحق هم جزو ویژگی‌ های یک وکیل ملکی صادق است.

از طرفی امکان دارد بعضی از مراجعه ‌کنندگان به دلایلی تمایل داشته باشند حقایق را نادیده گرفته و روی آنها پا بگذارند. در چنین حالتی یک وکیل ملکی حرفه ای تمام تلاش خود را می ‌کند تا آنها را از این کار منصرف کند.

وکیل ملکی در شرق تهران

امانت دار بودن وکیل ملک

امانت داری مساله بسیار مهمی است تا جایی که برخی عقیده دارند باید این موضوع را با عدالت و صداقت در یک ردیف قرار داد. در بسیاری از مواقع مراجعه کنندگان اسناد و مدارکی را برای پیگیری پرونده خود در اختیار وکیل ملکی شرق تهران قرار می دهند. یک وکیل ملکی امانت دار در تلاش است که اسناد و مدارک موکلین خود را به بهترین شکل ممکن حفظ و نگهداری کند.

انجام اقدامات به موقع و اطلاع ‌رسانی مناسب

وکیل املاک حرفه ای باید اقدامات لازم برای پیگیری پرونده های ملکی مراجعین را به موقع انجام دهد. از طرف دیگر وکیل می بایست اطلاع رسانی خوبی به موکلان داشته و آنها را از روند پرونده هایشان آگاه کند.

انجام کار به صورت تخصصی

مراجعه کنندگان هوشمند مایلند وکالت پرونده ملکی خود را به کسانی واگذار کنند که به صورت تخصصی فعالیت می کنند. در واقع این افراد دوست ندارند پیگیری پرونده ملکی به دست وکیلی انجام شود که وکالت انواع پرونده ها را قبول می کند. یک وکیل ملکی خوب و حرفه ای می تواند نیاز افراد را به صورت تخصصی پاسخ دهد.

هوشمند بودن؛ یکی از صفات وکیل املاک حرفه ای

هوشمندی یکی دیگر از خصوصیاتی است که در وکلای ملکی حرفه ای مشاهده می شود. هوشمند بودن وکیل ملکی در شرق تهران به این معناست که حواس او به همه چیز جمع است. چنین شخصی می تواند حالات و حرکات افراد را به خوبی زیر نظر گرفته و موکلین را در جریان اموری که از نظرشان مخفی مانده قرار دهد. کسی که در امر وکالت به شکل حرفه ای عمل می‌ کند مسائل مختلف را تنها از یک زاویه دید نمی بیند. وکیل ملکی حرفه ای دارای دید کلی است یعنی این توانایی را دارد که تمامی مسائل را از بالا زیر نظر بگیرد.

ویژگی هایی که تا اینجا ذکر شد چند مورد از خصوصیاتی هستند که وکلای ملکی حرفه ای از آنها برخوردارند. وکلای امور ملکی برای آن که بتوانند خدمات رضایت بخشی را به مراجعه کنندگان ارائه دهند باید خصایص دیگری هم داشته باشند. در همین رابطه خوب است بدانید یک وکیل ماهر و کارکشته مهارت های نرم را به خوبی می داند. مهارت های نرم شامل موارد مختلفی می شود که عبارتند از:

  • فن بیان و سخنوری
  • ارتباط موثر
  • تکنیک جنگ های روانی
  • هوش اجتماعی زیاد
  • زبان بدن
  • تکنیک حل مساله و تعارض
  • مذاکره و اقناع مخاطبان
  • خلاقیت

وکیل ملکی حرفه ای کسی است که خدمت به مراجعه کنندگان را در اولویت کاری خود قرار داده و در رسیدگی به پرونده ها پیگیری و سماجت از خود نشان می ‌دهد. علاوه بر این بهترین وکیل ملکی در شرق تهران برای آن که در کارش حرفه ای باشد باید دانش خود را به روزرسانی کند. دلیل این امر آن است که قوانین به طور پیوسته در حال تغییر هستند.

وکیل ملکی در شرق تهران

کمک گرفتن از بهترین وکیل امور ملکی تا چه اندازه اهمیت دارد؟

وکلایی که در زمینه دعاوی ملکی مشغول به فعالیت هستند مهم‌ ترین و اصلی ترین پرونده های دادگستری را برای پیگیری در دست می گیرند. در این نوع از پرونده ها با مال زیاد و خسارت های قابل توجه رو به رو هستیم. به همین دلیل پیگیری آنها از طریق تماس با شماره وکیل ملکی خوب اهمیت بسیار زیادی دارد.

اگر پرونده ای به هر دلیل با شکست مواجه شود ممکن است خسارت های بالایی را برای شخص به همراه داشته باشد. هر چقدر میزان خسارت احتمالی بیشتر باشد حساسیت پرونده بالاتر خواهد بود. بنابراین اهمیت استفاده از خدمات بهترین وکیل ملکی در شرق تهران به خوبی مشخص می شود.

بهترین وکلای امور ملکی در شرق تهران با بهره گیری از توانایی هایی که دارند دغدغه خاطر مراجعین را به نحوی مطلوب از بین می برند. کمک گرفتن از این افراد متخصص پیروزی مراجعین در پرونده های امور ملکی را تضمین می کند.

هزینه استفاده از خدمات وکلای امور ملکی

بالا بودن هزینه های در اختیار گرفتن وکیل برای حل و فصل پرونده های قضایی همیشه از دغدغه های موکلین بوده است.

برخی به دلیل هزینه های غیر منطقی و بسیار زیاد از در اختیار گرفتن وکیل برای حل یک پرونده ملکی خودداری می کنند.

البته طبیعی است که هر چه دشواری ها و پیچیدگی برای حل یک پرونده بیشتر باشد، هزینه مشاوره و در اختیار گرفتن وکیل برای حل آن نیز بیشتر خواهد بود.

مجموعه وکیل تهران 24 با در اختیار داشتن وکیل امور ملکی باتجربه و با دانش به شما تضمین می کند که حق الوکاله دریافتی از سمت ما هزینه ای منطقی خواهد بود و از ضرر و زیان مالی شما جلوگیری می کند. در این روزها که هیچ چیزی ارزان نیست؛ گستن به دنبال وکیل ملکی ارزان نیز امری بیهوده است. اما پرداخت حق الوکاله ای منطقی می تواند در نهایت به صرفه باشد.

برای در اختیار داشتن یاری وکیل ملکی در تهران و کرج می توانید با شماره تماس درج شده در سایت ما ارتباط برقرار کنید. با شرح دادن پرونده خود و دریافت مشاوره می توانید تصمیم بهتری برای مشکل پیش آمده و پرونده ملکی خود بگیرید.

بسیاری از افراد ترجیح می ‌دهند هزینه های کمتری را بابت بهره مندی از خدمات وکیل امور ملکی پرداخت کنند. این عده از متقاضیان می ‌توانند برای پیگیری پرونده خود از تخصص و تجربه وکیل امور ملکی ارزان بهره ‌مند شوند. بدیهی است پرداخت هزینه های پایین تر برای استفاده از خدمات وکالت امور ملکی می تواند باعث صرفه جویی در هزینه های متقاضیان شود.

دکمه بازگشت به بالا