اقتصادی

اختلال در اینستاگرام؛ مشکل جهانی است

عصر امروز اینستاگرام برای سایر کاربران در سراسر جهان اصلاح شده است.

به گزارش اخبار ایران من ، شبکه اجتماعی اینستاگرام عصر امروز برای کاربران سراسر جهان مختل شد. به گزارش دیلی میل ، هزاران کاربر در سراسر جهان می گویند برنامه اینستاگرام روز پنجشنبه خراب شد.

بسیاری از کاربران اینستاگرام این را در توییتر گفته اند تا تجربیات خود را درباره بحران اینستاگرام به اشتراک بگذارند و آن را به یک موضوع عمومی تبدیل کنند. برخی از کاربران ممکن است نتوانند برای دنبال کنندگان خود پیام ارسال کنند یا به آنها پاسخ ندهند ، در حالی که برخی دیگر از حساب اینستاگرام استفاده نمی کنند یا برخی دیگر نمی توانند مداخله کنند.

اختلال در اینستاگرام ، هنگامی که موارد مشابه ماه گذشته رخ داد. Downdetector ، که بر ظهور و اختلال وب سایت ها و خدمات از منابع مختلف و همچنین گزارش های مخرب ارائه شده توسط کاربران این پلت فرم نظارت می کند ، به این موضوع پاسخ داد. با این حال ، چند ساعت بعد ، اینستاگرام اعلام کرد که مشکلی را که مانع دسترسی کاربران در این پلت فرم شده است ، حل کرده است.

اینستاگرام نوشت: “ما برگشتیم! اگر همه چیز در گذشته دشوار بود ، اکنون حساب شما باید به حالت عادی برگردد.”

طبق صفحه زیر آشکارساز پایین ، تعداد کاربران اینستاگرام به 6000 نفر رسیده است. اینستاگرام که متعلق به فیس بوک است قبلاً گفته است که ما می دانیم که برخی از کاربران این مشکل را پیدا کرده اند و برای رفع آن تلاش می کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا