عمومیایران کسب و کار

افزایش فالوور رایگان در اینستاگرام

در این مقاله راهای افزایش فالوور رایگان توضیح داده شده تا پایان مقاله با دیجی فالوور همراه باشید. زمانی که شما در اینستاگرام هستید اولین چیزی که مشاهده می‌کنید تعداد فالوورهای آن صفحه است و تجربه نشان می‌دهد که این تعداد تأثیر بسیار زیادی در جذب مخاطب دارد، به این معنی که اگر یک صفحه اینستاگرام فالوور رایگان داشته باشد، مطمئناً دنبال کننده‌های جدید را سریعتر جذب می‌کند.

اما اگر می‌خواهید تعداد واقعی مشترکین یک صفحه را که در واقع ایرانی هستند بدانید، از صفحه استفاده می‌کنند، کافیست یکی از پست‌ها را باز کنید و وقتی تعداد لایک ها را مشاهده کردید و تا حد امکان برای چندین صفحه به راحتی این کار را انجام دهید، می‌توانید حدس بزنید. تعداد صفحات مشترکین واقعی!

فالوور رایگان اینستاگرام دریافت کنید

نکته جالب این است که در این مرحله افراد کمی توجه می‌کنند و شما می‌توانید از این سؤال برای داشتن درصد قابل توجهی از فالوورهای جعلی استفاده کنید. هر چه تعداد فالوورهای بیشتری در صفحه اینستاگرام خود داشته باشید، سریع‌تر رشد می‌کنند…

دو راه برای دریافت فالوور رایگان اینستاگرام

به طور کلی دو راه برای افزایش تعداد فالوور در اینستاگرام وجود دارد:

روش تبلیغات مستقیم (روش سنتی)

روش‌های غیر مستقیم (روش‌های ابتکاری و جدید)

روش تبلیغات مستقیم: روش تبلیغات مستقیم همان روش تبلیغات سنتی است. در این روش مقاله (شامل تصویر و متن) برای نمایش صفحه مورد نظر آماده می‌شود. سپس در پربازدیدترین صفحات یا صفحات نزدیک به صفحه مورد نظر در محتوا منتشر می‌شود. با استفاده از این روش صفحه اینستاگرام شما در دسترس طیف عظیمی از کاربران قرار می‌گیرد. در این بین علاقه مندان به صفحه شما سر می‌زنند و با فالو کردن صفحه شما فالوورهای صفحه شما را افزایش می‌دهند.

یکی از ویژگی‌های این روش، گستره وسیعی از مخاطبین است. صفحه شما پس از انتشار در یک صفحه محبوب برای هزاران کاربر در دسترس خواهد بود. از معایب این روش هزینه بالای آن است. طبیعتاً نمایش تبلیغ شما به تعداد زیادی از کاربران هزینه زیادی خواهد داشت. علاوه بر این، تعیین تعداد و زمان دقیق به دست آوردن فالوور در اینستاگرام غیرممکن است.

روش غیر مستقیم: چندین راه مختلف برای دریافت فالوور رایگان اینستاگرام به صورت غیر مستقیم وجود دارد.

به عنوان مثال یک مشترک جعلی است. فالوورهای جعلی صفحاتی در اینستاگرام هستند که توسط یک انسان یا یک ربات ایجاد شده‌اند؛ بنابراین، یک نفر هزاران صفحه غیر واقعی در اینستاگرام ایجاد می‌کند.

سپس ربات‌های مخصوص به این صفحات دستور می‌دهند که به صفحه مورد نظر بروند.

مزیت ساخت فالوور تقلبی در اینستاگرام این است که می‌توانید تعداد زیادی فالوور اینستاگرام (مثلاً 10000 فالوور) را در مدت زمان کوتاهی (مثلاً در یک روز) به صفحه مورد نظر اضافه کنید؛ اما بزرگترین عیب این روش غیر واقعی بودن و غیرفعال بودن مشترکین است. این صفحات توسط هیچ کاربری استفاده نمی‌شود. طبیعتاً محتوای صفحه اینستاگرام شما به هیچ وجه توسط این فالوورها ردیابی نخواهد شد. اگر مقاله‌ای را در صفحه خود پست کنید، آن فالوورها آن را دوست نخواهند داشت.

دیر یا زود اینستاگرام این صفحات جعلی را شناسایی کرده و با حذف آن‌ها تعداد فالوورهای صفحه شما را به شدت کاهش می‌دهد.

در این صورت صفحه اینستاگرام شما به اصطلاح سقوط خواهد کرد.

راه‌های مهم برای دریافت فالوور رایگان در اینستاگرام

افزایش فعالیت در اینستاگرام

یکی دیگر از راه‌های دریافت فالوور رایگان اینستاگرام، جلب مشارکت بیشتر در اینستاگرام است.

شما می‌توانید با ارسال محتوای جدید در صفحه اینستاگرام خود و همچنین استفاده از هشتگ های محبوب، شانس خود را برای جلب توجه بیشتر کنید.

علاوه بر این اقدامات، اگر دنبال کردن افراد جدید را در برنامه خود قرار دهید، می‌توانید به سرعت فالوور اینستاگرام خود را افزایش دهید.

راز پیشرفت اینستاگرام: به طور مداوم محتوای جدید ارسال کنید + از هشتگ های محبوب استفاده کنید + افراد جدید را دنبال کنید.

مزیت استفاده از این روش جذب فالوور اینستاگرام به صورت کاملاً واقعی است. مشترکینی که از این طریق به صفحه شما اضافه می‌شوند به مطالب شما علاقه مند شده و همیشه آنها را با اشتیاق دنبال می‌کنند.

آن‌ها نیز مانند شما در مورد شما نظر می‌دهند و با فعالیتی که در صفحه شما انجام می‌دهند، کاربران جدیدی را به صفحه شما جذب می‌کنند؛ اما بزرگترین عیب این روش این است که زمان زیادی می‌برد؛ زیرا فالو کردن افراد جدید (مخصوصاً با محدودیت‌های اینستاگرام) زمان بسیار زیادی را می‌طلبد.

از ربات اینستاگرام استفاده کنید و فالوور رایگان دریافت کنید

جدیدترین راه برای جذب فالوور اینستاگرام در این مقاله – از ربات اینستاگرام استفاده کنید.

اساس ربات اینستاگرام ردیابی افراد جدید است که در روش قبلی به آن پرداخته شد. با کمک ربات اینستاگرام می‌توانید سرعت جستجوی کاربران جدیدی که به نوعی به موضوع صفحه اینستاگرام شما علاقه مند هستند را افزایش دهید؛ اما این حالت یک مشکل اساسی دارد و آن هم محدودیت‌های جدید اینستاگرام بر روی رباتها مبیاشد که این مسئله پیج شما را دیر یا زود دچار مشکل می‌کند.

مزیت استفاده از ربات اینستاگرام برای دریافت فالوور رایگان این است که فالوور خودکار در 24 ساعت شبانه روز و در 7 روز هفته به طور خودکار فالوور اینستاگرام شما را افزایش می‌دهد.

خرید فالوور اینستاگرام

و اما بهترین روش و راحت‌ترین آن خرید فالوور واقعی است که به راحتی می‌توانید در سایت دیجی فالوور سفارش خود را با پلن های متنوعی که برای مشتریان در نظر گرفته شده به راحت‌ترین شکل ممکن ثبت کنید، ما بهترین روش و هدفمندترین روش خرید فالوور اینستاگرام را در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام در ایران ارائه می‌دهیم.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا