عمومی

خرید فالوور اینستاگرام ❤️ – فالولند

اینستاگرام در حال حاضر دارای 1 میلیارد کاربر فعال ماهانه می باشد و به عنوان دومین شبکه اجتماعی محبوب در جهان محسوب می شود. عددهای هیجان انگیز از درآمدهای اینستاگرامی، هر کسی را به فکر راه انداختن یک پیج اینستاگرام و کسب درآمد از آن می اندازد. هر چه بر میزان فعالیت شما در صفحه اینستاگرام بیشتر باشد کاربران رضایت خود را با لایک زدن برای هر عکس ، محصول یا فیلمی که قرار می دهید ابراز می کنند.

ما در کشور ایران زندگی می کنیم و به مراتب فالوور هایی که علاقه داریم پیچ ما را دنبال کنند ترجیحا باید ایرانی باشند ، مخصوصا اگر صاحب یک پیج فروش محصول باشیم هرچه میزان فالوور ایرانی ما بیشتر باشد برای کسب و کار نیز بهتر خواهد بود. در حالت کلی FOLLOWER IRNIAN به معنای دنبال کننده ایرانی از داخل کشور و اقصی نقاط جهان اطلاق میشود، فالوور اینستاگرام به کاربرانی گفته می شود که پیج اینستاگرام شما را دنبال میکنند تا از فعالیتهای شما باخبر شوند. خرید دنبال کننده ایرانی واقعی و فعال و هدفمند و علاقهمند به موضوع موردنظر شما و یا در شهر و کشور موردنظر شما و ارائه قیمتهای کاملاً رقابتی از اولویتهای دیجی فالوور محسوب میشود.

در این میان رقابتی مابین تمام کسانی که در شبکه اجتماعی حضور دارند وجود دارد، داشتن فالوور بیشتر این موضوع برای همه مهم شده چرا که شما می توانید با فالوور بیشتر محبوب شوید یا درآمد خود را بیشتر کنید . افزایش فالوور فیک یکی از این شیوه ها برای بالا رفتن تعداد فالوور صفحه اینستاگرام در میان سایر صفحات رواج دارد. طی سالهای اخیر با رشد روز افزون و محبوبیت اینستاگرام میان اقشار مختلف جامعه ، این شبکه اجتماعی حالا جز جدا ناپذیر زندگی روزمره انسانها شده است.

موضوع مهم : کسانی که فالوور Fake یا غیر واقعی خریداری می کنند شاید از این موضوع غافل باشند که فالوور های فیک جز فالوور های راکد حساب می شوند و به مرور توسط سرور های اینستاگرام شناسایی و از ارزش آن کاسته می شود. تنها تفاوت فالوور ارزانی که شما برای حساب خود می خرید ایجاد حساب کاربری توسط ما است. هنگام خرید فالوور ارزان اینستاگرام ، فالوور های شما فوراً به حساب شما اضافه می شوند. شما برای پیج خود یک impression و Reach دریافت می کنید که تاثیر بالایی برای اعتبار پیج شما دارد.

توجه داشته باشید که در هنگام ثبت سفارش، پروفایل پیج اینستا خود را Public (عمومی) کنید تا در عملکرد سرور اخلال ایجاد نشود. توجه کنید که میتوان از طریق فیس بوک لایک کرد ولی برای حساب اینستاگرام خود فالوور سفارش دهید . را نیز برای افزایش تعداد دنبالکنندگانتان خریداری کنید البته بهتر است بدانید که هر کدام از این نوع فالوورها دارای مزایا و معایبی هستند بنابراین قبل از خرید هر فالووری باید درباره ویژگیهای آنها اطلاعات کافی را به دست بیاورید تا بتوانید با توجه به نیازها و هزینهای که میخواهید برای خرید فالوور صرف کنید، بهترین نوع فالوور را برای پیجتان انتخاب کنید.

پس صاحب هر نوع کسب و کاری که هستید، از همین لحظه میتوانید برای دریافت فالوور از بهترین سایت خرید فالوور اینستاگرام جهت بهبود پیج خود اقدام کنید. آن را در پروفایل خود بنویسید، هشتگ را از فضای آنلاین خارج کرده و آن را در بنرهای تبلیغاتی، استندهای فروشگاهی و هر جای دیگری که اسمی از شما هست، استفاده کنید تا بقیه هم با آن آشنا شوند و باعث افزایش فالوور اینستاگرام شود. شما می خواهید از طرفداران یا مشتریان خود بازخورد بشنوید ، همچنین می خواهید آنها را در تعامل مستقیم روی پست ها ببینید تا اعتبار بیشتری به هر بلوک محتوا اضافه کنید.

در بدبینانه ترین حالت ممکن هیچ کدام را انجام ندهند اما بدلیل اینکه افراد دارای فعالیت مستمر هستند لایک می کنند و کامنت می گذارند و پست های شما در هنگام انتشار برای آنها قابل مشاهده است. قیمت فالوور اینستاگرام براساس سفارش شما تعیین می شود. برای افزایش لایک و کامنت پیج خود حتما شما چندین بار فالوور و لایک و بازدید باید سفارش دهید تا دنبال کنندگان به پیج شما عادت کنند و پی به واقعی بودن پیجتان ببرند ، چون پیجی که از دید مخاطب محبوب و جالب نباشد قطعا LIKE نخواهد داشت.

اگر به دنبال کسب اعتبار و افزایش درآمد از پیج اینستاگرام خود هستید فالوور واقعی ایرانی یک فرصت طلایی برای تان به حساب می آید ، با سفارش و خرید از سایت خرید فالوور اینستاگرام به آسانی می توانید به تمامی هدف گذاری های خود در زمینه کسب سود و افزایش درآمد برسید. شما میتوانید با خرید فالوور ایرانی در این سود سهیم باشید. پیشنهاد ما این است اگر زیر هزار فالوور دارید, حتما اقدام به خریدن فالوور فیک کنید زیرا تا وقتی که بالای هزار فالوور نداشته باشید هر شخصی پیج شما را ببیند با خود گمان می کنید کسب و کارتان یا خودتان شخص مهمی نیستید و شما را دنبال نمی کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا