علمی

وزیر جهاد کشاورزی مطرح کرد؛ قابلیت باز طراحی مجدد واکسن کووپارس برای مقابله با جهش‌های کرونا

به گزارش شفاف ، کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی در آغاز آزمایش انسانی دومین واکسن Irona corona که امروز در بیمارستان رسول اکرم انجام شد ، گفت: من مدیر م Iسسه تحقیق و آموزش ترویج کشاورزی بودم ، که بیش از 20 موسسه تحقیقاتی دارد و در حال حاضر در کشور مستقر است. ما ویروس شناسان زیادی در این زمینه داریم که گیاهان ، حشرات را به خوبی می شناسند.

وی افزود: آزمایشات دانشمندان جوان برای ساخت سرم رازی بسیار خوب بود. طراحی واکسن و نیازهای آن بسیار پیچیده است ، اما در این منطقه ، به لطف خدا ، دانش مطالعات قبلی موسسه رازی به ما کمک کرد. در مارس سال گذشته ، تا پایان آوریل سال جاری ، واکسن به گونه ای طراحی شده بود که علیه یک ویروس واکسینه شود و واکسن اندام های دیگری نداشته باشد ، بنابراین هیچ عارضه ای مشاهده نمی کنیم. از اواخر آوریل تا مه ، ما تست دوز را انجام دادیم.

خوازی گفت: “ما یک ایده مهم داشتیم که هر وقت اتفاق افتاد کار خود را انجام دهیم و تحت تأثیر علاقه عمومی قرار نگیریم و برای دیدن همه دنیا واکسینه کنیم.” این واکسن یک بار روی همه حیوانات آزمایش شد و ما توصیه های خود را با دوستان در میان گذاشتیم و آزمایش 500 حیوان را شروع کردیم. ما برای تهیه میمون ها برای آزمایش مشکل داشتیم و برخی از دوستانمان هنگام انتقال میمون ها از کشورهای آفریقایی بیمار شدند. سرانجام ، ما بیشترین تعداد میمون ها و میمون ها را در آفریقا آزمایش کردیم و سرانجام ، پس از آزمایش حیوانات ، پرونده ها به وزارت بهداشت ارسال شد.

وی با تشکر از نمک وزیر بهداشت افزود: به محض ورود به دولت وی نامه ای به پدر واکسن نوشت و هر از چندگاهی آن را مورد بررسی قرار داد تا دادگاه عمومی را تأیید کند.

رازی کو پارس یکی از بهترین مکانهای جهان است

وزیر جهاد کشاورزی افزود: واکسن موارد زیادی دارد که باید آنها را اعلام کنیم. اولاً ، از زمان دریافت یک واکسن از موسسه رازی ، چندین نسل وجود داشته است. اثر تزریق بسیار کم است و حدود دو دهم میلی لیتر تزریق می شود که این یکی دیگر از ویژگی های خاص واکسن است. ما فقط به واکسیناسیون فکر نمی کنیم و شکستن زنجیره یکی از دلایل واکسیناسیون ما است. اکثر واکسنها در دنیا میزان تنفسی ندارند در حالیکه مانند ما کار آنها از نظر علمی کامل است.

وی گفت: “در زندان قبل از واکسیناسیون هیجان زیادی به وجود آمده است.” “این سیستم عامل به گونه ای ادغام شده است که با سایر واکسن های وارد شده به بدن تداخل ندارد.

جلیل کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ، با تمجید از پژوهشگاه واکسن رازی ، گفت: دانشگاه علوم پزشکی ایران مفتخر است که مشغول مطالعه این امر و انجام سهم خود در بیمارستان حضرت رسول است. خوشبختانه تیم موسسه رازی در ماههای اخیر توانسته هویت کشور را به نمایش بگذارد.

وی افزود: ما آماده آزمایش واکسن های خوب هستیم. ما امیدواریم که طی چند ماه آینده ، واکسن قابل توجهی در سطح ملی و جهانی برای رفع تغییرات آب و هوایی تولید شود. دانشگاه محلی متعلق به برج است و ما امیدواریم که این وضعیت را بهبود ببخشیم

این واکسن امروز به دو داوطلب معرفی می شود. این تزریق با انتخاب صورت می گیرد. برای دومین بار ، واکسن به 120 نفر در 30 گروه تزریق می شود که 33 روز ادامه دارد. تزریق سوم ، مرحله تنفسی ، در روز 53 انجام می شود. در مرحله دوم ، 500 نفر در مطالعه شرکت می کنند.

انتهای پیام /

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا