علمی

راهکارهای مقابله با خون‌آشام‌های اندرویدی!

سامسونگ به کاربران گوشی‌های اندرویدی درباره تنظیماتی که باتری آن‌ها را بیشتر خالی می‌کند هشدار داد راهکارهایی ارائه کرد.

برخی از تنظیمات مانند یک خون‌آشام انرژی گوشی شما را می‌مکند و باید تتغییر کنند. سامسونگ به همه دارندگان تلفن‌های اندرویدی درباره ۸ وضعیتی که مانند خون‌آشام باتری را تخلیه می‌کند، هشدار داد.

سامسونگ لیستی از تنظیماتی که بیشتری انرژی را مصرف می‌کنند و همین‌طور پیشنهادهایی برای کاهش مصرف باتری پیشنهاد کرد. اگر می‌بینید که باتری گوشی اندروید شما با سرعت خالی می‌شود، ممکن است به دلیل یکی از این تنظیمات خون‌آشامی باشد.

۱. کاهش روشنایی صفحه

کاهش روشنایی صفحه نمایش می‌تواند عمر باتری شما را به میزان قابل توجهی افزایش دهد. فقط زمانی که بیرون زیر نور خورشید هستید، به روشنایی ۱۰۰ درصد نیاز دارید. می‌توانید با رفتن به تنظیمات و سپس صفحه نمایش یا با کشیدن انگشت به پایین از نوار اعلان‌ها، آن را در اندروید خود تنظیم کنید.

۲. تصویر زمینه را به تاریک تغییر دهید

این کار باتری گوشی شما را درست به اندازه روشنایی زیاد صفحه نمایش تخلیه می‌کند. می‌توانید با رفتن به برنامه «Launcher» گوشی خود با پایین نگه داشتن قسمت خالی از صفحه اصلی و کلیک کردن روی تنظیمات، این مورد را تنظیم کنید. سپس یک تم تیره برای صفحه خود انتخاب کنید.

۳. زمان خواب تلفن را کوتاه کنید

می‌توانید این کار را با رفتن به تنظیمات و سپس قسمت نمایش انجام دهید. به زمان نمایش صفحه بروید و زمان را کاهش دهید. کمترین زمان، ۱۵ ثانیه است.

۴. به‌روزرسانی برنامه‌ها در پس‌زمینه

بسیاری از برنامه‌ها از باتری گوشی شما در پس‌زمینه برای به‌روزرسانی یا ارسال اعلان‌ها برای شما استفاده می‌کنند. برای تنظیم این مورد، به تنظیمات، باتری، مراقبت از دستگاه، باتری و سپس محدودیت‌های استفاده در پس‌زمینه بروید. رفرش و به‌روزرسانی برنامه پس‌زمینه را برای برنامه‌های پراستفاده خود خاموش کنید.

۵. حالت صرفه جویی در مصرف انرژی را روشن کنید

حالت صرفه جویی در انرژی به طور خودکار روشنایی و وضوح صفحه را کاهش می‌دهد، سرعت پردازنده را محدود و استفاده از شبکه پس‌زمینه را متوقف می‌کند. این را می‌توانید در تنظیمات پیدا کنید.

۶. لوکیشن را خاموش کنید

وقتی تنظیمات خدمات لوکیشن یا موقعیت مکانی روشن است، از باتری گوشی در پس‌زمینه استفاده می‌شود. با رفتن به تنظیمات و سپس مکان، این مورد را خاموش کنید.

۷. رومینگ داده را خاموش کنید

رومینگ داده از باتری استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل شود که شما به داده‌های خود متصل می‌شوید. با رفتن به تنظیمات، اتصالات و سپس شبکه‌های تلفن همراه، آن را خاموش کنید. حالت هواپیما همچنین می‌تواند مصرف باتری را برای رومینگ داده محدود کند، اما همه سرویس‌ها از جمله WiFi را هم مسدود می‌کند.

۸. مدیریت عملکرد هوشمند

این به شما امکان می‌دهد هنگام دسترسی به ویژگی‌های مختلف تلفن خود در زمان صرفه‌جویی کنید که می‌تواند باعث صرفه‌جویی در باتری شود. از طریق تنظیمات، باتری و سپس مراقبت از دستگاه به این مورد دسترسی خواهید داشت.

227227

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا