ایران کسب و کارعمومی

چگونه کد حفاظتی گوشی نوکیا ساده را باز کنیم

گوشی Nokia 1200 را می‏توان یکی از قدیمی‏ ترین اما در عین حال ماندگارترین گوشی‏های ساخت شرکت نوکیا دانست. این گوشی به رغم داشتن امکانات جانبی محدود، هنوز طرفداران خاص خود را دارد که از این گوشی استفاده می‏کنند. طرفدارانی که بیش از هر چیز “مکالمه” برای‏شان اهمیت دارد.
گوشی نوکیا 1200 توانایی روشن ماندن بیش 390 ساعت و بیش از 7 ساعت مکالمه را داراست. یکی از امکانات این گوشی، امکان قرار دادن رمز عبور بر روی گوشی به هنگام رفتن به حالت قفل است. به این صورت که هنگامی که گوشی Lock می‏شود و یا هنگام روشن نمودن گوشی، بایستی پسوردی 5 رقمی را وارد نمود تا بتوان از از گوشی استفاده کرد.

اما این قفل را می‏توان با استفاده از ترفندی که هم اکنون قصد داریم برای شما بازگو کنیم دور زد تا بدون وارد کردن رمز عبور از گوشی استفاده نمود.

روش کار:

به هنگام درخواست پسورد، Back (بازگشت) را انتخاب کنید.

حال دکمه Unlock (باز کردن) را نگه دارید.

پس از 2 ثانیه پیغام * Now Press (حالا * را فشار دهید) بر روی صفحه ظاهر می‏شود.

دقت فراوان کنید این پیغام در کسری از ثانیه ناپدید می شود، در نتیجه شما باید سریع * را فشار داده و وارد گوشی شوید.

آموزش حذف رمز نوکیا 105 2019:

اگرچه با روی کار آمدن گوشی های  اندروید رونق بازار گوشی های کلیدی کمتر شده ولی در هرحال هنوز هم افرادی پیدا میشوند که به هر دلیلی هنوز هم از این گوشی ها استفاده میکنند!!. گوشی موبایل نوکیا 105 یکی از بهترین ها در این دست گوشی هاست که نیاز های کاربر را در نوع خود برآورده میکند و میتواند یک انتخاب  مناسب برای این دسته از افراد باشد. یکی از مسئله هایی که ممکن است هرکسی که از این گوشی ها استفاده میکند با آن روبرو شده باشد معقوله رمز این گوشی هاست که بعضا توسط افراد فراموش میشود و در این گوشی ها نیز برداشتن رمز به آسانی گوشی های اندروید نیست.ولی نگران نباشید اگر از گوشی نوکیا 105 2019 استفاده میکنید و رمز دستگاه خود را فراموش کرده اید یا نمیدانید،با جی اس ام سافت همراه باشید.در این آموزش به دو روش ساده و آسان حذف رمز نوکیا 105 به صورت دستی و با دانگل میپردازیم.

نحوه ریست و باز کردن قفل نوکیا 105

هارد ریست/بازنشانی به تنظیمات کارخانه چیست؟

هارد ریست و بازنشانی به تنظیمات کارخانه، عملیات مشابهی هستند که برای بازیابی تنظیمات پیش‌فرض کارخانه روی تلفن خود انجام می‌دهید.

به عبارت ساده، پس از تنظیم مجدد، گوشی شما به حالتی تبدیل می شود که در زمان جعبه گشایی، کاملا اورجینال و بدون اطلاعات کاربری بوده است.

هارد ریست همچنین باعث از دست رفتن اطلاعات موجود در تلفن شما می شود. پس از هارد ریست/بازنشانی کارخانه، دیگر نمی توانید به داده های ذخیره شده در تلفن خود دسترسی پیدا کنید،

زیرا این عملیات به طور کامل اطلاعات شما را پاک می کند.

در صورت جلوگیری از از دست رفتن اطلاعات، باید یک نسخه پشتیبان کامل از گوشی خود تهیه کنید.

قیمت گوشی نوکیا با طرح ها و مدل های مختلف به همراه لیست فروشندگان، مشخصات و نقد و بررسی تخصصی انواع گوشی را می‌توانید از سایت ما مشاهده کنید
باز كردن كد حفاظتي گوشي نوكيا 150 | حذف کد حفاظتی نوکیا

نیاز به هارد ریست/بازنشانی کارخانه

خوب، ممکن است در چندین موقعیت گیر کرده باشید، جایی که باید گوشی خود را هارد ریست کنید تا به طور کامل از شر مشکل خاص خلاص شوید. برخی از مسائل رایج در زیر بیان شده است:

رمز عبور / پین را فراموش کرده اید

مسائل مربوط به نرم افزار

کند شدن

مشکل تخلیه باتری

مشکل صفحه سیاه

در بالا متداول ترین مشکلاتی است که هر کاربر با آن مواجه است. علاوه بر آن، ممکن است مشکلات نادر دیگری وجود داشته باشد که به راحتی از طریق هارد ریست/بازنشانی کارخانه ای قابل حل باشد.

دکمه بازگشت به بالا