ایران کسب و کارعمومی

برنامه لاغری برای گوشی

در چند دهه گذشته سبک زندگی افراد تغییرات بسیاری داشته است. کاهش تحرک، افزایش میزان مصرف غذاهای ناسالم و بسیاری موارد دیگر سبب شده تا اکنون بسیاری افراد با مشکل اضافه وزن مواجه باشند. راه‌های متفاوتی برای کاهش وزن وجود دارد اما اگر افراد از این روش‌ها به‌درستی استفاده نکنند، ممکن است به بدنشان آسیب‌های متفاوتی وارد شود. یکی از روش‌هایی که توسط آن می‌توان هم وزن را کاهش داد و هم به سلامتی آسیب نزد، استفاده از برنامه های لاغری ایفون و استفاده از گن لاغری آرتان زنانه است. با استفاده از این برنامه‌ها می‌توانید رژیم غذایی مناسب‌تری داشته باشید، ورزش‌های مناسب را انجام دهید و میزان تغییرات را به‌راحتی بررسی کنید.

همانطور که اشاره کردیم، تعداد بسیار زیادی از برنامه‌های لاغری برای گوشی‌های آیفون و تبلت‌های آیپد یا به‌طور کلی دستگاه‌هایی که از سیستم‌عامل (iOS) استفاده می‌کنند، وجود دارد، اما تمام این برنامه‌ها را نمی‌توان مناسب و باکیفیت دانست. برخی از این برنامه‌ها با داشتن ویژگی‌های بیشتر، می‌توانند به افراد کمک کنند تا وزن خود را به شکلی مناسب و اصولی کاهش دهند. از بهترین برنامه‌های لاغری آیفون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

برنامه (Lose It)

برنامه (Lose It) را باید یکی از بهترین برنامه های لاغری ایفون دانست. شما می‌توانید با استفاده از این برنامه، وزن خود را به مرور کاهش دهید و تناسب اندام مد نظر خود را پیدا کنید. در این برنامه بخش‌های متفاوتی وجود دارند که شما می‌توانید با وارد کردن اطلاعات در آن‌ها میزان کالری دریافتی از طریق مواد غذایی در طول روز را محاسبه کنید، میزان کالری سوزانده شده توسط فعالیت‌های مختلف را محاسبه کنید و برخی حرکات ورزشی مناسب برای کاهش وزن را یاد بگیرید. در این برنامه یک بخش جذاب دیگر هم وجود دارد که توسط آن می‌توانید با دوستان، آشنایان و افراد دیگر ارتباط برقرار کنید. این کار سبب می‌شود که حس رقابتی در خصوص کاهش وزن برای شما ایجاد شود. این امر می‌تواند باعث افزایش میزان انگیزه و تلاش شما شود تا زودتر از دوستان خود به وزن مناسب برسید.

برنامه کرفس

باید بدانید که در میان برنامه‌های لاغری آیفون، برنامه‌های ایرانی هم وجود دارند. اپلیکیشن کرفس یکی از این برنامه‌هاست که ویژگی‌های مناسبی را در خود جای داده است و همین امر سبب شده مورد توجه مخاطبان ایرانی بسیاری قرار گیرد. از مهم‌ترین مزایای استفاده از کرفس برای ایرانیان دسترسی راحت به برخی غذاهای ایرانی است که در بسیاری از اپلیکیشن‌های دیگر وجود ندارد. همچنین این برنامه به زبان فارسی است و افرادی که آشنایی کمی با زبان انگلیسی دارند هم می‌توانند از آن به راحتی استفاده کنند.

وجود بخش کالری شمار در این برنامه باعث می‌شود که شما بتوانید مسیر مناسبی برای کاهش و یا حتی افزایش وزن داشته باشید. البته باید بدانید که استفاده از تمام بخش‌های برنامه کرفس رایگان نیست و برای دسترسی به برخی از بخش‌های آن مانند هدف‌گذاری وزن باید هزینه پرداخت کنید.

برنامه زیره

همانطور که اشاره کردیم، برنامه‌های لاغری آیفون به زبان فارسی هم در استور معتبر سیب اپ وجود دارند. یکی دیگر از این برنامه‌ها زیره نام دارد. برنامه زیره را باید یک اپلیکیشن بسیار مناسب، جذاب و قدرتمند برای کاهش وزن و رسیدن به وزن مناسب دانست. افراد در هنگام ورود به این برنامه باید اطلاعاتی نظیر وزن، جنسیت، قد، سن و اندازه دور مچ خود را وارد کنند. این کار سبب خواهد شد که گزارش (BMI) آن‌ها دقیق‌تر باشد. پس از این که فرد اطلاعات خواسته شده را وارد کرد، می‌تواند هدف خود را که همان وزن دلخواه است، وارد کند.

پس از آن می‌تواند میزان کالری مناسب برای مصرف روزانه را مشاهده کند. با استفاده از منوی خوراکی‌ها، افراد می‌توانند غذاها و خوراکی‌های متنوعی را که در روز مصرف می‌کنند، در اپلیکیشن ثبت کنند تا میزان کالری مصرفی خود را مشاهده کنند. در زمان استفاده از این برنامه ، ورزش کردن با گن لاغری آرتان مردانه به شما پیشنهاد میشود. علاوه‌بر میزان کالری، افراد می‌توانند به اطلاعات دیگری نظیر میزان کربوهیدرات، چربی و پروتئین مصرفی روزانه خود هم دسترسی داشته باشند.

یکی از جذاب‌ترین بخش‌های برنامه زیره که باعث شده افراد زیادی به آن علاقه داشته باشند، غذاهای جایگزین است. شما با انتخاب یک غذا می‌توانید متوجه شوید که چه غذاهای دیگری را به چه میزانی می‌توانید مصرف کنید تا همان میزان کالری به بدن شما برسد. این کار سبب خواهد شد که بتوانید رژیم مناسب‌تری داشته باشید و با راحتی بیشتری از وزن خود بکاهید. لازم به ذکر است که دسترسی به تمام بخش‌های برنامه زیره رایگان نیست و برای استفاده از تمام امکانات این برنامه باید هزینه پرداخت کنید.

برنامه مانکن

یکی دیگر از برنامه های لاغری آیفون، مانکن نام دارد. این برنامه تجربه متفاوتی در خصوص برنامه‌های لاغری در آیفون را برای افراد ایجاد کرده است. در این برنامه افراد می‌توانند با شرکت در مسابقات، چالش‌ها و همچنین دیدن تبلیغات سکه دریافت کنند و از این سکه‌ها برای تعیین رژیم مناسب استفاده کنند. در گام اول پس از دانلود و نصب برنامه مانکن، افراد باید اطلاعاتی مانند جنسیت، قد، وزن و سن خود را وارد کنند. پس از آن از میان اهداف موجود و پیشنهادی در برنامه یکی را برای خود انتخاب کنند.

پس از آن افراد می‌دانند که اجازه مصرف چند کالری را در روز دارند تا در یک مدت زمان مشخص وزن خود را به میزان ایدئالشان نزدیک‌تر کنند. در این برنامه میزان کالری مصرفی، کالری سوزانده شده و مقدار مجاز باقیمانده را هم می‌توانند مشاهده کنند. این کار سبب می‌شود که وعده‌های غذایی خود را با دقت بیشتری انتخاب نمایند. در یکی از بخش‌های این برنامه افراد به نمودار آنالیز وعده‌های غذایی خود دسترسی دارند. در این بخش متوجه می‌شوند که چه میزان کربوهیدرات، پروتئین، چربی و فیبر مصرف کرده‌اند. همچنین موارد دیگری مانند آنالیز تناسب بر اساس اندازه دور کمر، میزان چربی، گام شمار و میزان آب مصرفی در روز هم از جمله مواردی هستند که با استفاده از برنامه مانکن می‌توان در خصوص آن‌ها اطلاعات بیشتری کسب کرد.

وجود برنامه‌های ورزشی متنوع و تمرینات مناسب برای تقویت ماهیچه‌ها و چربی سوزی از دیگر ویژگی‌هایی هستند که باعث شده‌اند برنامه مانکن به یک برنامه لاغری مناسب تبدیل شود. در این بخش تعداد حرکات ورزشی، مدت زمان انجام این حرکات و نحوه صحیح انجام آن‌ها هم وجود دارند. در این برنامه بخشی برای رقابت با افراد دیگر در خصوص رسیدن به اهداف هم وجود دارد. وجود این بخش می‌تواند سبب افزایش انگیزه افراد برای کاهش وزن شود.

  • قدم شماری دقیق برای مشخص کردن میزان فعالیت روزانه
  • محاسبه کالری دریافتی روزانه با وارد کردن مواد غذایی مصرفی
  • بررسی ضربان قلب
  • محاسبه میزان زمان ایستاده بودن در طول روز
  • بررسی میزان فعالیت روزانه
  • بررسی زمان خوابیدن و بیدار شدن و کمک به تنظیم خواب

افراد می‌توانند با استفاده از بخش محاسبه میزان کالری دریافتی و میزان فعالیت متوجه شوند که آیا تناسب لازم میان این دو بخش وجود دارد یا خیر. در صورتی که جواب منفی است، آن‌ها باید میزان کالری دریافتی خود را کاهش دهند و در عین حال میزان فعالیت خود را هم افزایش دهند. این کار به مرور باعث کاهش وزن آن‌ها خواهد شد.

اپلیکیشن (7 Minute workout)

یکی دیگر از برنامه‌هایی که استفاده از آن سبب می‌شود به مرور وزن خود را کاهش دهید و تناسب اندام بهتری داشته باشید، (7 Minute workout) نام دارد. این برنامه با داشتن بیش از 3 میلیون کاربر یکی از جذاب‌ترین برنامه‌ها برای رسیدن به وزن مناسب و کاهش وزن است. با انجام دقیق حرکات ورزشی موجود در این برنامه در مدت زمانی نه چندان طولانی‌ می‌توانید تناسب اندام بسیار بهتری داشته باشید.

سازندگان این برنامه می‌گویند که افراد تنها با انجام 7 دقیقه تمرین اصولی و مناسب در طول روز می‌توانند به راحتی اما در طول زمان به تناسب اندام مناسب دست پیدا کنند. با توجه به اینکه قیمت گن لاغری تمام تنه زنانه مناسب به نظر میرسد، خرید و استفاده در حین تمرینات این اپلیکیشن منطقی به نظر میرسد. همین امر سبب شده که استفاده از حرکات موجود در این برنامه وقت بسیاری از افراد نگیرد و علاقه‌مندان به داشتن تناسب اندام و کاهش وزن به‌راحتی در طول روز بتوانند ورزش‌های لازم را انجام دهند.

جمع‌بندی

  • در استورهای معتبر افراد به تعداد زیادی برنامه‌ های لاغری ایفون دسترسی دارند. اما تمام این اپلیکیشن‌ها را نمی‌توان در میان برنامه‌های جذاب، مناسب و قدرتمند برای کاهش وزن قرار دارد.
  • اپلیکیشن‌هایی مانند زیره، مانکن، کرفس، (iPhone Health)، (Nike Training Club)، (7 Minute Workout) و (Lose It) را باید به‌عنوان جذاب‌ترین و بهترین عناوین موجود در این دسته معرفی کرد.
  • باید بدانید که استفاده از امکانات کامل برخی از برنامه‌های معرفی شده در این مطلب نیاز به پرداخت هزینه دارد و استفاده از برخی دیگر از آن‌ها کاملاً رایگان است.
  • حتماً برای دانلود و نصب برنامه های لاغری آیفون و سایر برنامه‌های مد نظر خود از استورهای معتبر مانند سیب‌اپ استفاده کنید. عدم توجه به این نکته می‌تواند سبب بروز مشکلاتی مانند آلوده شدن گوشی به ویروس و بدافزار شود.
دکمه بازگشت به بالا