ایران کسب و کارعلمی

کرست لاغری

گن زنانه محصولی است که به منظور لاغر سازی غیر دائمی موضعی قسمت‌های مختلف بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. گن‌ها با خاصیت کشسانی بسیار قوی، شکم، پهلو و ران پا و بازو را لاغرتر نشان می‌دهد.  بسته به طراحی گن، باعث برجسته دیده شدن باسن و سینه می‌شوند. گن‌های لاغری فشار بسیار زیادی را به اندام‌های داخلی وارد می‌کنند. از این رو استفاده‌ی طولانی مدت از آن پیشنهاد نمی‌شود.

آشنایی با انواع گن + راهنمای خرید گن لاغری - خاتون

کاربرد گن زنانه

گن‌ها علاه بر لاغری برای مراقبت پس از جراحی نیز به کار گرفته می‌شوند. این نوع از گن‌ها با گن زنانه لاغری متفاوت است. گن پس از جراحی، گن سوختگی به بهبود بیمار پس از جراحی کمک می‌کنند. هم‌چنین گن‌های مناسب بارداری شرایط بارداری را برای شخص راحتتر می‌سازد.

انواع مدل گن زنانه

گن شکم و پهلو

این نوع گن متداول‌ترین نوع گن است که به منظور لاغری شکم و پهلو، آن‌ها را کاملا فشرده می‌کند و اندامی زیبا مانند ساعت شنی برای شما به ارمغان می‌آورد. از این رو به آن گن ساعت شنی نیز گفته می‌شود.

گن زنانه یکسره

گن یکسره دارای سوتین است و در دو حالت بنددار و بند قابل تنظیم طراحی می‌شوند. این محصول تمام سینه، شکم، پهلو و باسن را در برمی‌گیرد و اندام ساعت شنی را برای شما می‌سازد.

گن زنانه پادار

گن پادار به صورت شلوارک تا زانو و به صورت شلوارک تنها یا به صورت یکسره ارائه می‌شوند. بخش بلند شلوارک وظیفه‌ی فشرده کردن و لاغر سازی ران پا را بر عهده دارد. استفاده از شورت گنی برای جمع کردن شکم و پهلو بسیار متداول است. این محصول مانند شرت کشی است و کاملا عادی پوشیده می‌شود و در مدل‌های دیگر توسط مجموعه‎‌ای از قزن‌ها بسته می‌شود.

گن بازو

این محصول به صورت نیم تنه طراحی می‌شود و بازوها را به طور کامل پوشش می‌دهد. گن فرم ایزی محصولات متنوعی در این زمینه ارائه می‌دهد.

جنس های متنوع گن زنانه

مهم‌ترین نکنه در هنگام خرید گن لاغری و شکم بند، جنس آنهاست. این محصولات از قابلیت کشسانی بسیار بالایی برخوردارند و باید بدون آسیب دیدگی، به مقدار بسیار زیادی کشیده شوند. علاوه بر آن برخی از مدل‌های آن داری فنر هستند.

بنابراین در هنگام پوشیدن و شستشو به مراقبت زیادی احتیاج دارند. جنس پلی آمید، لاکرا، الاستین از جمله پارچه‌های متداول برای دوخت گن زنانه است. گن زنانه فرم تایم و گن زنانه ارتان از این نظر حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

رنگ های محبوب گن زنانه

گن‌های لاغری، در رنگ‌های بسیار محدودی تولید می‌شوند. رنگ‌های روشن و کرمی نزدیک به رنگ پوست بدن، مشکی و سفید از جمله رنگ‌های پرطرفدار گن زنانه است.

برندهای معروف تولید کننده گن زنانه

برای آنکه گن و شکم بند شما برای مدت‌های طولانی کار کند و سالم باقی بماند، بهتر است آن را از برندهای معتبر و با کیفیت تهیه کنید. در این زمینه می‌توان گن زنانه اسلیم لیفت، گن زنانه کاسمارا و گن زنانه تریومف را نام برد. . این محصول علاوه بر خانم‌ها، مدل‌های مردانه نیز دارد و در تناسب اندام آنها تاثیر قابل توجهی می‌گذارد.

این مربی کمری بدون استخوان های فولادی راحت پوشیده شده و تنفس می شود.ساخته شده از نئوپرن ، خاصیت ارتجاعی و حفظ حرارت خوبی دارد.استفاده از آن در تابستان باعث تعریق زیاد و تسریع سوخت و ساز بدن می شود.پوشیدن آن در زمستان احساس سرما نمی کند و وقتی در داخل پوشیده می شود باریک به نظر می رسد.

مشخصات کالا
نام محصول کمربند لاغری کمر نئوپرن مشکی مربی کمر نئوپرن برچسب خصوصی MH1659
سفارشی است آره
اندازه S-2XL
رنگ سیاه
سبک ورزش
تابع دور کمر لاغری
فعالیت تمرین در خانه ، تمرین بدنسازی ، تناسب اندام ، ورزش و تناسب اندام ، یوگا
پرداخت پی پال ، TT
امکانات ضد باکتری ، تنفس ، پایدار ، اندازه بزرگ ، خشک شدن سریع
نوع عرضه اقلام موجودی

 

اندازه طولانی عرض
س 90 سانتی متر 25 سانتیمتر
م 100 سانتی متر 25 سانتیمتر
ال 110 سانتی متر 25 سانتیمتر
XL 120 سانتی متر 25 سانتیمتر

امتیاز فروش

  1. با بستن کمربند مربی کمر هنگام ورزش ، چربی بیشتری را در شکم خود می سوزانید و سریعتر.این دستگاه برای ایجاد عرق و دفع سموم طراحی شده است.در کمترین زمان متوجه کمر کوچکتر می شوید.
  2. طراحی این کمربند حداکثر نتایج را برای سفت شدن کمر شما تضمین می کند: به اندازه کافی گسترده برای پوشاندن تمام مناطق مشکل دار و با یک بند چسبی که به هیچ عنوان اجازه حرکت کمربند را نمی دهد.حتي در حين تمرين تمريني كه ضخامت مواد نيز حرارت را تحريك مي كند ، تا نتايج سريعتري در سوزاندن چربي به دست آوريد.
  3. این کمربند مربی کمری برای کنترل شکم شما و در عین حال پشتیبانی کامل از کمر بسیار مناسب است.یک کمربند اسپندکس توانایی خم شدن بیشتری را برای این مربی فراهم می کند.ایده آل است که بعد از بارداری یا یک عمل جراحی بپوشید و به بدن خود کمک کنید تا به حالت عادی برگردد.
  4. ساخته شده از پارچه نرم و کشسان با کیفیت بالا ، ساخته شده برای دوام و سازگار با فرم بدن شما بدون تحریک پوست شما.بستن مخمل اجازه می دهد تا با توجه به اندازه ، برای راحتی و تنفس تنظیم شود.برای کرست شکم بعد از زایمان عالی است.

مشخصات کالا

نکات

  1. شستشوی منظم و ملایم برای کمک به کوچک شدن مواد مورد نیاز است.برای دستیابی به بهترین نتایج ، قبل از تمیز کردن از چندین بار از یک دستگاه تنظیم کننده خودداری کنید.
  2. توجه ویژه ای به لاتکس آسیب پذیر داشته باشید.
  3. فقط از شوینده لباس زیر استفاده کنید!
  4. آبکشی و خشک کنید.

گن های درمانی : همان طور که از اسم این گنها مشخص است خاصیت های درمانی و اصلاحی دارند این گنها معمولا بعد از عمل ها یا اصلاح کردن ستون فقرات را انجام می دهند در قسمت زیر یکی از گن های بعد عمل و اصلاحی را به طور جداگانه توضیح خواهیم داد . قیمت گن لاغری زنانه با توجه به برند و نوع آن متفاوت است.

این گن ها تورم بعد از عمل جراحی لیپوساکشن را کنترل می کنند:

تورم یا همان ادم بافت، نتیجه فشارهای مختلف بر روی مایعات میان بافتی بدن است. بدون اشاره به جزییات این فشارها و انواع آن، یکی از مهم ترین نوع آن، فشار مکانیکی خارج از سیستم عروقی و رگ های بدن است ( که همان فشار مایعات میان بافتی نام دارد). با پوشیدن گن ( گن لیپوساکشن ) در واقع با تحت فشار قرار دادن فشای میان بافتی مایعات موجود در در آن ناحیه را به مسیر بازگشت به رگ ها و عروق لنفاوی هدایت کرده و به نهایتاً به قلب باز می گردانیم.

این فرآیند باعث جلوگیری از روند گسترش تورمی خواهد شد که در جریان شکل گرفتن بود و کمک فراوانی به جذب مایعاتی می کند که باعث به وجود آمدن ادم خواهند شد. این یکی از مهمترین دلایلی است که بیمار میبایست بمحض پایان یافتن عمل لیپوساکشن یا لیپوماتیک گن فشاری را به تن کند.

پوشیدن گن جلوی تجمع مایعات را میگیرد:

هنگامی که چربی ها از بدن خارج میشوند یک فضای خالی بجای آنها ایجاد می شود و همان فشارهایی که پیش تر بعنوان عامل تورم ذکر شدند میتوانند باعث تجمع مایعات در این فضای خالی شوند و در آن هنگام می بایست این مایعات مجدداً توسط سورنگ و سوزن از بدن بیمار خارج شود که ععموماً کاری دشوار و از نظر بیمار یسیار ناخوشایند خواهد بود.

با اعمال فشار خارجی توسط گن های پس از عمل جراحی ( گن لیپوماتیک ) ، این فضای خالی از میان برداشته میشود و پوست به بافت زیرین خود چسبیده و بدین ترتیب فضایی جهت تجمع مایعات وجود نخواهد داشت.

پوشیدن گن به بهبود شکل ظاهری و یکنواخت شدن نواحی تحت عمل کمک خواهد کرد:

همان فضای خالی که به مایعات اجازه تجمع را میداد، به پوست آزاد نیز اجازه حرکات رفت و برگشتی را میدهد و این موضوع باعث میشود که نهایتا پوست ظاهری چین خورده و چروک پیدا کند. پوشیدن گن ( گن ابدومینوپلاستی )کمک میکند که در طی دوره نقاهت پوست روی محل مطلوب بصورت صاف و یکدست جوش خورده و از چین و چروک آن جلوگیری شود.

فشار، فرآیند التیام زخم ها را سرعت می بخشد:

طی تحقیقات انجام شده بر روی جراحات ناشی از سوختگی و سایر زخم ها، ما به این نتیجه رسیده ایم که فشار باعث فرونشاندن و بهبود بخشیدن محل زخم ها میشود. از آنجاکه که شکل و ظاهر محل زخم ها ، بعد از عمل لیپوساکشن از اهمیت بالایی برخوردار هستند همچنین زخم های داخلی نیز به زمان بیشتری نیاز دارند تا کم کم صاف و یکدست شوند.

ایجاد فشار باعث میشود که فیبرهای کلاژن در فرآیند مکانیزم طبیعی بدن با سرعت بیشتری، شرایط بهبود این زخم ها را فراهم کنند. اگرچه زخم های حاصل از لیپوساکشن کوچک هستند اما معمولا لیپوساکشن به همراه جراحی های دیگری انجام میشود که زخم های بزرگتری برجای میگذارند. یکی از روش های خوش فرم دیده شدن اندام استفاده و خرید گن لاغری مردانه است.

برای مثال زخم حاصل از جراحی کوچک کردن شکم وسیع و طولانی بوده و دقیقا در قسمت جلوی شکم قرار میگیرد؛ به همین دلیل حتی اگر جراحی ابدومینوپلاستی ( برداشتن پوست اضافه شکم ) را بدون انجام عمل لیپوساکشن داشته باشیم، باز هم استفاده از گن فشاری را تجویز مینماییم .

از مزایای استفاده از گن این خواهد بود که پس از به اتمام رسیدن دوره نقاهت فرد شکمی به مراتب صاف تر ، یکدست تر و محل برش عمل کمتر قابل دیدن خواهد بود و به بیمار این کمک را خواهد کرد که از عمل جراحی خود حداکثر سود را ببرد. از طرف دیگر اگرچه بخاطر اینکه شکاف لیپوساکشن بسیار کوچک است، من هیچگاه نشنیده ام که بیماری از ظاهر زخم خود شکایت کند؛ اما حتی برای زخم های به این کوچکی نیز پوشیدن گن بسیار مفید خواهد بود.

دکمه بازگشت به بالا