علمی

هنر پورشه در طراحی یکی از خاص‌ترین گوشی‌های دنیا/ عکس

هواوی سال‌ها با همکاری برند پورشه دیزاین (Porsche Design) مدل ویژه‌ای از گوشی‌های سری میت را روانه‌ی بازار می‌کرد. محصولات این خانواده معمولاً رادیکالترین طراحی‌ها را داشتند و بسیار جلب توجه می‌کردند.

همکاری هواوی و برند پورشه دیزاین سال گذشته به‌پایان رسید. در همین زمینه، هواوی برند اختصاصی جدیدی به نام آلتیمیت دیزاین (Ultimate Design) بنیان‌گذاری کرده است. اولین محصول این برند Mate 60 RS Ultimate Design است که طراحی جذاب و رنگ‌بندی هیجان‌انگیز دارد.

یکی از خاص‌ترین گوشی‌های دنیا رونمایی شد/ عکس

براساس صفحه‌ی گوشی جدید هواوی در فروشگاه وی‌مال، میت ۶۰ آر اس آلتیمیت دیزاین در زمینه‌ی مشخصات فنی هیچ تفاوتی با میت ۶۰ پرو پلاس ندارد. بدین‌ترتیب، با دستگاهی طرفیم که از نمایشگر ۶٫۸۲ اینچی LTPO OLED و پردازنده کرین 9000s و باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند. گوشی جدید هواوی به سه دوربین با حسگرهای ۴۸، ۴۸ و ۴۰ مگاپیکسلی مجهز است.

گوشی هواوی Mate 60 RS Ultimate Design پنل پشتی سرامیکی دارد و جزیره‌ی دوربینش از طراحی هشت‌وجهی استفاده می‌کند. این گوشی قرار است در رنگ‌های مشکی و قرمز روانه‌ی بازار چین شود.

قیمت گوشی هواوی Mate 60 RS Ultimate Design در کانفیگ پایه مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ۱۱٬۹۹۹ یوان (۱٬۶۴۱ دلار) است. قیمت گوشی یادشده در کانفیگ مجهز به ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی به ۱۲٬۹۹۹ یوان (۱٬۷۷۸) دلار می‌رسد.

۵۸۵۸

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا