عمومی

طراحی سایت فروشگاهی شرکتی و شخصی توسط سئوسل

[vc_row][vc_column][vc_column_text]امروزه اکثریت شرکتها، فروشگاه ها، کسب و کارها، اشخاص، هنرمندان و غیره نیازمند یک پل ارتباطی بین خود و مخاطبین (مشتریان) خود هستند. اگر دقت کرده باشید مدیریت کسب و کارها و دیگر فعالیت های رایج، از حالت سنتی در حال فاصله گرفتن هستند و هرچه زمان بیشتری را سپری می کنیم تمایلات به سمت طراحی سایت اختصاصی پیش می رود. با طراحی سایت سفارشی، تمامی فرآیندهای مدیریت محتوا و دیگر موارد به نیاز کسب و کار شما بستگی دارد و تماماً توسط خود شما انجام می گردد و شما مختار هستید هر محتوایی را که لازم می بینید در پایگاه اینترنتی خود انتشار دهید و برخلاف صفحات شبکه های اجتماعی تان، دیگر نگران بسته شدن، تعطیل شدن، مسدود شدن و هزار و یک مشکل احتمالی و اما و اگرهای آن نخواهید بود.

در واقع سایت یک پایگاه اینترنتی برای شماست که می توانید فعالیتهای مشخصی را روی آن به انجام برسانید. به عنوان مثال اشخاص می توانند رزومه خود را در سایت خود انتشار داده و به معرفی خود بپردازند. فروشگاه ها از طریق سایت فروشگاهی خود قادر به فروش محصولات خود به صورت اینترنتی خواهند بود. شرکت ها و کارخانجات نیز جهت معرفی محصولات و فروش محصولات خود و جذب مشتری، بدون شک به یک پایگاه اینترنتی یا وبسایت نیاز دارند.

چگونه می توان یک سایت طراحی کرد؟

برای طراحی سایت نیازمند یک دامنه و هاست هستید. دامنه های گوناگونی همچون ir (دامنه ملی) و com ، org ، net و… وجود دارند که می توانید آنها را خریداری نموده و به نام خود به ثبت برسانید. سپس با خرید یک هاست (فضای میزبانی سایت)، سایت خود را روی آن راه اندازی نمائید. انتخاب دامنه و هاست به موارد بسیاری وابسته است که همواره پیش از خرید، به مشتریان گرامی مشاوره های لازم ارائه خواهد شد.

در حال حاضر در توسط تیم سئوسل سایت های زیر قابل طراحی و راه اندازی هستند:

جهت دریافت مشاوره رایگان طراحی سایت، با ما از طرق مختلف معرفی شده در صفحه تماس با سئوسل، تماس حاصل فرمائید.[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا