اقتصادی

چرا قیمت مسکن بالا می رود همه خریدار می شوند؟

این متخصص کار با تأکید بر ارائه مسکن ارزان قیمت برای کارگران ، از دولت می خواهد در صورت تمایل به تصویب قانون مسکن آنلاین با حجم بیشتر ، مشکلات فنی و خدمات معیشتی این ساختمان ها را در نظر بگیرد.

علی اکبر سیارمه در گفت وگو با اخبار ایران من ، در خصوص سیاست دولت سیزدهم در زمینه مسکن ، اظهار داشت: امیدواریم رئیسی بازار واقعی خانه را ایجاد کند تا افراد شاغل از نعمت مادری برخوردار شوند.

وی افزود: در روزهای اولیه مسکن آنلاین جنجال بر سر این بود که اگر اندازه خانه ها از نظر کمیت قابل توجه بود چرا از سوی افراد درگیر دریافت نمی شد؟

سیارمه افزود: در منطقه نهم و دهم وقتی در مورد خانه های آنلاین صحبت می کرد ، می گفت مکان های زیادی وجود دارد ، آنها را رایگان می دهیم و وام هم می دهیم. این مبلغ بالغ بر 20 میلیون تن بود ، اما نمی توانست مسکن مقرون به صرفه برای کارگران کم درآمد و طبقات کم درآمد را تامین کند.

این کارشناس کار افزود: در چهار سال اول رژیم یازدهم ، ما فقط شاهد رد بحران مسکن آنلاین بودیم و هیچ نگرانی برای تکمیل مسکن های آنلاین وجود نداشت.

سیارمه گفت: امروز قیمت مسکن آنلاین نسبت به سه سال قبل پنج برابر شده است ، او دریافت که همه آن را می خواهند.

کارشناسان این حوزه سرانجام به این نتیجه رسیدند: اگر جمعیت می توانست به اندازه چهل سال قبل افزایش یابد ، امروز ما با جوانانی روبرو هستیم که نیاز به داشتن یک خانه مستقل دارند ، بنابراین اگر می خواهیم با پدیده سالمندی و آمادگی جوانان مقابله کنیم ، باید مشکل مسکن و نیازهای مسکن را برطرف کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا