فرهنگی

کیانو ریوز گرفتار طنز هوایی می‌شود

آفتاب‌‌نیوز :

کیانو ریوز در حال مذاکره است تا در فیلم بعدی روبن اوستلوند، برنده ۲ نخل طلا با عنوان «سیستم سرگرمی خراب است» بازی کند.

در حالی که داستان فیلم مخفی نگه داشته شده، اوستلوند چندین بار از فیلم جدیدش به عنوان یک طنز اجتماعی در یک پرواز طولانی که سیستم سرگرمی در آن کار نمی‌کند یاد کرده و افزوده است که این امر موجب هرج و مرج و خشم مسافران می‌شود.

این کارگردان سوئدی در چند سال اخیر مشغول کامل کردن داستان بود و به تازگی نوشتن فیلمنامه نهایی را به اتمام برده است. نقش دقیقی که ریوز در این فیلم خواهد داشت ناشناخته است، اما احتمالاً بازیگر طنزی شیطانی که مطابق با کمدی سیاه اوستلوند باشد، خواهد بود.

ریوز بخشی از گروه بازیگران فیلم خواهد بود که گفته شده شامل چندین بازیگر بین‌المللی است. این فیلم ادامه کار اوستلوند پس از «مثلث غم» است که برنده نخل طلای جشنواره فیلم کن سال ۲۰۲۲ شد. «سیستم سرگرمی خراب است» جاه‌طلبانه‌ترین فیلم اوستلوند تا به امروز خواهد بود و حتی از «مثلث غم» که اولین فیلم انگلیسی زبان وی بود و با بازیگران مطرحی، چون وودی هارلسون و هریس دیکنسون ساخته شد، فراتر می‌رود.

اوستلوند سال پیش در مصاحبه‌ای به ورایتی گفت که این فیلم مطالعه‌ای است درباره نحوه تعامل انسان‌ها در یک آزمایشگاه کوچک که یک هواپیما است و به بررسی چگونگی نابودی انسان‌های مدرن در این شرایط خواهد پرداخت.

کیانو ریوز در «بالرین» که اسپین آفی از مجموعه «جان ویک» است بازی کرده و با این فیلم به زودی دیده خواهد شد.

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا