علمی

آمادگی دانشگاه آزاد برای پذیرش دانشجویان پیراپزشکی

به گزارش شفاف ، محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص پایان کار پزشکی دانشجویان در صفحه اینستاگرام خود بیانیه ای منتشر کرد.

وی نوشت: “دانشگاه آزاد تا سال 1995 دارای انواع آزمون های ورودی بود ، اما در سال 1996 بود که برای اولین بار به بهانه جذب دانشجو تاسیس شد ، صرف نظر از ماهیت درخواست در دانشگاه آزاد اسلامی. به استثنای از تصویب شورای ارزیابی و پذیرش ، این قانون از سال 1997 اجرا شده است.

امسال دانشگاه آزاد برای پر کردن جای خالی متخصصان پزشکی مجدداً اقدام کرد.

متأسفانه ، بازرس کل ، که دبیر آژانس آزمایش است ، جلسه شورای دادرسی را برگزار نکرد و به دانشگاه مجوز دریافت مجوز را نداد (تنها کاری که ممیزی انجام داد مشاوره با وزارت بهداشت بود) .

در حال حاضر این خبر به مصاحبه شوندگان می رسد که پیشبرد فعالیت های فوق منجر به خاتمه فرصت های ثبت نام در ترم دوم می شود ، به همین دلیل در صورت تاخیر در جلسه شورای سنجش و وجود توافق بین برنامه و دانشگاه آزاد ، این توافق وجود دارد. بدون ثبت نام بنابراین ، داوطلبان معتبر باید توجه داشته باشند که اگر جلسه شورای سنجش به سرعت با رئیس سازمان سنجش قبل از مهلت ثبت نام برگزار شود ، دانشگاه آزاد آماده ثبت نام داوطلبان خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا