علمی

تست هفتگی کرونا برای دانشجویان دانشگاه “میشیگان”

به گزارش شفاف ، این یک آزمون مناسب هر هفته برای دانش آموزانی است که در مدرسه روزهای سرد زندگی می کنند ، تدریس می کنند و کاوش می کنند.

مسئولان دانشگاه می گویند قبل از وقوع چنین اتفاقی در دانشگاه ، آزمایش روی گروهی از دانشجویان الزامی است.

این محاکمه مطابق با پیشنهاد دانشگاه میشیگان است که دانشجویان ترم زمستان را مجبور می کند دانشجویان را در خانه خود نگه دارند و از ایجاد مزاحمت در خانه های دانشجویان جلوگیری کنند.

علاوه بر طراحی این آزمون ها برای دانشجویان ، دانشگاه میشیگان به دنبال افزایش تعداد تست هایی است که از دانشجویان دیگر دریافت نمی شود.

آزمایشات بالینی هفتگی در دسترس همه همکاران ، دانشجویان ، فارغ التحصیلان ، متخصصان و فارغ التحصیلان خواهد بود که ممکن است آزمایش های مناسب را انجام ندهند.

دانشجویانی که برای پنجمین بار متوالی به دانشگاه بازمی گردند با شرایط دشوار و ناخوشایند مطابق با اصول Covid-19 روبرو می شوند.

در صورت عدم رعایت قوانین دانش آموزان جریمه خواهند شد. بسته به ماهیت تخلف ، این مجازات ها شامل شرط مشروط ، لغو موافقت نامه های دانشگاه و لغو وام موسسات دانشجویی است.

رئیس دانشگاه میشیگان گفت: “برنامه ترم زمستانی ما بهترین برنامه ای است كه تا به حال آموخته ایم و تجربه كرده ایم.” ارائه دوره های یکپارچه در دانشگاه امکان پذیر است ، اما این دانشگاه به استادان ما اجازه می دهد تا کلاس های خود را با میل خود دنبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا