علمی

اجرای طرح واکسیناسیون دانش آموزی/اعلام پایگاههای منتخب دانش آموزی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: برنامه حمایت از دانش آموزان در 55 و 15 مدرسه منتخب شهرهای تهران و 43 مدرسه منتخب در شهرهای تهران در روزهای 15 و 16 آنلاین اجرا می شود.

به گزارش اخبار ایران من ، دکتر شهریار جانبازی ضمن اظهار نظر در مورد این موضوع گفت: برای بازکردن ایمن مدارس ، مطابق دستورالعمل وزیر دادگستری برای کمک و تداوم واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله ، برنامه واکسیناسیون برای دانش آموزان تحت تأثیر بهداشت دانشگاه آتنگا به

به گفته وی ، این طرح در 55 و 18 مدرسه منتخب تهران و 43 مدرسه منتخب تهران در روزهای 15 و 16 آنلاین اجرا می شود.

معاون بهداشتی با اشاره به اینکه تاکنون 30 درصد از دانشجویان این دانشگاه واکسینه شده اند ، گفت: هدف از برنامه جهادی واکسیناسیون دانشجویان باقی مانده در روزهای پنجشنبه و جمعه 15 و 16 آنلاین است.

وی با تقدیر از شرکت کنندگان در برنامه ایمن سازی دانش آموزان گفت: این برنامه به دفتر سفارت تهران ، آموزش و پرورش شهر تهران و شهرستان ، بسیج ، هلال احمر ، اورژانس تهران و با همکاری بیمارستان ها و شبکه های بهداشتی مرتبط است.

دکتر. شهریار جانبازی ضمن بیان راه های کلیدی حفاظت از سلامت دانش آموزان و والدین آنها و رعایت مقررات بهداشت مدرسه ، گفت: والدین دانش آموزانی که واکسینه نشده اند ، در برنامه دو روزه با فرزند خود در کلاس واکسن دریافت کنید.

بر اساس گزارش روابط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی ، برای مشاهده مدارس واکسینه شده تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا