ایران کسب و کارعمومی

برچسب شیشه مات کن از کجا بخریم؟

کاربرد برچسب شیشه مات کن

بطور معمول در مواقعی برچسب شیشه مات کن کاربر دارد که شیشه پنجره ای را که نور آفتاب زیادی به داخل منزل یا اتاق خواب می آورد را با برچسب شیشه مات کن می پوشانند و یا در محل کار شیشه ها را برای کم کردن دید فضای داخل اتاق کار با برچسب شیشه مات کن می پوشانند. قطعا برای شما هم بسیار اتفاق افتاده است که در محیط شرکت ها و در خیابان با های مواجه شده باشید که روی آن برچسب شیشه مات کن نصب شده است.

تمامی مراحل بصورت ویدویو کاملا کاربردی در این صفحه قرار گرفته است و با مراجعه به این صفحه این ویدوی آموزشی را مشاهده نمایید. مزایای برچسب شیشه مات کن برچسب شیشه مات کن جدای از محفوظ کردن یک فضا و از ورود نور های خارجی که باعت مزاحمت شما هم می شود جلوگیری میکند. برچسب شیشه مات کن مقداری از نور خورشید را از خود عبور داده و سبب حفظ نور داخلی می شود و در بعضی خانه ها می تواند کاربرد پرده های ضخیم را داشته باشد. شیشه مات کن ها به دلیل تنوع در طرح و رنگ می تواند در دیزاین های داخلی خانه و محل کار نیز استفاده شود.

قیمت برچسب شیشه مات کن

قیمت برچسب شیشه مات کن با توجه به ابعاد، کیفیت جنس، شرکت تولید کننده ایرانی یا خارجی و طرح اون قیمت مختلف و متنوعی دارد. برای خرید اینترنتی برچسب های شیشه مات کن در طرح های متنوع رنگی، ساده و سه بعدی می توانید بصورت 24 ساعته به وبسایت مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید و یا همچنین می توانید همه روزه به جز روز های تعطیل بصورت حضوری در ساعات اداری به شعبه اصی مجموعه روبینزو مراجعه کرده و خرید خود را انجام دهید.

برچسب های شیشه مات کن معمولاً مقاوم در برابر شستشو هستند و می توانند روی سطوح شیشه ای با آب و مواد شوینده معمولی تمیز شوند. هنگام شستشوی برچسب، توصیه می شود از ابزارهای نرم مانند اسپنج استفاده کنید تا به سطح شیشه آسیب نرسد. می توان برچسب های شیشه مات کن را بر روی سطوح غیر شیشه ای استفادهاستفاده از شیشه مات کن در شرایطی شما بخواهید قسمتی شیشه های خانه را بپوشانید گزینه بسیار خوبی است و به همین دلیل امروزه شاهد استفاده از شیشه مات کن برای اتاق کودک، شیشه های پاسیون، سرویس های بهداشتی، حمام، دفترکار و محیط های اداری و… هستیم.

از طرفی این محصولات توانسته اند با تنوع در طرح و ابعاد کارایی بسیار زیادی داشته باشند و بخشی از زحمات مربوط به تعویض شیشه معمولی با شیشه مات را از روند کارهای ما حذف کنند. اما همیشه این سوال مطرح می شود که “شیشه مات کن از کجا بخرم؟”. در این مطلب قصد داریم که شما را در زمینه خرید شیشه مات کن راهنمایی کنیم و نکاتی که در این خصوص باید به یاد داشته باشید را در اختیارتان قرار دهیم، پس با ما همراه باشید . شیشه مات کن برای محدود کردن دید فضاهای مختلف در خانه، ادارات، آپارتمان ها و… که با استفاده از شیشه تفکیک شده اند، به کار می رود و دارای انواع مختلفی است که هر کدام از آنها را در شرایط مناسب خود به کار می برند.

انواع شیشه مات کن ها عبارتند از نمونه های: “طرح دار، ساده، سه بعدی، تزئینی، یک طرفه (برای زمانهایی که میخواهیم از درون ساخت به بیرون دید داشته باشیم و از بیرون، داخل ساختمان معلوم نباشد.)، کاهش دهنده نور، رنگی و…” که شما باید با توجه به سلیقه و کاربردی که مد نظر دارید، یکی از این محصولات را انتخاب کنید. به عنوان مثال اگر شما بخواهید رنگ نوری که به ساختمان وارد می شود را تغییر دهید، بهترین گزینه برای شما شیشه مات کن رنگی خواهد بود و از طرفی اگر قصد داشته باشید که قسمت های مختلف یک اداره را به صورتی از هم جدا کنید که فضایی خصوصی برای کارمندان خود درست کنید شیشه مات کن های ساده به سادگی این امکان را به شما میدهند.

نکته بعدی که باید در زمینه خرید این محصول بدانید این است که دسته بندی دیگری بر اساس ضخامت آن برای شما وجود دارد که به شما این امکان را می دهد که با استفاده از برچسب ها با ضخامت های مختلف، میزان نور وردی دلخواه خود که برای فضا مد نظر دارید را کنترل کنید. مورد جالبی که باید در مورد انتخاب این برچسب ها در نظر داشته باشید طرح های روی آنهاست که شما می توانید از بین کاتالوگ های موجود در فروشگاه روبینزو محصول مورد نظر خود را انتخاب کنید و یا اگر قصد چاپ یک طرح به خصوص روی این محصولات داشته باشید، این کار به راحتی امکانپذیر است. اگر کمی خلاقیت داشته باشید می توانید با استفاده از این محصولات نمایی بسیار زیبا و جذاب به اتاق، دفتر و یا شرکت خود بدهید.

بعد از انتخاب محصول مورد نظر خود نوبت به نصب آن می رسد که در ادامه در مورد آن صحبت خواهیم کرد. نصب شیشه مات کن آسان است، اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که اگر اشتباه کوچکی در مرحله نصب این محصول رخ بدهد، ظاهر برچسب های شیشه مات کن شما مناسب نمی شود. برای نصب این محصول شما باید ابتدا بخشی از برچسب مات کن را متناسب با ابعاد پنجره یا شیشه مورد نظر خود برش دهید، سپس شیشه مورد نظر را با دقت به گونه‌ای تمیز کنید که هیچ گونه جرم و گرد و غباری روی آن نباشد. در مرحله بعد با کمک فرد دیگری برچسب را جدا کرده و آن را با دقت به شیشه بچسبانید.

برچسب مات کننده شیشه : استفاده از برچسب های مات کننده یکی از راه هایی است که به سادگی می توان شیشه ها را در زمان کوتاهی مات کرد. این برچسب ها در انواع و اقسام شکل ها و طرح های مختلف در بازار موجود هستند. این برچسب ها به سادگی قابل نصب هستند یعنی با یک بار تمرین به سادگی می توانید دفعات بعدی را بدون مشکل بچسبانید. اما اگر قبلا برچسبی بر روی شیشه نچسبانده اید توصیه می کنیم از نصاب حرفه ای برای این کار کمک بگیرید. با مراجعه به سایت ساز و کار و تماس با شماره های موجود در سایت می توانید درخواست نصاب کنید.

برچسب های مات کننده شیشه که در ابعاد و طرح های مختلف در بازار عرضه می شوند را می توانید طبق سلیقه خود و متناسب با محیط مورد نظر انتخاب و بچسبانید. با این کار در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه می توانید شیشه خود را مات کنید. این برچسب ها به جز مات کردن شیشه و ممانعت از داشتن دید به داخل مکان مورد نظر می تواند جلوی ورود نور شدید آفتاب را نیز بگیرد. برای خرید برچسب های مات کننده شیشه در انواع مختلف می توانید به سایت سازوکار و بخش فروشگاه مراجعه کنید. در صورت داشتن هرگونه سوال می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس گرفته و مشاوره رایگان دریافت کنید.

مزایای استفاده از شیشه مات کن

مزایای استفاده از شیشه مات کن را در ادامه به صورت مورد به مورد با هم بررسی میکنیم.

  • تمیز کاری راحتتر و سریعتر نسبت به پرده
  • امکان ورود نور طبیعی به داخل فضای مورد نظر شما
  • این محصولات مانع گردش دایره وار هوا نمی شوند.
  • در صورتی که محصول با کیفیتی خریداری کنید، دوام بسیار بالایی خواهد داشت و در اثر حرارت یا تابش خورشید تغییر رنگ نخواهد داد.
  • برای فضاهای کوچک بسیار مناسب هستند.
  • برای خرید شیشه مات کن شما باید به سراغ نمایندگی های معتبر فروش این محصولات بروید تا بتوانید خرید با کیفیتی انجام دهید.
    همچنین شما می توانید برای مشاوره در خصوص انواع درب و پنجره، ، مات کننده های شیشه، نماهای شیشه‌ای و… با متخصصین ما در سایت تماس بگیرید.

برچسب های شیشه مات کن به طور اصولی برای سطوح شیشه ای طراحی شده اند، اما می توانند همچنین روی سطوحی نظیر پلاستیک، مقوا و فلز قرار بگیرند.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا