اخبار استانی

کلانتری: برای سازندگی به مس‌سونگون آمده‌ام

اخبار ایران من/آذربایجان شرقی سرمربی تیم فوتبال مس‌سونگون ورزقان گفت: می‌خواهیم جایگاه تیم را ارتقا دهیم و جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.

مس‌سونگون ورزقان و شناور سازی قم در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال از ساعت ۱۴ امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید سردار سلیمانی تبریز به دیدار هم رفتند که در نهایت مسی‌ها در وقت‌های اضافه ۳ بر یک به برتری رسیدند و به مرحله یک هشتم نهایی راه پیدا کردند.

به گزارش اخبار ایران من، علی کلانتری پس از این مسابقه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد و می‌تواند اتفاقاتی رخ بدهد که فکرش را نکنیم. تیم حریف هم تیم خیلی خوبی بود و احتمال صعودش به لیگ یک خیلی زیاد است.

او ادامه داد: سعی کردیم بازی احساسی انجام ندهیم و بازی منطقی انجام دادیم. نیمه دوم با شکل بازی ما با توجه به تغییرات حریف عوض شد.

کلانتری گفت: بازی خوبی بود، در تعطیلات بازی تدارکاتی نداشتیم و من بازی قبلی مان مقابل شاهین بندرعامری را به عنوان بازی دوستانه حساب می‌کنم.

سرمربی مس‌سونگون بیان کرد: هفته قبل دو بازیکن مصدوم داشتیم و ان‌شالله با بازگشت این دو بازیکن ریکاوری را انجام دهیم و برای بازی حساس‌مان مقابل دریای بابل آماده شویم.

کلانتری افزود: باشگاه برنامه چند ساله دارد و من برای سازندگی آمده‌ام. در هر مقطع تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که تیم ما از شرایطش در نیم فصل فاصله بگیرد. می‌خواهیم جایگاه تیم ارتقا دهیم و جایگاه خوبی را به دست بیاوریم.

سرمربی مس‌سونگون مطرح کرد: هرجا که بودم نگذاشتم استعداد های بومی هدر بروند و سعی کردم از بازیکنان با استعداد که به کمک تیم می‌آیند استفاده کنم. بازیکنانی را جذب کردیم که به تیم ما کمک کنند. منظورم از سازندگی این است که تغییراتی ایجاد کنیم که باعث ارتقا جایگاه تیم شود این جایگاه در شان باشگاه، ما و مردم تبریز نیست.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا