اقتصادی

چه بر سر بورس آمده است؟

بورس اوراق بهادار که تا شش ماه پیش توسط دولت به عنوان معدن طلا برای استفاده معرفی می شد و مورد توجه بسیاری از سرمایه گذاران قرار گرفت ، اکنون در بحران قرار دارد. در حالی که بخش مالی آمادگی بالارفتن در بازار را دارد ، حاشیه های مختلف و ضرر و زیان های تجاری باعث شده چراغ قرمز بورس بدون وقفه ادامه یابد و سرمایه های عمومی در قلب بازار درخشان باشد.

به گزارش اخبار ایران من ، در حالی که دولت ها مردم را به تجارت در بورس در موضوعات مختلف ترغیب می کنند و این بازار را بهترین بازار سهام اعلام می کنند ، به نظر می رسد تصور منصفانه ای از بورس دارند. حتی وزیر اقتصاد بارها و بارها و بارها بورس سهام را تأیید کرد بالکن سوم امور مالی بدیهی است که نیاز به باز بودن بازار در اوایل سال جاری بوده است. اما در نهایت آنچه اتفاق افتاد این بود که با افزایش قیمت ها ، دولت سهام خود را با سهامدارانش در بورس نوشت و سهام و سهامداران خود را که سخنان مسئولان بازار را باور داشتند ، ناگهان ترک کرد.

از دست دادن سرمایه بازار

هم اکنون نیز عملکرد شرکت ها و ایجاد ثبات بهتر از ابتدای سال است و بخش مالی آماده رشد در بازار است ، اما وابستگی متقابل شکسته شده و این بار تعداد معدودی از رقبا برای خرید سهام با یکدیگر رقابت می کنند تا پول خود را بدست آورند بازار در حال رقابت با یکدیگر است.

در عوض ، دولت نه تنها زنجیره تامین و خواسته ها و دسترسی به بازار را مختل کرد ، بلکه احساسات بازار را نیز مختل کرد. به منظور تأمین این بازار برای سایر بخشها و قیمتهای سبزیجات روزانه در حال کاهش است ، در نتیجه بخش بزرگی از مردم ساخته و نابود می شوند.

بدیهی است که عوامل اقتصادی مانند بازار انتظار دارند دلار کاهش پیدا نکند. برخی معتقدند دلار به حدود 21000 تومان کاهش خواهد یافت ، 20 درصد کمتر از شرایط فعلی ، زیرا دولت ترامپ تمام شده است و آنها زمزمه می کنند که آزاد شدن بیش از 7 میلیارد ارز ایرانی از کره جنوبی منطقی خواهد بود. رسیدن

اما این تنها یکی از روندهای بازار است و باید گفت آنچه بازار را به هم ریخته از بین رفتن اعتماد عمومی است. حتی صندوق اصلی که مردم با اعتماد مقامات خریداری کرده اند بیش از 35٪ ضرر می کند و این منجر به کاهش صندوق بخش دولتی برای بازارهای بزرگ شده است.

در این بین ، ما نباید پیچیدگی های قیمت فولاد ساید بای ساید را دست کم بگیریم. اتفاقی که منجر به پول زیادی در بازار شد و اگرچه ممکن است غیرقانونی به نظر برسد ، سهامداران پیش بینی می کنند که این اتفاق نه تنها در سهام بلکه در سهام دیگر نیز رخ دهد. تکرار. از طرف دیگر ، امروزه آژانس های صدور مجوز خرید درستی ندارند که بتواند بخشی را ایجاد کند و آنها اغلب زیر قیمت خرید می کنند.

فرصت استفاده دولت از آن در بورس سهام

اگرچه بازار سهام باید با توجه به در دسترس بودن و تقاضا تعیین شود ، اما از آنجا که اولین آجر بازار کج شد و در دولت ادغام شد ، امروز حمایت دولت انتظار می رود. کارشناسان معتقدند که دولت نقشی دارد. وی بخشی از ده ها میلیارد گوجه فرنگی را که از ابتدای سال تا اوت امروز از بازار اهدا کرده است بازپرداخت می کند. این هزینه بسیار مهم بر اساس قیمت سهام موجود برای دولت است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا