اقتصادی

روزهای یکپارچه سبز یا یکپارچه قرمز بورس گذشته است!

یک تحلیلگر بازار معتقد است که بورس به روزهای واقعی خود بازگشته است. به گفته وی ، روزهای سبز یا مختلط بازار به پایان رسیده است.

روزبه شریعتی در گفت وگو با اخبار ایران من ، با تأکید بر اینکه نمایش بازار تا زمانی که مناسب باشد و از سود آن فراتر نرود ، صعود خواهد کرد ، اظهار داشت: بازار در ماه جولای و هنگام فروپاشی رشد چشمگیری داشت. ، میزان سقوط با توجه به 28 هزار تومان ناچیز بود. لازم به ذکر است که همه بازارها ، از جمله بورس سهام ، با توجه به تغییر پویا ، خود را در مکان مناسب قرار می دهند. بورس اوراق بهادار در حال حاضر ثابت است و می تواند تا 1.6 میلیون واحد افزایش یابد ، اما به دلیل مقدار دلار نمی توان این مقدار را در نظر گرفت مگر اینکه بحران سیاسی یا اقتصادی رخ دهد یا دلار به شدت در حال افزایش باشد.

وی ادامه داد: همیشه بین ملت های بزرگ مانند دلار ، اوضاع جهانی و بورس اوراق بهادار ارتباط مستقیم وجود دارد و بر این اساس ، در حال حاضر رشد بورس معقول بوده است. بدیهی است که ما نمی توانیم مانند گذشته خرما قرمز یا قرمز مخلوط را ببینیم و رشد بازار راهی برای ایجاد معنا پیدا کرده است. بنابراین ، تصمیمات باید با دقت گرفته شود.

یک تحلیلگر بازار با بیان اینکه بازار به دوره ای بازگشت که علم و ایده مهم بود ، افزود: فراز و نشیب سهام بر اساس تحلیل منطقی اوضاع است.

طبق گفته شریعتی ، اگر شرایط در ایران و ایالات متحده برای کاهش تنش حرکت کند ، دلار موضع نزولی دارد و اقتصاد ایران آزاد می شود ، می توانیم رشد بازار را ببینیم.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا