اقتصادی

مسکن با دلار ۲۸ هزار تومانی معامله می‌شود اما بورس…!

یک تحلیلگر عمده بازار با نگاه به شباهت های بازار سرمایه گفت: بازار مسکن در تهران 28 هزار و 400 تومان خریداری شده و ارزش دلار از 25 هزار تومان فراتر رفته است. دلار به تنهایی ارزان ترین قیمت 20 هزار تنی در بورس است!

روزبه شریعتی در گفت وگو با اخبار ایران من ، با اشاره به تغییر دامنه تغییر به 2٪ و 6٪ مثبت ، اظهار داشت: این مفهوم مزایا و معایبی دارد. طرفداران پرونده وی در تلاشند متن واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. در حالی که دولت از مردم می خواهد بدون هیچ گونه سابقه فرهنگی و تحصیلاتی در بازار سرمایه پول بفروشند ، این تعداد شرکت کنندگان در بازار را از 200000 به 4 میلیون نفر افزایش می دهد. در حال حاضر بیشتر سهامداران افرادی هستند که با بازار آشنایی ندارند ، بنابراین اگر نوسانات غلط پنج درصدی باقی بماند ، بازار می تواند روزانه 5 درصد سقوط کند. صرف نظر از مهم بودن یا نبودن قطعات. بنابراین حتی اگر پیشنهادهایی در بازار برای پایین نگه داشتن سهام وجود دارد ، انتخاب خوبی است.

وی افزود: این جایی است که برخی معتقدند هر دستگاهی که با عملکرد بازار مغایرت داشته باشد ، بازار را از بین می برد. این افراد از نظر اقتصادی و اجتماعی نیز منصف هستند زیرا بازار نقدینگی نیست اما پیچیدگی های بازار بسیار موثر است.

یک تحلیلگر بازار با اشاره به چگونگی مطابقت و میانگین بازار با بازار گفت: طبق گزارش بانک مرکزی ، بازار مسکن در ماه فوریه رشد 4 درصدی و تعداد موارد رشد کرد ، اگرچه بسیار کمتر از سال گذشته بود ، اما بیشتر از ماه گذشته بود. متر مسکن در تهران به 28.4 رسید. ظاهرا متوسط ​​قیمت خانه در تهران هزار دلار است ، به این معنی که خانه ها حدود 28 هزار و 400 هزار دلار هزینه دارند.

شریعتی ادامه داد: دلار بیش از 25 هزار تومان به فروش می رسد. تنها در بورس اوراق بهادار است که عمده فروشان به کنسرسیوم ، دلال ارز ، دارایی باز و دلار زیر 20 هزار تومان مراجعه کرده اند.

وی همچنین با بیان اینکه فروش اوراق قرضه دولتی بسیار مهم بوده است ، گفت: اعداد مختلفی برای میزان اوراق اعلام خواهد شد. حدود ماه گذشته ، دولت بین 5 تا 6 میلیارد دلار در روز فروش داشته است و تخمین زده می شود كه دولت تاكنون بیش از 100 میلیارد دلار فروش كرده و باید تا پایان سال حدود 25 میلیارد دلار بفروشد. بازار امنیت همان بورس است و به محض اینکه مازاد پول از بازار خارج می شود به صندوق با درآمد ثابت می رود و صندوق با درآمد ثابت نیز باید دولت ها را با این پول خریداری کند. شاید پایان داستان و کاهش سو mis تفاهم ها بتواند شرایط موجود در بورس را بهبود بخشد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا