اقتصادی

مرحله آخر کمک ۲۰۰ تا ۶۰۰ هزار تومانی کرونا واریز می‌شود

فردا شب (شنبه شب) دولت یک پنجم از حامیان مالی Corona 200،000 تا 600،000 را به ذینفعان اعطا می کند. ادامه این روند با ایده ستاد جهانی ترکیبی کرونا و دولت ارائه خواهد شد.

به گزارش اخبار ایران من ، با شیوع ویروس کرونا باعث درآمدزایی کلان و کاهش درآمد خانوارها ، در طی برنامه ای برای کمک به اقشار آسیب پذیر ، یک بسته بودجه سه میلیون نفری تخمین زده شد که برای چهار ماه ، از اسفندماه بین 200 تا 600 یک صبح انجام می شود. بدون پرداخت هزینه برای خانواده ها

بر این اساس ، در پایان هر ماه ، پول طبق گفته بستگان به حساب ذینفع منتقل شد ، اکنون دولت یک بسته پیشنهادی بسته دیگر را برای روز شنبه (31 ژوئن) برنامه ریزی کرده است که در آن پنج درصد پرداخت شده است. به طوری که همراه با فروردین ، ​​در ماه رمضان بخشی از آن را به عنوان یارانه پرداخت کردند.

بر این اساس ، چهار معیار پرداخت نهایی شده است و ادامه یا عدم پرداخت آن ادامه خواهد داشت یا مشخص خواهد شد.

نحوه پرداخت پکیج کرونا این است که 200 تا 600 تومان پول طبق حساب آنها توسط زوج در حساب آنها نگه داشته می شود که برای یک خانواده 200 هزار تومان ، برای دو نفر 300 هزار تومان ، برای دو نفر 400 هزار تومان ، برای سه نفر 400 هزار تومان ، برای 500 نفر 500 هزار تومان است. فرد و بالاتر از آن ششصد هزار نفر است.

بودجه این بسته ها توسط دولت تأمین می شود و ماهانه تقریباً 330 میلیارد دلار تخمین زده می شود که از این میزان 5 درصد تقریباً 1650 میلیارد دلار خواهد بود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا