اقتصادی

پیش‌بینی یک کارشناس از آینده بورس/بازارگردانها متهم نوسان منفی بودند

علیزاده آرانی در گفت وگو با خبرنگاران اخبار ایران من گفت: آنچه در هفته گذشته رخ می داد نسبت به هفته گذشته بهتر بود و شاخص ها نسبت به هفته گذشته رشد بهتری داشتند. اما این بهبودی کوتاه مدت است و طی هفته های آینده ادامه نخواهد یافت.

وی گفت: “من فکر می کنم هیجان در بازار در یکی دو هفته پیش به دلیل بازارهایی است که شرکت ها مجبور به انتخاب آن شده اند.” متأسفانه فعالان بازار به جای بهبود بازار و عملکرد کاتالیزوری ، به جای دیگری نقل مکان کرده اند. متأسفانه ، در این مورد ، چند سهامدار تلاش می کنند تا پول خود را در بازار به اشتراک بگذارند.

در این باره بیشتر بخوانید

مسائل مهم برای سهامداران / کاهش نوسان برخی از برچسب های محصول رد شد

بازار ایده آل به سیگنال های کوچکتر / سیستم های مستقر تبدیل شد

یک کارشناس آینده بازار سهام را پیش بینی می کند

وی با بیان اینکه بورس به سمت سهام کوچکتر حرکت می کند ، گفت: “یکی از مشکلات بازار این است که سهامداران زیادی سهامداران را در اختیار ندارند و بازارهای محلی نیز به یک سکوی بی ثبات تجاری تبدیل شده اند.” بازار علاقه زیادی به بخش تجارت کوچک نشان داده است. وی در توضیح این مطلب افزود: از آنجا که اکثریت سهام این سهام اندک است ، سهامدار اصلی قادر به جابجایی سهام به راحتی نخواهد بود و اگر سهامدار کمی داشته باشند ، با این فرض که سهام را در شرایط خوبی می بینند. ، عرضه و فروش نمی کند. از آنجا که همان بخشهای کوچک برای رشد و حرکت نیاز به پول زیادی ندارند ، اکنون میل به بازارهای کوچک افزایش یافته است.

وی با درک اینکه این ارقام ماه گذشته چشمگیر بوده و به خوبی در حال پیشرفت است ، افزود: برخی از ضررهای سهام در چند ماه گذشته برآورده شده است ، اما اکنون وضعیت بازار از نظر سیاسی خطرناک و بودجه ای است. سهمی به آنها داده نمی شود ، که در سایه تغییر بودجه درباره سایر موارد تصمیم گیری می کند و آنها هنوز ثبات و ثبات لازم را در رشد خود پیدا نکرده اند.

وی افزود: وضعیت فعلی کشور ، یک مشکل بودجه وجود دارد ، دانستن اینکه چه مقدار پول در بودجه وجود دارد ، چه مقدار روغن در بودجه فروخته می شود و دولت چگونه می خواهد پول را بدست آورد. واکنش هر یک از نمایندگان مجلس به تغییرات بودجه سال آینده و این واقعیت که دولت ها می خواهند از بودجه محافظت کنند ، اعتماد سهامداران را آسان کرده است.

وی با بیان اینکه شاخص هایی مانند کل بورس و کل بورس برای رشد سریع آماده نیستند ادامه داد: در این بین امید به بازار سهام در بورس کوچک وجود دارد. در مجموع ، این هفته شیب کل وزنه برداری افزایش یافت. ما انتظار داریم این کندی هفته آینده خوب باشد ، اما آنچه در هفته آینده اتفاق می افتد می تواند نحوه بهبود بازار شرکت ها را پیش بینی کند. اگر شرایط مطابقت در هفته آینده خوب باشد ، امید به شرکت کنندگان امیدوار خواهد شد. بحث دیگر این است که ورود پول واقعی در این هفته بهتر از هفته ای بود که با پول بیرون آمدیم و این نوید می دهد هفته خوبی باشد.

وی گفت: “بازارهای موازی در حال حاضر كاملاً تضعیف و كاهش یافته اند.” بنابراین تنها بازاری که می تواند باعث لذت فروشنده شود بازار سهام و بازار سهام است. من فکر می کنم تا پایان امسال بورس سهام بهتر شود و اندازه آن قابل قبول تر و سرگرم کننده تر از بورس های مشابه باشد.

223223

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا