اقتصادی

ارز کشور با منابع ارزی سوئیس تامین می‌شود

براساس گزارش ها ، تهیه ارز از طریق ارز سوئیس امکان پذیر است و به زودی فرصت هایی برای دسترسی به کالاها ، داروها و تجهیزات پزشکی فراهم می شود.

به گزارش اخبار ایران من ، به نقل از بانک مرکزی ، این مقاله در گفتگوهای مقامات ایران و سوئیس در خصوص تشدید روابط اقتصادی با بانک ها و امکان روابط تجاری دو کشور منتشر شده است. در حالی که اطلاعات زیادی در دسترس نیست ، براساس نظر و سفر هفته آینده وزیر سوئیس به ایران ، به نظر می رسد یکی از اهداف این سفر تقویت روابط اقتصادی و افزایش روابط تجاری بین دو کشور است.

البته توجه به این نکته مهم است که در صورت عدم وجود روابط دیپلماتیک بین ایالات متحده و جمهوری اسلامی ایران ، دولت سوئیس از طریق سفیر خود در تهران از منافع ایالات متحده در ایران دفاع می کند. در نتیجه ، با توجه به نقش اصلی سوئیس در روابط خارجی ایران و آمریکا ، به نظر می رسد گشایش فوق به دلیل مذاکرات سوئیس و ایران و ایالات متحده بوده است و گشودن این فرصت ها به دلیل چراغ سبز ایالات متحده به سوئیس است. برخی بیرون بیاورید. ایران بمان

به گفته سفیر سوئیس ، طی روزهای آینده ، وزارت خارجه سوئیس برای بزرگداشت “100 سال سفیر سوئیس در ایران” از 6 تا 7 سپتامبر به تهران سفر می کند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا